1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.144
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Dan heb je vast nog geen Kids, sexuele voorlichting word tegenwoordig al vanaf groep 1 en 2 gegeven

    Oh apart, dat heb ik op de scholen waar ik werk nog niet meegemaakt. Daar wordt het pas in groep 7/8 gegeven. Misschien is het in de randstad anders?
    Geloof, Hoop en Liefde, deze drie, maar de grootste daarvan is de liefde.

  2. #32
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door lotte Bekijk reactie
    Oh apart, dat heb ik op de scholen waar ik werk nog niet meegemaakt. Daar wordt het pas in groep 7/8 gegeven. Misschien is het in de randstad anders?
    Ik woon in een dorp en daar gebeurd precies hetzelfde bij groep 1/2/3.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  3. #33
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door lotte Bekijk reactie
    Oh apart, dat heb ik op de scholen waar ik werk nog niet meegemaakt. Daar wordt het pas in groep 7/8 gegeven. Misschien is het in de randstad anders?
    de week van de lentenkriebels bijv. Word door het hele land gegeven, vanaf de onderbouw al. Als het zou gebeuren alleen bij de bovenbouw, zou de ophef minder zijn geweest denk ik.
    Sexueelverplichting begint bij de scholen in onze omgeving dan ook heel vroeg.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.144
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    de week van de lentenkriebels bijv. Word door het hele land gegeven, vanaf de onderbouw al. Als het zou gebeuren alleen bij de bovenbouw, zou de ophef minder zijn geweest denk ik.
    Sexueelverplichting begint bij de scholen in onze omgeving dan ook heel vroeg.


    Bij mijn weten kunnen scholen zich zelf aanmelden om hieraan mee te doen en is het geen verplichting. Daarnaast kun je als leerkracht ook nog zelf dingen uit de lespakketten halen of erin stoppen.

    Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een verantwoording van de leerkracht. Die hoort ook een inschatting te kunnen maken van wat kinderen wel/niet aan kunnen. Bij de kleuters zou ik dan eerder kiezen voor een boek als 'kikker is verliefd' en dat daar dan met de kleuters over gesproken wordt: wat is verliefd zijn, wie is wel eens verliefd geweest (en dan gaat het totaal niet over seks maar: ik vind jou lief, kom je bij me spelen), of dieren ook verliefd zijn, of je alleen verliefd kunt zijn op iemand van je eigen kleur/ras of ook wel op iemand anders, etc.

    En als er dan kinderen zijn die al heel veel van seksualiteit afweten, dan is dat soms ook juist een teken dat er iets anders aan de hand is (misbruik o.i.d.).

    Maar ik kan me ook wel voorstellen dat er tijdens zo'n week ingegaan wordt op bijv. de verschillen tussen jongens en meisjes, hoe zie je er bloot uit, e.d.
    Geloof, Hoop en Liefde, deze drie, maar de grootste daarvan is de liefde.

  5. #35
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Meer dan 3600 mensen hebben de petitie getekend! Op naar de 5000, dan naar de 10.000!! Helpen jullie mee? Verspreid de petitie op social media, hoe meer mensen blijk geven van verzet hoe moeilijker het wordt voor de mainstream media om onze stem te negeren.

    Hoe meer bekendheid aan dit initiatief wordt gegeven, hoe beter. Onderschat dit niet en laat je horen!!

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Meer dan 3600 mensen hebben de petitie getekend! Op naar de 5000, dan naar de 10.000!! Helpen jullie mee? Verspreid de petitie op social media, hoe meer mensen blijk geven van verzet hoe moeilijker het wordt voor de mainstream media om onze stem te negeren.

    Hoe meer bekendheid aan dit initiatief wordt gegeven, hoe beter. Onderschat dit niet en laat je horen!!
    Het gaat toch best goed met de petitie. De actie is ook nog niet echt bekend, ik sprak er van de week over met ouders in mijn omgeving, Ik hoop dat ze morgen gaan luisteren naar Radio Oras, te gast is één van de initiatiefnemers van deze petitie. Heeft iemand vragen dan hoor ik dat graag natuurlijk. . .
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  7. #37
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    Het gaat toch best goed met de petitie. De actie is ook nog niet echt bekend, ik sprak er van de week over met ouders in mijn omgeving, Ik hoop dat ze morgen gaan luisteren naar Radio Oras, te gast is één van de initiatiefnemers van deze petitie. Heeft iemand vragen dan hoor ik dat graag natuurlijk. . .
    On air bij Radio Oras: Stop Dokter Corrie initiatiefneemster Yvonne Koopman gaat in gesprek met Rebel in haar radioprogramma Vrouwen Met Ballen.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  8. #38
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Ooit Bekijk reactie
    Gedaan
    Citaat Geplaatst door Delcine Bekijk reactie
    Up

    Barak Allah ou fiekoum.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  9. #39
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Nice job, Rebel!

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Nice job, Rebel!
    Ik kan pas thuis naar de herhaling luisteren. Hoe klonk het? Leuke vrouw trouwens, zulke gasten wil ik elke x wel.. .
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  11. #41
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    Ik kan pas thuis naar de herhaling luisteren. Hoe klonk het? Leuke vrouw trouwens, zulke gasten wil ik elke x wel.. .
    Je klonk, tja, nogal hees

    Waren zeker leuke gasten, geslaagde uitzending! Hoop dat je leuke reacties hebt gehad! Hoeveel luisteraars hebben jullie ongeveer denk je?

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  12. #42
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Terwijl wij lagen te slapen, heeft Stop Dokter Corrie van schooltv geëist deze link te verwijderen van hun website, die door kinderen wordt bezocht.



    Waarschuwing: expliciete inhoud, ongeschikt voor kinderen, ook al is de doelgroep kinderen vanaf 10 jaar.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Je klonk, tja, nogal hees

    Waren zeker leuke gasten, geslaagde uitzending! Hoop dat je leuke reacties hebt gehad! Hoeveel luisteraars hebben jullie ongeveer denk je?
    Kan daar niks aan doen, aan die stem. . .

    Ik weet niet hoeveel luisteraars, ik hoop nu weer nieuwe erbij.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  14. #44
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    Kan daar niks aan doen, aan die stem. . .

    Ik weet niet hoeveel luisteraars, ik hoop nu weer nieuwe erbij.
    Zelfs je adem is hees, woman! Altijd al zo geweest?

    Als er voor mij interessante gasten aanschuiven, zal ik weer met mn oor aan de radio gekluisterd zitten, that's for sure Ik hou de programmering in ieder geval in de gaten!

    Wie was trouwens die andere leukerd bij je in de studio? Een jonge vrouw met Amsterdamse tongval.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    158
    13-10-2013

    moge Allah deze mensen geven wat hun toekomt. net als met die lentekriebels.