1. #151
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    dat is waar! Mijn familieleden en ik hebben in iedergeval getekend' zelfs al krijgen hun Kids geen syco Corrie te zien op school.

    Veel wisten dit pas nadat ik ze het heb verteld, hebben geen Facebook, Twitter enz. Dus dan weet je dit soort dingen niet zo snel!


    Ps. Check je hoek eens.
    Alhamdoulillah, blij dat de kinderen uit jouw familie in ieder geval niet worden gedwongen naar dat vreselijke mens te kijken en luisteren.

    Tof dat je de petitie alsnog hebt verspreid, barakAllahoufiek!

    Hoek gecheckt maar kzie nix

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  2. #152
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Alhamdoulillah, blij dat de kinderen uit jouw familie in ieder geval niet worden gedwongen naar dat vreselijke mens te kijken en luisteren.

    Tof dat je de petitie alsnog hebt verspreid, barakAllahoufiek!

    Hoek gecheckt maar kzie nix
    Wa fiekie

    Oh raar pm je dan wel effe!

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    3.144
    13-06-2013


    Ik schrok wel even toen ik dit berichtje zag: moet dat nou!?
    Maar het valt mee..... ze zitten met hun hand in 2 stoffen tongen...... gaan niet daadwerkelijk met elkaar tongzoenen.
    Geloof, Hoop en Liefde, deze drie, maar de grootste daarvan is de liefde.

  4. #154
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door lotte Bekijk reactie
    Ik schrok wel even toen ik dit berichtje zag: moet dat nou!?
    Maar het valt mee..... ze zitten met hun hand in 2 stoffen tongen...... gaan niet daadwerkelijk met elkaar tongzoenen.
    Dan gebruikt de Televaag dus klinkklare leugentjes om veel kijkers naar het programma te kijken. Maar goed, leugens in de media, niets nieuws.

    http://www.telegraaf.nl/prive/220799...raldine__.html

    Of ze nu met echte of neppe tongen met elkaar gaan zoenen, vind het programma ongeschikt voor kinderen.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    8.781
    03-02-2011

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    .
    Waarom is het verwijdert, waaaaarom is het ''niet toegestaan''???


    DEJA POO: The feeling that I've heard this crap before


    [/CENTER]

  6. #156
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Myrtus_Communis Bekijk reactie
    Waarom is het verwijdert, waaaaarom is het ''niet toegestaan''???
    Heb ik gevraagd, ik wacht nog op antwoord.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Wat is er gebeurd QB?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Wordt zoiets dergelijks als reclame of zo gezien? Anyway. . . je hebt het nu hier geplaatst. Ik had al ' ge-liked',
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    118
    07-11-2013

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Nee, ik heb een huisregel overtreden waarvan ik niet op de hoogte was. Neemt mijn immense teleurstelling niet weg, maar neemt ook weer niet weg dat ik wel degelijk een regel heb overschreden.
    Wat is die regel dan ?

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Welke regel zou je daarmee overschrijden?

  11. #161
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Het is gewoon zo naar om te zien dat de voorstanders van Dokter Corrie zich na het indienen van de petitie zich wel direct hebben weten te organiseren en hun tegeninitiatief zo snel en effectief hebben weten te verspreiden.

    I worked my ass off the last 2 months maar het heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Veel interesse en mooie beloftes, maar het nakomen ervan ho maar. Het is gewoon zó typisch. En zó verschrikkelijk teleurstellend.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  12. #162
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    Wordt zoiets dergelijks als reclame of zo gezien? Anyway. . . je hebt het nu hier geplaatst. Ik had al ' ge-liked',
    I guess. Ik heb in ieder geval echt een forumregel overschreden, zoveel staat vast. I didn't know, anders had ik mezelf dit wel bespaard.

    Ja, jij was èèn van de eersten die heeft geliked.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Het is gewoon zo naar om te zien dat de voorstanders van Dokter Corrie zich na het indienen van de petitie zich wel direct hebben weten te organiseren en hun tegeninitiatief zo snel en effectief hebben weten te verspreiden.

    I worked my ass off the last 2 months maar het heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Veel interesse en mooie beloftes, maar het nakomen ervan ho maar. Het is gewoon zó typisch. En zó verschrikkelijk teleurstellend.
    Ik heb een aantal topic's geopend in verschillende rubrieken met de vraag te stemmen en er hadden aardig wat leden gestemd. Ik zou niet weten hoe we anders meer stemmen binnen moeten krijgen.

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door QueenBee Bekijk reactie
    Het is gewoon zo naar om te zien dat de voorstanders van Dokter Corrie zich na het indienen van de petitie zich wel direct hebben weten te organiseren en hun tegeninitiatief zo snel en effectief hebben weten te verspreiden.

    I worked my ass off the last 2 months maar het heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Veel interesse en mooie beloftes, maar het nakomen ervan ho maar. Het is gewoon zó typisch. En zó verschrikkelijk teleurstellend.
    Geef het niet op, ik heb daar ook weleens last van. Je zet je in voor een goede zaak en strijdt daarvoor op jouw manier, dat is alleen maar te waarderen.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  15. #165
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door Donkeyshot- Bekijk reactie
    Wat is die regel dan ?
    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Welke regel zou je daarmee overschrijden?
    Vast één die zegt dat je geen FB-pagina's of websites mag promoten..

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."