1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    405
    05-04-2012

    Citaat Geplaatst door Heavenlylove Bekijk reactie
    Zou ik ook zijn! Maar waarom heb je alles los gekocht? Je kon toch ook een set kopen, haha? Doe dat maar hoop dat je slaagt, In shaa Allah.

    Dat heb ik ook, haha. Dan denk agh volgende keer wel weer en dan vergeet ik 't alsnog de volgende keer

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Ik heb ook een heel set in doos gekocht. Maar mij kennende zat er niet alles bij, zoals diepe borden en gebaksbordjes en sauskommetjes enzo.. Alles moet compleet en bij elkaar passen

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    405
    05-04-2012

    Citaat Geplaatst door xfaatje Bekijk reactie
    Ik lig nog steeds in men bedje hahaha. Ik ga maar eens opstaan en ontbijtje maken straks weer wat inkopen van mij
    Ooh heerlijk! Ik ben ook pas net op

    Ik ben heel erg benieuwd!

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    2.801
    10-02-2011

    Citaat Geplaatst door AdvocaatjeHanan Bekijk reactie
    Ik heb ook een heel set in doos gekocht. Maar mij kennende zat er niet alles bij, zoals diepe borden en gebaksbordjes en sauskommetjes enzo.. Alles moet compleet en bij elkaar passen
    Ow op die manier! Haha je set is nooit klaar inderdaad. Ik ben eigenlijk nog niet aan die grote dingen begonnen. Zag Tefal pannen bij de Marskramer in aanbieding wil die vandaag gaan halen als ik eraan toe kom.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    There are two primary choices in life:
    to accept conditions as they exist, or accept the responsibility for changing them.
    Denis Waitley


  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    405
    05-04-2012

    Citaat Geplaatst door Heavenlylove Bekijk reactie
    Ow op die manier! Haha je set is nooit klaar inderdaad. Ik ben eigenlijk nog niet aan die grote dingen begonnen. Zag Tefal pannen bij de Marskramer in aanbieding wil die vandaag gaan halen als ik eraan toe kom.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Oeeh ben beniewd!

  5. #185
    Jedjies n temsamen

    Reacties
    744
    24-02-2007

    Ik ben nu ook bezig! Ben begonnen met de keuken haha gewoon zoveel mogelijk keuken spullentjes kopen. Heb gisteren ng een tv cadeau gekregen.

    Wil deze maand nog een stofzuiger kopen zijn nu in de aanbieding!
    Je moet zoveel mogelijk kopen scheelt echt super veel en action heeft leuke goedkope keuken spullentje servies etc...
    De profeet (vzmh) zei: "Let op het bezit van de persoon, op de schoonheid, afstamming, geloof en religie. MAAR trouw om het geloof, want het geld raakt een keer op, schoonheid verwatert, terwijl het geloof het karakter bepaalt van de persoon."

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    2
    13-09-2012

    Leuke topic Ladies

  7. #187
    Married❥

    Reacties
    8.316
    17-04-2010

    Wauw er zijn zoveel spullen in de aanbieding! Ik wil alles hebbennnnnn


    Alhamdoelilah!
    Meerdere gebruikers!


  8. #188
    ...

    Reacties
    46.291
    26-01-2004

    Citaat Geplaatst door Amatullah- Bekijk reactie
    Dames is die servies bij de action nog 9 euro? (16 delig)
    Baarakallahufeek
    Ze zijn nu gewoon voor de normale prijs.
    Offline.

  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    171
    13-10-2008

    Ik ben nu vooral keukenartikelen aan het kopen. Een tip: Kijk op www.veilingacties.nl Vele keukenartikelen waar je op kan bieden en meestal voor een goed bedragje verkocht wordt! ;-) s

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    2.801
    10-02-2011

    Dames zijn jullie ook begonnen met lingerie te kopen?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    There are two primary choices in life:
    to accept conditions as they exist, or accept the responsibility for changing them.
    Denis Waitley


  11. #191
    Getrouwd<3

    Reacties
    3.443
    06-10-2009

    Citaat Geplaatst door Heavenlylove Bekijk reactie
    Dames zijn jullie ook begonnen met lingerie te kopen?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Ja, heb er zoveel, ben al bijna klaar
    Zijn berkaniya.

  12. #192
    MVC Lid

    Reacties
    405
    05-04-2012

    Citaat Geplaatst door Heavenlylove Bekijk reactie
    Dames zijn jullie ook begonnen met lingerie te kopen?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Jupsssssssss

  13. #193
    Married❥

    Reacties
    8.316
    17-04-2010

    Hahahaha lingerie komt later wel Alhoewel ik wel tussendoor wat setjes koop en bestel via h&m


    Alhamdoelilah!
    Meerdere gebruikers!


  14. #194
    Married❥

    Reacties
    8.316
    17-04-2010

    Citaat Geplaatst door Schattebout Bekijk reactie
    Ik ben nu vooral keukenartikelen aan het kopen. Een tip: Kijk op www.veilingacties.nl Vele keukenartikelen waar je op kan bieden en meestal voor een goed bedragje verkocht wordt! ;-) s
    Oh bedankt voor de tip meid! Ga meteen een kijkje nemen


    Alhamdoelilah!
    Meerdere gebruikers!


  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    39
    09-07-2012

    Mag ik jullie iets aanraden? Lingerie van Primark kan heel mooi zijn blabla, maar is van niet goede kwaliteit vind ik persoonlijk. C&A en NewLook hebben mooie en van goede kwaliteit. En Groupon heeft de meest bizarre acties op verschillende dingen voor in je huis! Dusja, ga daar een kijkje nemen zou ik zeggen..