1. #961
    Happily Married

    Reacties
    1.740
    19-03-2014

    Citaat Geplaatst door RifrijnseVrouw21 Bekijk reactie
    Vandaag ben ik hmdlh ben ik bevallen van onze prinsesje
    Ik plaats zodra ik me beter voel een verslag!
    MAbrouk! we wachten erop. haha lekker uitrusten!

  2. #962
    Happily Married

    Reacties
    1.740
    19-03-2014

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Gefeliciteerd meid! Geniet van je baby en kraamtijd
    Jij bent pas bevallen toch? Hoe was je bevalling

  3. #963
    MVC Lid

    Reacties
    1.617
    24-12-2010

    @rifrijnse, mabroukkk lieverd met je prinsesje hehe werd tijd dat ze kwam ofniet geniet van je kraamtijd en neem veel rust schat

  4. #964
    Alhamdoeiilah

    Reacties
    5.593
    06-02-2012

    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Gefeliciteerd meid! Geniet van je baby en kraamtijd
    Citaat Geplaatst door alhamdoulilah_ Bekijk reactie
    @rifrijnse, mabroukkk lieverd met je prinsesje hehe werd tijd dat ze kwam ofniet geniet van je kraamtijd en neem veel rust schat
    Dankjewel lieverds..

    Alhamdouiilah Allahibarkfiek schat.. Ja, ze laat graag op zich wachten haha... Alhamdouillah ze is er dat is het belangrijkste.
    Ik ga morgen na huis in shaa allah

    Hoe gaat het met jou en je kleine?

  5. #965
    Alhamdoeiilah

    Reacties
    5.593
    06-02-2012

    Bevallingsverhaal.

    Maandag 12 mei moest ik me melden voor een inleiding zo gezegd zo gedaan. Daar aangekomen heb ik ze gekeken hoeveel ontsluiting ik had, ik zat toen op 3 cm. De vroedvrouw nam contact op met de gyn om te bespreken wat ze moesten doen. Uiteindelijk hebben ze om 00:00 een tablet ingebracht in me om me baarmoeder mond weker te maken. Heel die nacht niet kunnen slapen door ween dit waren geen hevige. Om 6uur s,morgens hebben zei me vliezen gebroken, nadien begonnen de weeën steeds heviger te worden en zo pijnelijk. Ik dacht echt dat ik dood zou gaan zo pijnelijk waren ze.. Om 8uur hebben ze gekeken en toen had ik 5,5 cm ontsluiting, maar ik kon het niet meer volhouden en heb om een ruggenprik gevraagd, deze heb ik uur later gekregen en toen zat ik op 6cm..
    Na dat ik die prik gehad had werd ik weer normaal mens haha... Na die ruggenprik giing het heel snel. Om 10u had ik 9 cm
    En om 10.55 ben ik begonnen met persen en is onze kleine is op Dinsdag 13 mei 11.25 geboren. Alhamdouilleh het ging zo snel, toen ze haar op me buik legde dacht ik nog saffie was dit het? Mijn dua,s zijn verhoord alhamdouiilah..

    En dames die nog moeten bevallen als je kindje op je buik wordt gelegd vergeet je echt alles echt een prachtig gevoel...
    Als ik naar haar kijk krijg ik een lach van oor tot oor zo verliefd ben ik...

  6. #966
    MVC Premium

    Reacties
    3.833
    13-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben ook bevallen 15 mei, 01;33 van mn zoontje. Goede en snelle thuisbevalling gehad, alhamdulillah.
    Proud Mama

  7. #967
    Getrouwd met de best

    Reacties
    198
    11-04-2012

    Citaat Geplaatst door RifrijnseVrouw21 Bekijk reactie
    [/B]

    Dit heb ik dus ook
    Maar elke keer walou..

    IKHOUVANMEZLF Hoe gaat het met jou?
    Hoi dames, sorry dat ik nu pas reageer. Ik ben 11 mei op moederdag bevallen van een geweldige prinsje. Ik zet hier gelijk ook mijn bevalling bij.

    Ik moest me 10 mei om 8 uur s'morgens melden om me te laten inleiden. 9 uur heb ik een vaginale pil ingebracht gekregen om mijn baarmoedersmond soepeler te maken en voor de ontsluiting. Ik had nog geen ontsluiting. Toen het tijd werd om te kijken of ik als ontsluiting had, had ik anderhalf cm ontsluiting. Ik kreeg een 2de pil en ook die bleef op anderehalf cm ontsluiting, vervolgens 3de pil ingebracht zelfde resultaat. Bij de 4de pil gebeurde het mijn vliezen waren op 11 mei om 00:30 spontaan gebroken met nog anderhalf cm. De weeen begonnen en had erg pijn, mijn ontsluiting bleef maar op anderhalf cm en moest binnen 24 uur bevallen nu mijn vliezen zijn gebroken. Om half 8 s'morgens zijn ze begonnen met weeen opwekken met een infuus. De pijn werd steeds erger en het wilde niet echt opschieten met de ontsluiting. Uiteindelijk om 11 uur 3 centimer en ik heb gewoon een beenprik en morfine gehad tegen de pijn. Maar dat hielp bij mij niet. Ik werd er alleen slaperig door. Uiteindelijk was het beter als ik een ruggenprik zou krijgen, want het kon lang duren. Om 12:30 kreeg ik die ruggenprik en ik kann zeggen het was heerlijk. De weeen voelde aan als harde buiken. De weeen opwekkers waren veel hoger gezet en de ontsluiting ging goed naar 5 centimeter en na een paar uur was het 8 a9 centimeter. Om 17:30 had ik het gevoel alsof ik moest poepen, maar dat was het natuurlijk niet. Het was persdrang en toen ze hadden gekeken had ik dus toen 8 a 9 centimer. Ik ben om 17:52 bevallen, ik heb 7 minuten geperst.

  8. #968
    MVC Lid

    Reacties
    2.817
    05-10-2011

    Voor de dames die bevallen zijn, mabrouk!

    Was net te doen een eerste bevalling? Viel het tegen of mee ? Waarmee is het te vergelijken?

  9. #969
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Ma sja Allah! Bedankt voor jullie verslagjes dames, de ruggeprik is dus een aanrader lees ik ik zal m in mn gedachte houden Geniet van jullie wondertjes!!
    Ik weet t, ik weet t

  10. #970
    MVC Lid

    Reacties
    1.384
    14-01-2010

    Salaam dames ik ben op 10 mei bevallen om 14.56.
    Ik ben uiteindelijk ook ingeleid omdat ik met langdurig ge roken vliezen zat. Eenmaal mijn prinsesje in mijn armen was ik alle pijn al vergeten. Ik kom een dezer dagen met mijn bevallingsverhaal.


  11. #971
    MVC Lid

    Reacties
    993
    17-08-2005

    Voor de dames die inmiddels bevallen zijn: geven jullie borst- of flesvoeding?
    Geen pm's van mannelijke leden aub.

  12. #972
    Alhamdoeiilah

    Reacties
    5.593
    06-02-2012

    ALF mabrouk meid!!

    Geniet van jullie kindjes.

    ik geef bv en bij de laatste voeding geef ik een beetje kv.
    En jullie??

  13. #973
    MVC Lid

    Reacties
    407
    15-11-2012

    Een ruggenprik is helemaal geen aanrader!! Ik heb m gekregen en sindsdien veel last van me.rug! Beste is natuurlijk tenzij je niet anders kan. In mijn geval moest ik wel. Het is een spoedkeizersnee geworden.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Love...

  14. #974
    MVC Lid

    Reacties
    2.337
    25-04-2008

    Citaat Geplaatst door H.woman Bekijk reactie
    Een ruggenprik is helemaal geen aanrader!! Ik heb m gekregen en sindsdien veel last van me.rug! Beste is natuurlijk tenzij je niet anders kan. In mijn geval moest ik wel. Het is een spoedkeizersnee geworden.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Ik heb al twee keer een ruggenprik gehad en nog nooit last gehad van mijn rug. Het hangt af misschien van persoon tot persoon of hoe goed het werd gedaan.

  15. #975
    MVC Lid

    Reacties
    407
    15-11-2012

    Citaat Geplaatst door Hijaab87 Bekijk reactie
    Ik heb al twee keer een ruggenprik gehad en nog nooit last gehad van mijn rug. Het hangt af misschien van persoon tot persoon of hoe goed het werd gedaan.
    Buiten dat. Of het nou goed of niet goed word gedaan, het word gewoon niet aangeraden! Niet Door de vk of de gynaecoloog. Het heeft nadelen.
    Alleen als het echt niet anders kan.


    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Love...