Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #1456
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door MocroGirl00 Bekijk reactie
    Jij bent altijd zo gefrustreerd als het om vrouwen gaat, kun je er geen vinden of wordt je elke keer afgewezen dat je haat zo hoog zit. Het zal vast beide zijn!!
    Hij is een gefrusteerde Hindoestaan die geen Marokkaanse vrouw kan krijgen.

  2. #1457
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Het gaat niet om de eisen Marokkaanse vrouwen willen niet met een lelijke *****ekop trouwen!

    Accepteer dat een keer.
    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Hij is een gefrusteerde Hindoestaan die geen Marokkaanse vrouw kan krijgen.
    Haha
    Racisten zoals jou moeten eigenlijk geband worden

    Heb een klacht ingediend.

    En voor jouw info
    Marokkaanse vrouwen zijn echt niet zo bijzonder
    Geloof mij... Doe niet alsof ze heel wat zijn...
    Ik ben multicultureel ingesteld
    Ik denk niet in hokjes na
    Zoals de meeste leden hier doen
    Die in culturele, etnische hokjes nadenken

    Islam is universeel.... Weet je het nog?
    Oh natuurlijk niet.... Jij snapt geen ene hol vd islam
    Aangezien jij vol bent v je eigen afkomst en haat hebt voor een ander
    Wat een ellendige leven zal jij wel niet hebben zeg!

    Op deze forum zeg ik gewoon waarop het staat! Punt!
    Deal with it!

    P.s. ik ben echt niet wanhopig als jij dat mss denkt?

  3. #1458
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door MocroGirl00 Bekijk reactie
    Jij bent altijd zo gefrustreerd als het om vrouwen gaat, kun je er geen vinden of wordt je elke keer afgewezen dat je haat zo hoog zit. Het zal vast beide zijn!!
    Ik kan er genoeg vinden
    Alleen heb ik niks met oppervlakkige meiden

    Vrouwen op niveau daar hou ik van

  4. #1459
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door -107392 Bekijk reactie
    En? Ben je al getrouwd of heb je al iemand gevonden waarmee je wilt trouwen? Ik heb net soort van je hele topic gelezen hahaha.
    Vrouwen die zelf niet bijzonder zijn maar zich wel bijzonder inbeelden
    Maar wel heel wat oppervlakkige eisen hebben
    Die trouwen nooit zo snel

    Tegen die meiden wil ik zeggen

    Dream on ladies...

  5. #1460
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Het gaat niet om de eisen Marokkaanse vrouwen willen niet met een lelijke *****ekop trouwen!

    Accepteer dat een keer.
    Moest echt lachen om dit
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  6. #1461
    MVC Lid

    Reacties
    1.369
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Djoewairiyyah Bekijk reactie
    Moest echt lachen om dit
    Ja ik ook. Zehma zoekt 'vrouw op niveau' terwijl hij zelf zonder mahram goedkeurt. Duidelijk op zoek naar een Marokkaanse vrouw, menna 'multicultureel ingesteld'. Met mahram weet hij dat het hem nooit gaat lukken, want Marokkaanse mannen herkennen snel oppervlakkige mannen!! Marokkanen zijn ook multicultultureel maar je vind ons niet op een hindoeforum! Wah zehma marokkaanse vrouwen niet bijzonder, maar ondertussen wel hier op dit forum bezig met vrouwen. En islam gebruiken waar het ze uitkomt! Ewa fhem.
    En ook al zijn niet al onze meiden nog niet getrouwd, de vrouwen die niet oppervlakkig zijn verlagen zich tenminste niet naar haram oppervlakkige 'kennismaking' waar de duivel blij van wordt! Het gaat deze vrouwen duidelijk om het hiernamaals waar ze in shaa Allah een man zullen trouwen waar dit soort oppervlakkige nono's niet aan kan tippen!
    (trouwens deze account is overgegeven aan iemand anders)
    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience

    (account overgenomen)

  7. #1462
    MVC Lid

    Reacties
    1.369
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Selsabiel Bekijk reactie
    Het gaat niet om de eisen Marokkaanse vrouwen willen niet met een lelijke *****ekop trouwen!

    Accepteer dat een keer.
    Meeste vrouwen voelen zich niet aangetrokken inderdaad
    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience

    (account overgenomen)

  8. #1463
    MVC Lid

    Reacties
    5.388
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door Moncoeur Bekijk reactie
    Ja ik ook. Zehma zoekt 'vrouw op niveau' terwijl hij zelf zonder mahram goedkeurt. Duidelijk op zoek naar een Marokkaanse vrouw, menna 'multicultureel ingesteld'. Met mahram weet hij dat het hem nooit gaat lukken, want Marokkaanse mannen herkennen snel oppervlakkige mannen!! Marokkanen zijn ook multicultultureel maar je vind ons niet op een hindoeforum! Wah zehma marokkaanse vrouwen niet bijzonder, maar ondertussen wel hier op dit forum bezig met vrouwen. En islam gebruiken waar het ze uitkomt! Ewa fhem.
    En ook al zijn niet al onze meiden nog niet getrouwd, de vrouwen die niet oppervlakkig zijn verlagen zich tenminste niet naar haram oppervlakkige 'kennismaking' waar de duivel blij van wordt! Het gaat deze vrouwen duidelijk om het hiernamaals waar ze in shaa Allah een man zullen trouwen waar dit soort oppervlakkige nono's niet aan kan tippen!
    (trouwens deze account is overgegeven aan iemand anders)

    يَوۡمَ يَقُولُ ٱلۡمُنَـٰفِقُونَ وَٱلۡمُنَـٰفِقَـٰتُ لِلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱنظُرُونَا نَقۡتَبِسۡ مِن نُّورِكُمۡ


  9. #1464
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door Moncoeur Bekijk reactie
    Meeste vrouwen voelen zich niet aangetrokken inderdaad
    Citaat Geplaatst door Moncoeur Bekijk reactie
    Ja ik ook. Zehma zoekt 'vrouw op niveau' terwijl hij zelf zonder mahram goedkeurt. Duidelijk op zoek naar een Marokkaanse vrouw, menna 'multicultureel ingesteld'. Met mahram weet hij dat het hem nooit gaat lukken, want Marokkaanse mannen herkennen snel oppervlakkige mannen!! Marokkanen zijn ook multicultultureel maar je vind ons niet op een hindoeforum! Wah zehma marokkaanse vrouwen niet bijzonder, maar ondertussen wel hier op dit forum bezig met vrouwen. En islam gebruiken waar het ze uitkomt! Ewa fhem.
    En ook al zijn niet al onze meiden nog niet getrouwd, de vrouwen die niet oppervlakkig zijn verlagen zich tenminste niet naar haram oppervlakkige 'kennismaking' waar de duivel blij van wordt! Het gaat deze vrouwen duidelijk om het hiernamaals waar ze in shaa Allah een man zullen trouwen waar dit soort oppervlakkige nono's niet aan kan tippen!
    (trouwens deze account is overgegeven aan iemand anders)
    het valt mij op dat jij

    1. racist bent
    2. geen ene donder weet over de islam

    jij weet zelf ook wel dat ik je mond paar keren gesnoerd hebt als het over geloof gaat.

    meiden zoals jij die geen ene donder over het geloof weet
    zijn in mijn ogen gewoon meiden die ik niet serieus neem
    meiden zoals jij praten uit emoties en haat
    die zichzelf en haar eigen afkomst het einde vinden...en ondertussen de islam denkt te begrijpen....
    van mij mag je dat vinden en denken
    maar leden zoals jij blijven in mijn ogen dikke ezels...

    maar types zoals jij hebben weinig met de islam
    dat is 1 ding zeker!

    ik zal denk ik maar voortaan op deze racistische topic niet meer reageren!
    heb hier niks te zoeken...

  10. #1465
    MVC Lid

    Reacties
    1.369
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Musa0000 Bekijk reactie
    het valt mij op dat jij

    1. racist bent
    2. geen ene donder weet over de islam

    jij weet zelf ook wel dat ik je mond paar keren gesnoerd hebt als het over geloof gaat.

    meiden zoals jij die geen ene donder over het geloof weet
    zijn in mijn ogen gewoon meiden die ik niet serieus neem
    meiden zoals jij praten uit emoties en haat
    die zichzelf en haar eigen afkomst het einde vinden...en ondertussen de islam denkt te begrijpen....
    van mij mag je dat vinden en denken
    maar leden zoals jij blijven in mijn ogen dikke ezels...

    maar types zoals jij hebben weinig met de islam
    dat is 1 ding zeker!

    ik zal denk ik maar voortaan op deze racistische topic niet meer reageren!
    heb hier niks te zoeken...

    Jij snoert haar en helemaal niemand de mond!
    Zehma hier de Islamgeleerde uithangen terwijl jij meiden probeert te manipuleren en de wanhoop probeert in te praten. En dan met een doel hier op dit forum hangen om een Marokkaanse te leren kennen!!!
    Jij bent dus in voor haram elkaar leren kennen, begrijpelijk want zo een mahram van een Marokkaanse vrouw zou jou alleen maar in de weg staan! En dan hier over Islamkennis komen praten. Het gaat niet om de kennis, het gaat erom WAT JE ERMEE DOET! En bij jou is dat wel duidelijk. En dan nog hier allerlei zusters komen beledigen dat ze zich kennelijk heel wat voelen blablablabla.
    Zijn Marokkaanse vrouwen niet zo bijzonder? Ewa optiefen dan wat zoek jij hier in forum met Marokkaanse vrouwen?
    En trek de 'racist card' maar, dat is lekker makkelijk die slachrofferrol. Het is eenmaal zo dat meeste Marokkaanse vrouwen op Arabische en Berberse looks vallen! Dus als iemand dit hardop zegt of Marokkaanse vrouwen jou niet willen zijn ze allemaal maar racist? Sneu hoor.
    Jij bent degene die uit emotie praat omdat jij je begeerte (het vinden van een Marokkaanse vrouw) boven het geloof stelt. En ons geloof stelt dat je GEEN HARAM CONTACT mag hebben! Lekker de Islam gebruiken waar het je van pas komt he! Ga even je eigen volk verkloten en uitlachen!! Ga eerst zelf Islam praktiseren je handelen op een hoog niveau zetten voordat je uberhaupt een goede vrouw kunt vinden! Haram zoekt halal. Ewa fhem
    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience

    (account overgenomen)

  11. #1466
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Oke mijn liefdevolle gezellig topic krijgt een andere wending. Hou het aub netjes en ga geen onnodige discussies aan.

    Een huis in het Paradijs verdienen

    “Ik garandeer een huis aan de rand van het Paradijs aan degene die een discussie vermijdt, ook al heeft hij gelijk. Ik garandeer een huis in het midden van het Paradijs aan degene die liegen vermijdt, zelfs als hij grappen maakt en ik garandeer een huis in het bovenste gedeelte van het Paradijs voor degene met een goed karakter.”
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  12. #1467
    MVC Lid

    Reacties
    4.073
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door Musa0000 Bekijk reactie
    Ik kan er genoeg vinden
    Alleen heb ik niks met oppervlakkige meiden

    Vrouwen op niveau daar hou ik van
    Ja tuurlijk kan jij er genoeg vinden, welke vrouw moet er wat hebben van een gefrustreerde gast die vrouwen alleen maar loopt af te kraken. Als jij er genoeg kon vinden liep je niet elke vrouw lastig te vallen via pm, dus ga die bla van je maar iemand anders wijs lopen maken.

    Wellicht boek je meer succes bij je eigen soort bollywood
    Promise yourself to be strong, that nothing can disturb your peace of mind. Look at the sunny side of everything & make your optimism come true. Think only the best, work only for the best, & expect only the best. Forget the mistakes of the past & press on to the greater achievements of the future. Live in the faith that the whole world is on your side as long as you are true to the best that's in you..♥

  13. #1468
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    Dames morgen is het valentijn dus we are forever alone on valentine day also

  14. #1469
    MVC Lid

    Reacties
    667
    18-09-2011

    Citaat Geplaatst door MocroGirl00 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk kan jij er genoeg vinden, welke vrouw moet er wat hebben van een gefrustreerde gast die vrouwen alleen maar loopt af te kraken. Als jij er genoeg kon vinden liep je niet elke vrouw lastig te vallen via pm, dus ga die bla van je maar iemand anders wijs lopen maken.

    Wellicht boek je meer succes bij je eigen soort bollywood

  15. #1470
    MVC Lid

    Reacties
    271
    18-11-2014

    Ik weet waarom velen niet aan een man of vrouw komen