Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #1606
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Elis Bekijk reactie
    Maar is toch waar zeker. De man is diegene die een relatie eist. Ja elkaar leren kennen op korte termijn 3 of 4 maanden. En niet een relatie van 1 of 2 jaar. Elkaar leren kennen doe je pas als je samen onder 1 dak woont. Tijdens een relatie kun je anders voordoen dan je in werkelijkheid bent.
    Onze ouders hadden geen relatie en zijn nog steeds bij elkaar.
    Hoe vervelend is het dat sommige mannen er standaard van uit gaan dat vrouwen een sprookjeshuwelijk willen. Groot bruiloft. Hoge bruidschat. Enkel willen shoppen en met mode en uiterlijk bezig zijn. Sommige denken zelfs dat alle marokkaanse vrouwen relaties hebben gehad. Hoe vervelend is het dat enkele dit beeld hebben.

    Hetzelfde doe jij nu met marokkaanse mannen of alle mannen. Blijf het vooral geloven, dan blijven ze komen. Er zijn oprechte mannen die op de juiste manier toenadering zoeken. Het is aan jou hoe je ermee omgaat. Mannen vragen om een relatie omdat jij het toe laat. Want als jij al geen persoonlijk contact wilt, in geen miljoen jaren durven ze meer te vragen. Ze lopen weg of ondernemen actie.

    Geef ze ook de vrijheid navraag te doen in jouw omgeving en vice versa. Als het goed is heb je niks te vrezen en hij ook niet
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  2. #1607
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Hoe vervelend is het dat sommige mannen er standaard van uit gaan dat vrouwen een sprookjeshuwelijk willen. Groot bruiloft. Hoge bruidschat. Enkel willen shoppen en met mode en uiterlijk bezig zijn. Sommige denken zelfs dat alle marokkaanse vrouwen relaties hebben gehad. Hoe vervelend is het dat enkele dit beeld hebben.

    Hetzelfde doe jij nu met marokkaanse mannen of alle mannen. Blijf het vooral geloven, dan blijven ze komen. Er zijn oprechte mannen die op de juiste manier toenadering zoeken. Het is aan jou hoe je ermee omgaat. Mannen vragen om een relatie omdat jij het toe laat. Want als jij al geen persoonlijk contact wilt, in geen miljoen jaren durven ze meer te vragen. Ze lopen weg of ondernemen actie.

    Geef ze ook de vrijheid navraag te doen in jouw omgeving en vice versa. Als het goed is heb je niks te vrezen en hij ook niet

    .

  3. #1608
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Sabr sabr sabr + doua doua doua


    Dat is mijn conclusie

  4. #1609
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Allah I rze9na bi zawja sali7a wa Li nisa zawj sali7 wa awlad sali7in

  5. #1610
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Amin!

    Li jami3 elmuslimien

  6. #1611
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-03-2017

    [QUOTE=burgermeester;132471438]En hoe weet je dat ze echt deftig is ,das heel moeilijk om te cobtroleren,meeste

    Nou ik ken genoeg jongens die een relatie hebben gehad en dan trouwen met meisje. En nu zijn ze gescheiden omdat meid een slechte karakter had. Tijdens relatie deed ze beleefd en aardig. Zichzelf anders voordoen dan ze is.
    Een persoon leer je niet kennen tijdens een relatie
    Vergeet deze gedachte en denkbeeld! Je leert iemand pas kenne na de trouwfeest.

  7. #1612
    MVC Lid

    Reacties
    176
    29-11-2004

    Jeetje ik dacht dat wij de enige waren..
    het is gwn zo lastig vrouwelihjke familieledenen wat vriendinnen etc. vinden gwn niet een leuke eerlijk goeie man.
    En hoor het zo vaak andersom ook wel eens maar hoe komt dit mensen
    wat doen we allemaal fout?

    En nee niet iedereen is kieskeurig geloof me

  8. #1613
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door soraya001 Bekijk reactie
    Jeetje ik dacht dat wij de enige waren..
    het is gwn zo lastig vrouwelihjke familieledenen wat vriendinnen etc. vinden gwn niet een leuke eerlijk goeie man.
    En hoor het zo vaak andersom ook wel eens maar hoe komt dit mensen
    wat doen we allemaal fout?

    En nee niet iedereen is kieskeurig geloof me
    Veel loopt fout

  9. #1614
    MVC Lid

    Reacties
    176
    29-11-2004

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Veel loopt fout

    Ja heel lastig we moeten op Allah vertrouwen
    Komt goed Insha Allah

  10. #1615
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door soraya001 Bekijk reactie
    Ja heel lastig we moeten op Allah vertrouwen
    Komt goed Insha Allah
    In sha Allah

  11. #1616
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    ''Goede marokkaanse mannen zijn schaars'' ''mannen dit, mannen dat''..........

    EWa lees wederom een dieptepunt yah mgharba.........lees vooral de tweets van een journalist, waldy van geenen, tijdens de zitting


    Stak jaloerse ex Romano Oxford dood uit noodweer?



    http://www.at5.nl/artikelen/169601/s...-uit-noodweer-

    Waldy @waldyvangeenen
    Toen T. vroeg of ze een relatie had met #RomanoOxford ontkende ze.T.:'toen ik ze id kliniek zag,dacht ik dat ze 'n spelletje met me speelden


    Waldy @waldyvangeenen
    Nadat ze in Marokko 1 kind kreeg & daar achter liet kwam ze terug bij Andrew T. T. raakte geobsedeerd,was telkens bang dat ze zwanger was


    Waldy @waldyvangeenen
    Verdachte Andrew T. had 5 jaar relatie met zijn ex. Ze had al paar abortussen gehad.Toen is ze uitgehuwelijkt aan haar neef in Marokko..


    .nee hooor t zijn de marokkanse mannen

  12. #1617
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Eriffi jij noemt 1 extreem voorbeeld waarvan ik de bron niet ken. Kunnen we toch niet gebruiken in deze topic..

    Het wijzen met de vinger naar de
    Mannen ook niet hoor.

    Als we daar nou eens mee kappen en gewoon weer eens gaan trouwen kan ik deze topic ook een keer sluiten en zeggen dat de crisis is opgelost

  13. #1618
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Eriffi jij noemt 1 extreem voorbeeld waarvan ik de bron niet ken. Kunnen we toch niet gebruiken in deze topic..

    Het wijzen met de vinger naar de
    Mannen ook niet hoor.

    Als we daar nou eens mee kappen en gewoon weer eens gaan trouwen kan ik deze topic ook een keer sluiten en zeggen dat de crisis is opgelost
    oh nu is het wel een extreem voorbeeld dit en dat. maar als het een man was dan iets alledaags. Weet je..dat doet er niet toe extreem of niet , het is en blijft een realiteit.

    De bron is een lokale zender van Amsterdam.

    ''Het wijzen met de vinger naar de
    Mannen ook niet hoor.''




    Een lid hier boven doet niets over de mannen anders en niemand die daar ffe inhaakt.
    Wel gek dat vrouwen naar de mannen wijzen op basis van verhalen in de omgeving terwijl de hadith de profeet heeft gezegd dat hij geen fitna heeft achtergelaten die schadelijker is voor de mannen dan (de fitna van) de vrouwen.


    Het is overigens indd 1 voorbeeld die ik benoem..... maar zeker niet de enige in zn soort.

  14. #1619
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Eriffi jij noemt 1 extreem voorbeeld waarvan ik de bron niet ken. Kunnen we toch niet gebruiken in deze topic..

    Het wijzen met de vinger naar de
    Mannen ook niet hoor.

    Als we daar nou eens mee kappen en gewoon weer eens gaan trouwen kan ik deze topic ook een keer sluiten en zeggen dat de crisis is opgelost
    De vrouw die ik zeker NIET wil.

    Werkende vrouw
    Shminkpop
    Iemand met een slechte verleden
    Iemand die geen schaamte kent
    Iemand die eerloos is
    Werelds gericht
    Geen hijab: dus hoofddoek met skinny broek ook niet
    Iemand die dingen normaal vindt die abnormaal zijn

    Dus de markt is heel beperkt, kans is klein dat ik dan trouw

  15. #1620
    MVC Lid

    Reacties
    4.949
    22-09-2012

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Allah I rze9na bi zawja sali7a wa Li nisa zawj sali7 wa awlad sali7in
    amien
    "If someone hurts you, betrays you ,or breaks you heart,forgive them. For they have helped you learn about trust and the importance of being cautious to who you open your heart to….."