Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #376
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Dus was is jouw conclusie?
    wees gewoon eerlijker vind ik
    er is weinig eerlijkheid en oprechtheid
    en kijken vooral naar de verkeerde dingen vind ik in een man of vrouw

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    27
    07-10-2013

    Citaat Geplaatst door groen_appeltje Bekijk reactie
    Dat is een goede vraag. Ik heb niet alle reacties gelezen, maar denk dat als we antwoord hebben op die vraag kunnen we oplossingen bedenken.
    Belangrijkste probleem blijft dat je moeilijk in contact komt met de juiste man/vrouw. Wat doe je daaraan? Op welke manier zou je elkaar met goede nija kunnen treffen?

  3. #378
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door miss_perfect13 Bekijk reactie
    Belangrijkste probleem blijft dat je moeilijk in contact komt met de juiste man/vrouw. Wat doe je daaraan? Op welke manier zou je elkaar met goede nija kunnen treffen?
    Dat is de Hoofdvraag zeker.

    Dus hier antwoord op is, is de crisis voorbij!
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    27
    07-10-2013

    Klopt, maar eerlijker in wat? Oprecht in welk opzicht? We zeggen dat wel maar vaak wordt daar van weerskanten misbruik van gemaakt..

  5. #380
    MVC Lid

    Reacties
    107
    06-05-2012

    Wie of wat heeft de crisis veroorzaakt?

  6. #381
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door Musilmano Bekijk reactie
    Wie of wat heeft de crisis veroorzaakt?
    De economie. Alles is duurder geworden, samen een kop koffie drinken zit er niet meer in..

  7. #382
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Musilmano Bekijk reactie
    Wie of wat heeft de crisis veroorzaakt?
    Een van de hoofdoorzaken blijkt wantrouwen en gebrek aan juiste intentie.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  8. #383
    gwn ik

    Reacties
    1.926
    19-10-2008

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    hahah, al zou je alle wetenschappers van de wereld hierop zetten kom je denk ik niet tot een eenduidige conclusie.

    Help mij eens mee...
    Ik weet het niet meer... het hangt van verschillende factoren af... sowieso tijden zijn verandert... alles lijkt moeilijker dan vroeger...
    Allahoemma innaka 3affoewwoen toeh’ibboe al-3afwa faa3foe ‘anna.

  9. #384
    ..

    Reacties
    116
    29-03-2009

    de titel is echt leuk bedacht. Wat betreft oplossingen voor de problemen die er schijnen te zijn denk ik dat het idd te maken heeft met wantrouwigheid en je anders voordoen. Men wil zich al snel goed en perfect opstellen om indruk te maken op de tegenpartij terwijl het juist van belang is om jezelf te zijn. Indien iets mektab is zal het ook gebeuren bi idni Allah. Vertrouwen in Allah, de qadr en jezelf zijn ook nodig vind ik wil je de juiste treffen.

    Moge Allah jullie allen een goede echtgenote/echtgenoot doen ontmoeten.
    Laat het verleden niet bepalen, maar deel uitmaken van wat je zult worden

  10. #385
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door marocbledder Bekijk reactie
    de titel is echt leuk bedacht. Wat betreft oplossingen voor de problemen die er schijnen te zijn denk ik dat het idd te maken heeft met wantrouwigheid en je anders voordoen. Men wil zich al snel goed en perfect opstellen om indruk te maken op de tegenpartij terwijl het juist van belang is om jezelf te zijn. Indien iets mektab is zal het ook gebeuren bi idni Allah. Vertrouwen in Allah, de qadr en jezelf zijn ook nodig vind ik wil je de juiste treffen.

    Moge Allah jullie allen een goed echtgenote/echtgenoot doen ontmoeten.
    hihih leuk he, terwijl de situatie eigenlijk niet super leuk is.

    Amien op je doua..

    Ben jij al getrouwd. Zo ja, wil je niet met ons delen hoe het bij jou is gegaan?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  11. #386
    ..

    Reacties
    116
    29-03-2009

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    hihih leuk he, terwijl de situatie eigenlijk niet super leuk is.

    Amien op je doua..

    Ben jij al getrouwd. Zo ja, wil je niet met ons delen hoe het bij jou is gegaan?
    Hahahah, echt he. Nee, ik ben nog niet getrouwd.
    Laat het verleden niet bepalen, maar deel uitmaken van wat je zult worden

  12. #387
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door marocbledder Bekijk reactie
    Hahahah, echt he. Nee, ik ben nog niet getrouwd.
    Dat dacht ik om je jezelf weg hebt gelaten in je doua.

    Hierbij doua voor jou!

    Moge Allah je voorzien van een Godvrezende leuke knappe man!
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    852
    20-12-2007

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    En zonder de reacties te zien, gewoon kijkend naar de crisis. Wat is volgens jou de hoofdreden?

    Dat blijft een goede vraag, ik heb geen idee. Jij noemt wantrouwen, maar is dat niet iets voor fase 2? Ik denk zelf dat het probleem juist is dat het moeilijk is om in contact te komen met de juiste man/vrouw zoals miss_perfect zegt. Dus voordat je al over wantrouwen en goede intentie kunt spreken moet je toch eerst die persoon ontmoeten. Ik lees hier juist dat daar juist het probleem ligt, want hoe en waar ontmoet je de juiste persoon?

    Citaat Geplaatst door miss_perfect13 Bekijk reactie
    Belangrijkste probleem blijft dat je moeilijk in contact komt met de juiste man/vrouw. Wat doe je daaraan? Op welke manier zou je elkaar met goede nija kunnen treffen?

  14. #389
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door groen_appeltje Bekijk reactie
    Dat blijft een goede vraag, ik heb geen idee. Jij noemt wantrouwen, maar is dat niet iets voor fase 2? Ik denk zelf dat het probleem juist is dat het moeilijk is om in contact te komen met de juiste man/vrouw zoals miss_perfect zegt. Dus voordat je al over wantrouwen en goede intentie kunt spreken moet je toch eerst die persoon ontmoeten. Ik lees hier juist dat daar juist het probleem ligt, want hoe en waar ontmoet je de juiste persoon?
    Daar zit wat in! Maar het wantrouwen waar hier over gesproken wordt is eigenlijk van te voren al pessimistische gedachten te hebben. Bij mannen lees je vaak dat ze bij voorbaat al bang zijn dat de dame in kwestie een 'slecht' verleden heeft.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    852
    20-12-2007

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Daar zit wat in! Maar het wantrouwen waar hier over gesproken wordt is eigenlijk van te voren al pessimistische gedachten te hebben. Bij mannen lees je vaak dat ze bij voorbaat al bang zijn dat de dame in kwestie een 'slecht' verleden heeft.
    Ik kan mij daar niet echt iets bij voorstellen, dus omdat de kans bestaat dat de dame een slecht verleden heeft worden er geen stappen gezet? Klinkt voor mij een beetje onlogisch.