Poll resultaten: Mijn hoofdoorzaak van het nog niet getrouwd zijn is:

Stemmers
9. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik tref echt niemand

    2 22,22%
  • Ik ben te kieskeurig

    1 11,11%
  • Ik ben te angstig/onzeker

    1 11,11%
  • Andere mensen bellemeren mij om te trouwen

    2 22,22%
  • Anders....

    3 33,33%
  1. #1576
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Ik open er een topic over omdat ik het zo ervaar. Doua doen voor jezelf zowieso maar is niks mis met doua doen voor je medemoslims.
    maakt niet uit. Er zal een tijd komen dat het geen taboe meer is dat een moslimbroeder 4 vrouwen mag huwen dat zal dan het probleem oplossen

  2. #1577
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door groen_appeltje Bekijk reactie
    Dat is een goede vraag. Ik heb niet alle reacties gelezen, maar denk dat als we antwoord hebben op die vraag kunnen we oplossingen bedenken.
    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    Nope still not married helaas. Veel gebeurd dat wel ben verloofd geweest daarna vriend (waarmee ik nog contact heb maar weet het niet zo met hem hij is nml nog steeds niet langs gekomen en wil eigenlijk tegen hem vaarwel zeggen).
    Beste advies dat ik jou kan geven is contact stop zetten ... En tegen hem zeggen dat hij langd moet komen. Wil hij niet komen of verzint hij smoesjes dan vaarwel zeggen

  3. #1578
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    @elis ja je hebt gelijk inderdaad. En dat heb ik hem ook aangegeven en zal ook dit keer voet bij stuk houden want ik ben het ook zat

  4. #1579
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door groen_appeltje Bekijk reactie
    Dat is een goede vraag. Ik heb niet alle reacties gelezen, maar denk dat als we antwoord hebben op die vraag kunnen we oplossingen bedenken.
    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    @elis ja je hebt gelijk inderdaad. En dat heb ik hem ook aangegeven en zal ook dit keer voet bij stuk houden want ik ben het ook zat
    Iemand die jou 100 procent wilt komt direkt. Maar tegenwoordig moet alles gebeuren op hun manier.

  5. #1580
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-03-2017

    Dit is een tekst die ik op een andere topic heb gevonden

    Juiste weg
    Tegen woordig is relatie hebben met een zuster belangrijker dan de juiste weg van.allah kiezen..
    Ze willen zogenaamd leren kennen.. Iets opbouwen om te trouwen..*
    Wat wil je opbouwen? Wat? Aanraken? Knuffelen Wat?
    Je bedoeld relatie met saytan opbouwen

    Wat leren kennen? Je kan alles aan haar vragen of Haar familie ..
    Wees iemand met een.hoge IQ en neem kies voor de juiste weg van allah ajja wajjal halal daar krikg je meer zegeningen voor..

    Maar als je een.IQ van een EZEL hebt en domme IQ van de DUIVEL ga vooral voor een relatie spring je in de armen.van de saytan je zal meer vervloekingen krijgen dan zegeningen

    Denk niet dat allah jou hierin zal steunen..
    Allah zal juist ontevreden zijn ..

    Dus broeder gebruik je verstand en vrees allah*
    Wees een.echte man*een.echte strijder**
    Vermijd relaties en trouw de zuster als je echt om haar geeft als je haar echt respecteerd en als je wilt dat allah je zal zegenen...

  6. #1581
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Elis Bekijk reactie
    Dit is een tekst die ik op een andere topic heb gevonden

    Juiste weg
    Tegen woordig is relatie hebben met een zuster belangrijker dan de juiste weg van.allah kiezen..
    Ze willen zogenaamd leren kennen.. Iets opbouwen om te trouwen..*
    Wat wil je opbouwen? Wat? Aanraken? Knuffelen Wat?
    Je bedoeld relatie met saytan opbouwen

    Wat leren kennen? Je kan alles aan haar vragen of Haar familie ..
    Wees iemand met een.hoge IQ en neem kies voor de juiste weg van allah ajja wajjal halal daar krikg je meer zegeningen voor..

    Maar als je een.IQ van een EZEL hebt en domme IQ van de DUIVEL ga vooral voor een relatie spring je in de armen.van de saytan je zal meer vervloekingen krijgen dan zegeningen

    Denk niet dat allah jou hierin zal steunen..
    Allah zal juist ontevreden zijn ..

    Dus broeder gebruik je verstand en vrees allah*
    Wees een.echte man*een.echte strijder**

    Vermijd relaties en trouw de zuster als je echt om haar geeft als je haar echt respecteerd en als je wilt dat allah je zal zegenen...

    Deze persoon heeft ook niet bepaald een hoge IQ of is zich niet bewust van de realiteit.
    De realiteit leert on namelijk dat zowel de man als de vrouw oproepjes plaatsen met als doel ''eerst elkaar leren kennen''.

  7. #1582
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    @elis klopt inderdaad ik ben altijd een tegenstander geweest van relatie en toch ben ik er ingetrapt en een haramrelatie gegaan die op lange termijn denk ik niet veel zal baten en inderdaad zegmaak leren kennen maar nu komt hij met de reactie dat hij mij nog steeds niet kent en dan denk ik 3la shmetta en ik ben echt nog dommer geweest om hem überhaupt een kans te geven.

  8. #1583
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-03-2017

    Citaat Geplaatst door groen_appeltje Bekijk reactie
    Dat is een goede vraag. Ik heb niet alle reacties gelezen, maar denk dat als we antwoord hebben op die vraag kunnen we oplossingen bedenken.
    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    @elis klopt inderdaad ik ben altijd een tegenstander geweest van relatie en toch ben ik er ingetrapt en een haramrelatie gegaan die op lange termijn denk ik niet veel zal baten en inderdaad zegmaak leren kennen maar nu komt hij met de reactie dat hij mij nog steeds niet kent en dan denk ik 3la shmetta en ik ben echt nog dommer geweest om hem überhaupt een kans te geven.

    De volgende keer als je contact hebt met een man duidelijk aangeven dat je iets serieus zoekt voor huwelijk en contact wilt voor 3 à 4 maanden en dan salaat istigara doen. Als hij dat niet wilt dan vaarwel zeggen. Je hebt ook jongens die zeggen dat ze ook zoeits willen maar die gewoon liegen.
    De meeste mannen spelen gewoon spelletjes en zijn niet serieus meer. Ik lees hier verhalen van meiden en dat de man geen respect meer heeft en de vrouw wilt aanraken na de 2de date. Maakt niet uit hoe je gekleed bent ze hebben geen respect meer voor je. Ik zeg niet alle jongens maar de meeste jongens. Er is een hoop troep.

  9. #1584
    MVC Lid

    Reacties
    57
    31-01-2017

    De marokkaanse vrouw heeft haar reputatie verpest,wereldwijd bekend als de goedkoopste,van frankrijk tot saoedi arabie,vind je het logisch dat mannen niet snel met een marokkaanse willen trouwen,ze staan bekend als losbandig,materialistich,slecht karakter,etc etc ,tegenwoordig willen ook hollanders en turkse en andere volkeren geen marokkaanse meer

  10. #1585
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Geen deftige vrouwen meer e.

  11. #1586
    MVC Lid

    Reacties
    57
    31-01-2017

    Wordt een bekeerling of uit marokko,dat zijn de opties

  12. #1587
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Enigste optie is bij mij een deftig bent de dar. Anders geen zawaj voor mij

  13. #1588
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-03-2017

    Maar een relatie met een marokkaanse meid dat willen jullie wel hé. Voor te spelen en de lusten. Kama toedein toedein ... What comes around goes around. Speel maar de eindafrekening krijgen jullie gepresenteerd in het hiernamaals.
    Een man van 35 jaar die nog een relatie wilt. Een man van 35 jaar moet normaal getrouwd zijn en al 2, 3 kinderen hebben.
    Elke man die ik spreek ongeacht zijn leeftijd wilt een relatie. Alleen domme meiden beginnen een relatie.

  14. #1589
    MVC Lid

    Reacties
    57
    31-01-2017

    En hoe weet je dat ze echt deftig is ,das heel moeilijk om te cobtroleren,meeste zijn experts in liegen en bedriegen

  15. #1590
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Elis Bekijk reactie
    Maar een relatie met een marokkaanse meid dat willen jullie wel hé. Voor te spelen en de lusten. Kama toedein toedein ... What comes around goes around. Speel maar de eindafrekening krijgen jullie gepresenteerd in het hiernamaals.
    Dan moet je dat tegen de juiste personen zeggen. Aangezien ik niet wil trouwen doormiddel van een relatie. Daarna zeggen "1ls het maar een moslim is". Zo hypocriet