1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Moeders!!!!

    Lieve M.nl leden.


    Na het klikken op de topic van Wynona,met een kei grappige beeldspraak.

    Wil ik het volgende aan halen,moeders,verwaarloos jullie zelf niet!!!

    En laat jullie mannen ook met handen wapperen in het huishouden!!!!!

    Anders is de gemiddelde moeder straks alleen huishoudster en moeder,en geen mooie verzorgde echtgenote!( genoeg vrouwen houden zich hier al aan)

    Maar sommige zullen dit nog moeten afdwingen bij hun Flintstones echtgenoten!!!

    Zie jullie meningen en verhalen.graag tegemoet
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.242
    27-02-2005

    Nou,

    Ik ben Elhamdoulah in april bevallen en mijn man is sinds dien ziek, dus alles komt op mijn schouder, huishouden, kind, fultime werk enz enz.
    Nou is deze man Elhamdoulah wat beter en kan al heel wat, behalve meehelpen.
    Gister toevallig nog knallende ruzie over gehad. Ik ga werken, en meneer brengt kleine naar mijn moeder met de smoes ik moet onderdelen halen bij de sloop ( op kers).
    Wat blijkt uiteindelijk meneer is naar de andere kant van het land gereisd om vrienden op te zoeken, en niet denken van de was ligt te stinken, lamp moet vervangen worden, boodschappen moeten gedaan worden enz. enz.
    Plus we hebben het niet zo breed, ook nog buiten eten en de tank, en dan boos worden op mij omdat ik het er niet mee eens was.

    Anyway, ik denk ondanks de drukte en de hectiek toch aanmezelf, ben 11 kilo afgevallen en probeer mezelf te verzorgen net zoals ik eerst deed voordat ik trouwde en moeder werd. Was maanden na de bevalling wel anders geweest...
    Liberty!

    Een gevangenis heeft niet altijd tralies en een gesloten deur...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door mecho Bekijk reactie
    Nou,

    Ik ben Elhamdoulah in april bevallen en mijn man is sinds dien ziek, dus alles komt op mijn schouder, huishouden, kind, fultime werk enz enz.
    Nou is deze man Elhamdoulah wat beter en kan al heel wat, behalve meehelpen.
    Gister toevallig nog knallende ruzie over gehad. Ik ga werken, en meneer brengt kleine naar mijn moeder met de smoes ik moet onderdelen halen bij de sloop ( op kers).
    Wat blijkt uiteindelijk meneer is naar de andere kant van het land gereisd om vrienden op te zoeken, en niet denken van de was ligt te stinken, lamp moet vervangen worden, boodschappen moeten gedaan worden enz. enz.
    Plus we hebben het niet zo breed, ook nog buiten eten en de tank, en dan boos worden op mij omdat ik het er niet mee eens was.

    Anyway, ik denk ondanks de drukte en de hectiek toch aanmezelf, ben 11 kilo afgevallen en probeer mezelf te verzorgen net zoals ik eerst deed voordat ik trouwde en moeder werd. Was maanden na de bevalling wel anders geweest...
    kijk en dat soort mannen moeten echt even omgetuned worden!

    Dit kan niet ,vind dit z oneerlijk!!!! Als ik jou was zou ik echt eens een goed gesprek gaan voeren met hem,en hem duidelijk maken dat een huwelijk door beide partijen coor het kind gezorgd moet worden,en huishoudelijke taken verdeeld moeten worden.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.242
    27-02-2005

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    kijk en dat soort mannen moeten echt even omgetuned worden!

    Dit kan niet ,vind dit z oneerlijk!!!! Als ik jou was zou ik echt eens een goed gesprek gaan voeren met hem,en hem duidelijk maken dat een huwelijk door beide partijen coor het kind gezorgd moet worden,en huishoudelijke taken verdeeld moeten worden.
    Al 10.0000 keer gedaan, oogkleppen willen maar niet openen.
    Terwijl ik hem op zijn ziektebed verzorgd heb en hij duizendmaal excuses aanbieden en aangeven het erg te vinden dat hij niks kan doen enz. enz.
    Goede gesprekken werken niet, zolang hij niet kan begrijpen waarom ik boos ben...
    Liberty!

    Een gevangenis heeft niet altijd tralies en een gesloten deur...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door mecho Bekijk reactie
    Al 10.0000 keer gedaan, oogkleppen willen maar niet openen.
    Terwijl ik hem op zijn ziektebed verzorgd heb en hij duizendmaal excuses aanbieden en aangeven het erg te vinden dat hij niks kan doen enz. enz.
    Goede gesprekken werken niet, zolang hij niet kan begrijpen waarom ik boos ben...
    moeilijk,ik zou het echt niet kunnen op zo een manier leven ,is dan net of je een groot kind erbij hèbt.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.242
    27-02-2005

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    moeilijk,ik zou het echt niet kunnen op zo een manier leven ,is dan net of je een groot kind erbij hèbt.
    Ik kan het ook niet daar niet van, maar dat merkt hij vanzelf wel.
    Liberty!

    Een gevangenis heeft niet altijd tralies en een gesloten deur...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    415
    17-11-2013

    ik ben alle jaren moeder. maar hmdl ik verzorg mij goed. ik ben niet alleen een moeder maar ook vrouw. heb een leven naast mij kinderen. mijn leven draait niet alleen om huishouden, werken en kinderen. maar het moet niet te kosten van mijn kinderen zijn

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door mecho Bekijk reactie
    Ik kan het ook niet daar niet van, maar dat merkt hij vanzelf wel.
    ja moet een oplossing komen,want hoelang wil je zo leven.

    Dit moet op te lossen zijn insha Allah!
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    112
    01-12-2013

    nou ik verzorg me zelf wel, vindt dat wel belangrijk hoor, leuke keren, makeup ik sport regelmatig(niet dat ik dun ben) vindt het gewoon effe lekker om na de sportschool te gaan en te sporten.
    en mijn man tjaaa hij doet zijn best, maar kan er nikssss van ik heb ook liever dat ik het zelf doe hij doet qwa huishouden nu dus niks, koken doet hij wel(geliever ook niet aangezien hij dan alle borde, bestek uit de kast haalt)

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door SamiraNador Bekijk reactie
    ik ben alle jaren moeder. maar hmdl ik verzorg mij goed. ik ben niet alleen een moeder maar ook vrouw. heb een leven naast mij kinderen. mijn leven draait niet alleen om huishouden, werken en kinderen. maar het moet niet te kosten van mijn kinderen zijn
    Maar dan moet de man wel meewerken,en daarom vind ik dat geen een vrouw genoegen moet nemen,met een man die niet meehelpt in huishouden!

    En moet ook zijn. Vrouw haar vrije tijd gunnen! Kom nou!
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    14.869
    11-05-2010

    Daarom worden vrouwen ook eerder oud dan de man..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    71
    10-03-2015

    Citaat Geplaatst door nieuwe-naam Bekijk reactie
    nou ik verzorg me zelf wel, vindt dat wel belangrijk hoor, leuke keren, makeup ik sport regelmatig(niet dat ik dun ben) vindt het gewoon effe lekker om na de sportschool te gaan en te sporten.
    en mijn man tjaaa hij doet zijn best, maar kan er nikssss van ik heb ook liever dat ik het zelf doe hij doet qwa huishouden nu dus niks, koken doet hij wel(geliever ook niet aangezien hij dan alle borde, bestek uit de kast haalt)
    Hij kan er niets van, omdat hij nooit de mogelijkheid heeft gekregen om het te oefenen en te leren.
    Als hij pogingen doet om te helpen, zou je hem juist moeten stimuleren en complimenten geven. Over een paar jaar heb je er wat aan. Stel je bent ziek, dan is het wel handig dat hij het huishouden kan runnen..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    En dan ook nog gaan werken? Mezian, per direct stopoen en voir je kids zorgen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    571
    12-11-2010

    mecho niks van de reacties aantrekken, geen enkel man is perfect. Wat ik wel zou doen misschien parttime werken heb je meer tijd voor je zelf en de kids.