Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #1621
    MVC Lid

    Reacties
    594
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door Casawia22 Bekijk reactie
    amien
    wel de juiste partner he haha

  2. #1622
    MVC Lid

    Reacties
    4.949
    22-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mouradd Bekijk reactie
    wel de juiste partner he haha
    yep zeker weten..wa fin howa
    "If someone hurts you, betrays you ,or breaks you heart,forgive them. For they have helped you learn about trust and the importance of being cautious to who you open your heart to….."

  3. #1623
    MVC Lid

    Reacties
    594
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door Casawia22 Bekijk reactie
    yep zeker weten..wa fin howa
    ha ana moejoed hahah

  4. #1624
    MVC Lid

    Reacties
    4.949
    22-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mouradd Bekijk reactie
    ha ana moejoed hahah
    "If someone hurts you, betrays you ,or breaks you heart,forgive them. For they have helped you learn about trust and the importance of being cautious to who you open your heart to….."

  5. #1625
    MVC Lid

    Reacties
    389
    12-11-2008

    ik denk dat we stiekem allemaal een beetje te kieskeurig zijn

  6. #1626
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Mohamed ben bang van wel of aanbod en vraag bereiken elkaar niet....

  7. #1627
    MVC Lid

    Reacties
    107
    06-05-2012

    Ik denk dat het te maken heeft met het vertrouwen( wat weer gebaseerd is op Imaan)

  8. #1628
    MVC Lid

    Reacties
    4.949
    22-09-2012

    weetje wat het gewoon is,tegenwoordig is iedereen fake/nep!
    je kan niemand vertrouwen
    iedereen liegt
    iedereen zeikt/zeurt
    iedereen heeft hoge eisen(wat niet eens nodig is)
    hoogmoedigheid
    geen tikkel dien,taqwah,rahma in hun hart
    ect
    ect
    "If someone hurts you, betrays you ,or breaks you heart,forgive them. For they have helped you learn about trust and the importance of being cautious to who you open your heart to….."

  9. #1629
    MVC Lid

    Reacties
    18
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Zwakkeling_ Bekijk reactie
    Tot slot laatste woord in shaa Allaah een boodschap aan de praktiserende broeders.

    Er zijn hier al vele adviezen gegeven die ik grotendeels goedkeur maar helaas moeilijk in de praktijk kan worden omgezet.

    Voor de praktiserende, ongehuwde broeders adviseer ik graag om via moskee op zoek te gaan naar praktiserende zusters. Dit lijkt me de beste plek om ze te treffen. Neem je moeder mee en laat haar zusters aanspreken in de moskee. Ik heb dit meegemaakt in t verleden en deze manier is absoluut te doen als zuster qua ouders enz, als is het niks geworden met de broeder! Bezoek meerdere moskeeën, niet enkel de moskee v je buurt. Weet de zusters te bereiken die thuis zitten omwille van Allaah. Die zich standvastig proberen te houden en hierbij moeilijkheden ondervinden!!

    Weet beste broeders dat er zusters zijn die zich schamen en hun ouders niet kunnen aanspreken om eventueel iemand voor te stellen. Daarom is een betere manier om de zusters die zich schamen toch te bereiken, om via de zus/moeder vd broeder contact te zoeken. Als men via zusters tewerk gaat, kan een zuster makkelijker toestemmen, kan ze dit makkelijker doorgeven aan de moeder die dit doorgeeft aan de vader.

    Ik wil maar zeggen, het is niet voor iedereen gemakkelijk. Bepaalde zusters zitten met schaamte wat betreft trouwen. De onwetende ouders maken het soms moeilijk voor zusters. Ouders die precies het islamitisch huwen niet kennen. Denk maar aan de ouders die nee zeggen tegen de mensen zonder in principe de broeder te hebben gezien of ontmoet. SubhanaAllah, het kon een man zijn waar vele van dromen. Maar dit gebeurt wel!

    Ghayr in shaa Allaah, ik hoop hiermee in naam van mezelf maar ook in naam vd zusters dat jullie toch een beetje een beeld hebben v hoe de praktiserende zusters het liefst bereikt willen worden met de acceptatie van de ouders, zonder voorafgaande harame contacten etcetera...

    Moge Allaah ons allen een vrome partner schenken. Moge Hij de zoekende broeders begunstigen met een zuster die de moeders der gelovigen als voorbeeld nemen, die bekend staan om hun eer, schaamte, zachtheid en zorgzaamheid maa shaa Allaah. Moge Hij de zusters begunstigen met een broeder die zich inzet om in de voetsporen te treden v onze geliefde Profeet Mohammed salla llahou 'alayhi wasallam. Moge Hij ons het geduld geven en ons beschermen tegen de lfitan.

    Dit doe ik ook, alleen zie ik geen zusters bij de moskee. Dus hoe kan je ze zien.

  10. #1630
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    Yep and iam still single.... helaas kom Alleen rare en arrogante gasten tegen. Ik had wel contact met iemand maar vertrouw hem niet helemaal. Hij doet wel nog steeds moeite voor mij maar ik vertrouw hem niet meer.

  11. #1631
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    Yep and iam still single.... helaas kom Alleen rare en arrogante gasten tegen. Ik had wel contact met iemand maar vertrouw hem niet helemaal. Hij doet wel nog steeds moeite voor mij maar ik vertrouw hem niet meer.
    Ik denk dat als je weet waarvoor je staat en dat ook uit, dat je mensen die je liever niet wilt ook niet zult aantrekken.
    Hij doet nog moeite voor je....heb je hem dan niet verteld dat je verder wilt?

  12. #1632
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    Yep and iam still single.... helaas kom Alleen rare en arrogante gasten tegen. Ik had wel contact met iemand maar vertrouw hem niet helemaal. Hij doet wel nog steeds moeite voor mij maar ik vertrouw hem niet meer.
    Niet slim dit. Als je iemand niet vertrouwd dan heeft dat zijn redenen neem ik aan. Gelijk ermee stoppen. Nooit tijd steken in iemand die niet vertrouwd aanvoelt!

  13. #1633
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Niet slim dit. Als je iemand niet vertrouwd dan heeft dat zijn redenen neem ik aan. Gelijk ermee stoppen. Nooit tijd steken in iemand die niet vertrouwd aanvoelt!
    Er zijn ook gevallen waarin het wel goed voelt en mensen dan toch nog alleen eindigen.
    Het kan ook te maken hebben met gevallen in haar omgeving waardoor je dan die mindset gaat ontwikkelen.

  14. #1634
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Er zijn ook gevallen waarin het wel goed voelt en mensen dan toch nog alleen eindigen.
    Het kan ook te maken hebben met gevallen in haar omgeving waardoor je dan die mindset gaat ontwikkelen.
    Klopt je hebt gelijk. Het kan vele redenen hebben.

  15. #1635
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    @eriffi
    Hij. Wilde vreemd gaan en had hem heterdaadbetrapt. Hij is daarna wel erg veranderd enorme spijt betuigdt... We hadden het goed gemaakt.... Maar dan denk ik er soms aan en dan denk ik wat ik doe mezelf aan... Het knaagt nog steeds aan me...