Poll resultaten: Er moet een aparte forum onderwerp komen voor Marokkaanse Moeders

Stemmers
27. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja, goed idee!

    21 77,78%
  • Nee, slaat nergens op

    6 22,22%
  1. #1
    Just Married

    Reacties
    892
    28-10-2004

    Voorstel, wat vinden jullie ervan?

    Aangezien ik heb opgemerkt dat de forum van Positite van de Marokkaanse vrouw echt een 'moederhoekje' is geworden wil ik aan de moderators voorstellen om een aparte forum daarvoor te maken....het gaat hier alleen nog maar om kinderen....dat boeit niet iedereen...de andere onderwerpen over de positie van de marokkaanse vrouw valt hier een beetje weg.

    Dus mijn voorstel, is een forum onderwerp te openen als bijvoorbeeld
    'De Marokkaanse moeder' of iets dergelijks.....

    stem of je het ermee eens bent of niet....



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    je hebt wel gelijk hoor, maar andere kant denk ik, het zijn ook de moeders zo een beetje die blijven terugkomen. de andere zie ik hier sowieso niet echt veel plaatsen. maar dat is mijn mening
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  3. #3
    Just Married

    Reacties
    892
    28-10-2004

    ja ik denk dat de andere niet meer komen omdat het hier alleen nog over kinderen gaat....meer reacties graag!



  4. #4
    ~*Allhamdoellilah*~

    Reacties
    1.125
    11-10-2004

    het lijkt me inderdaad een goed idee, mischien kan de naam veranderd worden, is wel een idee, kijk maar of het lukt, ik sta achter je.
    ik merk namelijk ook dat op cuisine veel vragen komen over kinderen en huishouden algemeen, mischien kan deze forum onder het kopje cuisine gezet worden, hoeven de dames ook niet te zoeken.

    ik hoor van je als het gelukt is.

    Alhoceima rose
    "De moslim die zich onder de mensen begeeft en geduldig hun pijnlijke woorden verdraagt, is beter dan iemand die zich niet onder de mensen begeeft en die geen geduld toont voor hun belediging".

    (Misjkaat, Boek: Ethica, hoofdstuk Zachtaardigheid, fatsoen en goed gedrag).

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    2.041
    16-12-2004

    Citaat Geplaatst door chica_tangawia
    Aangezien ik heb opgemerkt dat de forum van Positite van de Marokkaanse vrouw echt een 'moederhoekje' is geworden wil ik aan de moderators voorstellen om een aparte forum daarvoor te maken....het gaat hier alleen nog maar om kinderen....dat boeit niet iedereen...de andere onderwerpen over de positie van de marokkaanse vrouw valt hier een beetje weg.

    Dus mijn voorstel, is een forum onderwerp te openen als bijvoorbeeld
    'De Marokkaanse moeder' of iets dergelijks.....

    stem of je het ermee eens bent of niet....

    Ja ik ben het met je eens zuster

  6. #6
    M.

    Reacties
    3.423
    01-04-2003

    Jah ben het wel met je eens

  7. #7
    wejrqgkeur3h

    Reacties
    721
    28-01-2005

    Ik ook..
    ..''

  8. #8
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Mij maakt het niet uit..ik vind het wel leuk om die verhalen te lezen....maar een nieuwe rubriek kan er altijd wel bij...

    ThalasSs