1. #16
    LM

    Reacties
    1.962
    23-11-2002

    Citaat Geplaatst door yassin1988 Bekijk reactie
    Ik ben kingyassin op de ps als het goed is ben jij Mr_Mojo27?
    Ja dat is mijn PSN naam. Je kan mij toevoegen als je wil.

  2. #17
    LM

    Reacties
    1.962
    23-11-2002

    Citaat Geplaatst door kiwie__ Bekijk reactie
    topic helemaal verpest aangezien een leugenaar 't heeft geopend
    Het is inderdaad niet echt lekkere start van dit topic :rolletjes: Verwacht dat zo'n topic start met alles PS4 info en de launch games enzo.

  3. #18
    yours truly

    Reacties
    523
    04-08-2012

    Denk Fifa eerst man. Sowieso is morgen iedereen hier thuis dus wordt sowieso toernooitje. Daarna BF4 en AC4

    Heb je de Sony app al voor je telefoon? Ziet er nice uit

  4. #19
    LM

    Reacties
    1.962
    23-11-2002

    Citaat Geplaatst door AmsterdamY Bekijk reactie
    Denk Fifa eerst man. Sowieso is morgen iedereen hier thuis dus wordt sowieso toernooitje. Daarna BF4 en AC4

    Heb je de Sony app al voor je telefoon? Ziet er nice uit
    Ja ik heb de Playstation app en het ziet er zeker goed uit. Ik zie je morgen dan wel vanzelf online verschijnen. Ik ben nog wel opzoek naar een goeie headset voor bf4. Ik zit te denken aan turtle beach PX4 of die Pulse van Sony….

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    11
    07-06-2009

    Mijn pakketje zou elk moment moeten arriveren!! Boys ik voeg jullie toe op psn dan gaan we ff samen knallen. De dualshock 4 ondersteunt alle headsets, dus naast turtlebeach ook gewoon van die philips of senheizer headsets. Scheelt je ook wat geld..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    182
    28-06-2005

    Shit bol.com. Sturen ze alles behalve mijn ps4. Jullie zien het heren, karma! Deed ik stoer alsof ik hem al had en krijg ik dit… ahahaha
    Heeft iemand van jullie er nog eentje over omgeving Almere natuurlijk voor de prijs van 399 he… Anders kan deze soesi wel even wachten. Voor degene die me willen toevoegen: kingyassin.
    Game ze!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.538
    06-10-2006

    Ik heb m!!!! Ik had mijn PS4 bestelt in September en kreeg te horen dat ik m pas binnen kreeg bij de 2e levering omdat de 1ste levering al was uitverkocht. Gister wou ik checken wanneer de 2e levering ongeveer bezorgd zou worden en dat was zo te zien eind December. Maar opeens krijg ik vanmiddag een postpakket van Post NL met daar in.. Mijn nieuwe PS4.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.719
    11-10-2008

    Kunnen jullie inloggen met je psn? Ik krijg een server fout.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.538
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door prototype01 Bekijk reactie
    Kunnen jullie inloggen met je psn? Ik krijg een server fout.
    Nee klopt, ik ook. Misschien is het systeem overbelast op dit moment, omdat veel mensen de PS4 vandaag dus hebben binnen gekregen. Maar ik kan nu sowieso niet spelen, moet nog me Fifa 14 en Gta inruilen voor de PS4 versie. Ik ga dat morgen doen.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.719
    11-10-2008

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    Nee klopt, ik ook. Misschien is het systeem overbelast op dit moment, omdat veel mensen de PS4 vandaag dus hebben binnen gekregen. Maar ik kan nu sowieso niet spelen, moet nog me Fifa 14 en Gta inruilen voor de PS4 versie. Ik ga dat morgen doen.
    Had al zo'n vermoeden

    Wat is jouw psn ? Ik heb ook fifa 14.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.538
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door prototype01 Bekijk reactie
    Had al zo'n vermoeden

    Wat is jouw psn ? Ik heb ook fifa 14.
    SOUSIR.. Maar moet je zeggen, speel zelden online. Ben meer van de Career Mode (Manager). Maar we kunnen wel een keer potje doen, maar zeg je nu al Juve is mijn team.
    Wat vind je trouwens van die headset die ze erbij hebben gegeven? Ik vind m echt shit! Lijkt wel op die oordopjes dje voor 2,- op de markt kan kopen. Ik ga gewoon mijn orginele PS3 headset gebruiken.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.719
    11-10-2008

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    SOUSIR.. Maar moet je zeggen, speel zelden online. Ben meer van de Career Mode (Manager). Maar we kunnen wel een keer potje doen, maar zeg je nu al Juve is mijn team.
    Ok inshaAllah. Mocht je eens online zijn

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.538
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door prototype01 Bekijk reactie
    Ok inshaAllah. Mocht je eens online zijn
    InshAllah! Wat vind je btw van die Ps4 headset! Vind m echt 3 x niks, goedkope troep! Ga gwn me orginele ps3 headset gebruiken.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    5.719
    11-10-2008

    Citaat Geplaatst door Smoothoperator Bekijk reactie
    InshAllah! Wat vind je btw van die Ps4 headset! Vind m echt 3 x niks, goedkope troep! Ga gwn me orginele ps3 headset gebruiken.
    Heb er niet eens naar gekeken, op youtube al gezien dat het niks is.

    Beter inderdaad Zon grote vooral.

    Heb zelf zon bluetooth ding.

    Ben inmiddels online trouwens. Ik voeg je meteen toe

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.538
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door prototype01 Bekijk reactie
    Heb er niet eens naar gekeken, op youtube al gezien dat het niks is.

    Beter inderdaad Zon grote vooral.

    Heb zelf zon bluetooth ding.

    Ben inmiddels online trouwens. Ik voeg je meteen toe
    Ja ik ook, gewoon die zwarte van Ps3. Cool, enjoy!
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire