1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Waarom christenen in Brazilië tot islam bekeren (video)

    Het aantal bekeringen tot de islam neemt toe en een van de opmerkelijkste landen waar mensen voor de islam kiezen is Brazilië.



    Het land dat bekend staat om lichte zeden, sensualiteit, veel naakt en extravagante feesten is niet het meest voor de hand liggend als je aan bekeringen tot de islam denkt. De realiteit leert ons echter dat veel Brazilianen voor de islam kiezen terwijl de meesten opgegroeid zijn in een christelijke omgeving.

    Zo ook Omar. Die voor zijn bekering door het leven ging als katholieke priester maar vond meer antwoorden in de islam. 'Ik heb alle antwoorden waar ik naar zocht gevonden in de islam', zo zegt hij tegenover een cameraploeg in de moskee van Rio de Janeiro. De pure aanbidding van God, zonder enkele toevoeging, speelde ook een belangrijke rol in zijn keus.


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.596
    25-08-2013

    Ze weten niet waar ze aan beginnen....

    Veel is trouwens ook overdreven, niet eens 1% van de bevolking is moslim. Nu maar hopen dat bepaalde figuren niet zullen radicaliseren en aanslagen plegen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.388
    22-10-2012

    Christenen hebben hun geloof kapot gefilosofeerd

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.388
    22-10-2012

    Citaat Geplaatst door cazzette Bekijk reactie
    Ze weten niet waar ze aan beginnen....

    Veel is trouwens ook overdreven, niet eens 1% van de bevolking is moslim. Nu maar hopen dat bepaalde figuren niet zullen radicaliseren en aanslagen plegen.
    Moslims hebben tenminste nooit een Holocaust gepleegd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.388
    22-10-2012

    Beetje flauw van me maar het is wel zo

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.596
    25-08-2013

    Citaat Geplaatst door TamentthDhen Bekijk reactie
    Moslims hebben tenminste nooit een Holocaust gepleegd
    I know, maar dit praat niet gelijk de acties van radicale figuren goed. Maar laten we hopen dat deze nieuwe moslims op een vreedzame manier de koran zullen interpreteren, er zijn namelijk genoeg nieuwe moslims die alles interpreteren als een oproep tot haat en geweld.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.388
    22-10-2012

    Citaat Geplaatst door cazzette Bekijk reactie
    I know, maar dit praat niet gelijk de acties van radicale figuren goed. Maar laten we hopen dat deze nieuwe moslims op een vreedzame manier de koran zullen interpreteren, er zijn namelijk genoeg nieuwe moslims die alles interpreteren als een oproep tot haat en geweld.
    Laten we hopen dat niet-moslims niet nog een holocaust gaan plegen er zijn grotere problemen in de wereld dan die terror aanslagen. Die zijn maar fractie van moorden die wereldwijd worden gepleegd om niet-religieuze redenen. Dus begin aub niet meteen over aanslagen alleen omdat over moslims gaat

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    31.888
    13-02-2008

    Citaat Geplaatst door TamentthDhen Bekijk reactie
    Laten we hopen dat niet-moslims niet nog een holocaust gaan plegen er zijn grotere problemen in de wereld dan die terror aanslagen. Die zijn maar fractie van moorden die wereldwijd worden gepleegd om niet-religieuze redenen. Dus begin aub niet meteen over aanslagen alleen omdat over moslims gaat
    De hoeveelheid slachtoffers is niet per definitie een indicatie voor hoe groot een probleem is.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.596
    25-08-2013

    Citaat Geplaatst door TamentthDhen Bekijk reactie
    Laten we hopen dat niet-moslims niet nog een holocaust gaan plegen er zijn grotere problemen in de wereld dan die terror aanslagen. Die zijn maar fractie van moorden die wereldwijd worden gepleegd om niet-religieuze redenen. Dus begin aub niet meteen over aanslagen alleen omdat over moslims gaat
    Punt is dat er niet dagelijks sprake is van holocaust terreur, dit kan je niet bepaald zeggen over figuren die dagelijks uit naam van de islam organen eten.

    IK ga er uiteraard vanuit dat de meeste bekeerlingen een vreedzame weg binnen de islam zullen bewandelen.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    12.141
    21-06-2008

    god en allah bestaan niet.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    12.141
    21-06-2008

    De islam biedt dagelijks een mini holocaust.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    20
    21-06-2013

    Citaat Geplaatst door cazzette Bekijk reactie
    Punt is dat er niet dagelijks sprake is van holocaust terreur, dit kan je niet bepaald zeggen over figuren die dagelijks uit naam van de islam organen eten.

    IK ga er uiteraard vanuit dat de meeste bekeerlingen een vreedzame weg binnen de islam zullen bewandelen.
    En heb je een bron hiervan? Waar in staat dat het dagelijks gebeurd?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    69
    16-02-2013

    onaangepast .... klinkt als jammeren wat je doet ... je doet iets te hard je best denk ik haha tegen triest aan


  14. #14
    Een nieuwe vrede

    Reacties
    1.280
    28-01-2011

    Citaat Geplaatst door TamentthDhen Bekijk reactie
    Moslims hebben tenminste nooit een Holocaust gepleegd
    Je gelooft dat de Holocaust heeft plaatsgevonden en 6 miljoen doden heeft gemaakt?

    Als we trouwens alle slachtoffers van de jihad optellen, kom je geschat op een duizelingwekkende 270 miljoen.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    12.141
    21-06-2008

    'onaangepast .... klinkt als jammeren wat je doet ... je doet iets te hard je best denk ik haha tegen triest aan'


    Wat adviseer je me?