1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Sallaam misschien wat over voor

    Sallaam, mijn beste vriendin houdt een actie voor een vrouw uit marokko. Lees hier o der haar tekst, al is t maar een euro lieve mensn. Voor meer bformatie check de genoemde facebook pagina

    Sallaam, aller eerst ik hoop dat alles goed met u gaat en dat ik u niet stoor. Zou u misschien dit willen doorlezen en op uw pagina zetten..
    Sallaam iedereen, Mijn naam is Farah El-Majjaoui en ben bezig met een geldinzameling actie. (Weet dat dit in alle tijden eerlijk verloopt en echt bedoeld is voor haar) Ik ben een inzamelingsactie begonnen voor t nichtje van mijn vader. Saida heet ze, vijf kinderen (waarvan twee getrouwd) wonend in Marokko. Haar man is al jaren hard op zoek naar werk maar heeft niks kunnen vinden. Zij werkte in Ceuta bij een Spaanse, 1 x in de week maar is sindskort ontslagen omdat er geen werk meer is. Er is bij haar kanker ontdekt, ze praat en eet met moeite en moet met spoed geopereerd worden in Rabat. Helaas kan ze dit financieel niet verantwoorden en zijn de reiskosten voor haar te hoog. Omdat ik zelf mijn vader aan kanker heb verloren, wil ik er alles maar ook alles aandoen om haar te helpen. En daarom vraag ik jullie hulp. Al is t maar een euro, alle kleine beetjes helpen. Stort daarom geld op 34.36.56.906 tnv Farah El-Majjaoui , als onderwerp "Geld Saida ziekte" en ik zorg er voor dat het bij haar komt. Ook mensen uit Belgiƫ kunnen doneren, IBANnr is: NL37 RABO 0343 6569 06 Deel aub dit bericht. Hoe meer hoe beter. Dank jullie wel voor jullie tijd, asallaam alaykoum Ps: er is ook een pagina aangemaakt: help Saida beter te worden

  2. #2
    Arabiafelix

    Reacties
    1.887
    29-05-2008

    ma sha ALLAH moge ALLAH de zuster genezen