1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.204
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Ach kom, wat een flauwekul... beetje gaan lopen rotzooien bij de plisie, zoveel dat je zelfs wordt meegenomen en daarna zogenaamde de vrome uit gaan hangen?



    Je hoofddoek niet af willen doen als de plisie daar om vraagt... hoe zot wil je het hebben.
    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    So what?! Die agenten hebben haar gedwongen haar hoofddoek af te doen, dan zullen zij toch door god berecht worden vanuit haar optiek? Misschien moet ze de schuld maar bij haar neef gaan zoeken, die blijkbaar de regels aan zijn laars heeft gelapt.
    Citaat Geplaatst door Leonidas Bekijk reactie
    Heeft deze moslima dit gruwelijk geweld overleefd?

    Of heeft ze nu psychiatrische hulp moeten inroepen?

    Serieus hebben jullie het artikel wel gelezen?? Of gelijk reageren omdat je hoofddoek lees?


    Lees eens goed.

    "De neef van de vrouw werd aangehouden op een parkeerplaats. De vrouw ging verhaal halen en werd zelf ook door de politie meegenomen."

    Zij ging alleen verhaal halen, wat ieder ander mens zou doen. Welke recht had de politie dan om haar zo te behandelen. Los of je er mee eens bent of niet.

    Volgens mij zijn er regels hier in het land om juist machtsmisbruik te voorkomen.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    31.888
    13-02-2008

    Citaat Geplaatst door ENVY_ME Bekijk reactie
    Als je niets weet te zeggen, ga je maar lachen ''
    Waar is je; Oh ze is een mens/heeft ook haar rechten in NL-mentaliteit a la atheïst shizzle.

    Of nee dat gebruik je enkel wanneer het om homo's gaat en pedo's/Breivik gevallen? Come on.
    Yep, natuurlijk heeft ze rechten en die zijn eventjes deels opgeschort toen mevrouwtje in de cel terecht kwam.


    En ik lach, omdat je met compleet zotte teksten aan komt zetten.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Yep, natuurlijk heeft ze rechten en die zijn eventjes deels opgeschort toen mevrouwtje in de cel terecht kwam.


    En ik lach, omdat je met compleet zotte teksten aan komt zetten.
    Zotte? rot Belg.
    Volgens mij zijn je hersentjes aangetast door die Euroshopper bier. Want je begrijpend lezen is achteruit gegaan. MEVR ging verhaal halen. Zij hebben t RECHT niet dat van haar te vragen.


    Asshole.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    31.888
    13-02-2008

    Citaat Geplaatst door Murrie Bekijk reactie
    Serieus hebben jullie het artikel wel gelezen?? Of gelijk reageren omdat je hoofddoek lees?

    Lees eens goed.

    "De neef van de vrouw werd aangehouden op een parkeerplaats. De vrouw ging verhaal halen en werd zelf ook door de politie meegenomen."

    Zij ging alleen verhaal halen, wat ieder ander mens zou doen. Welke recht had de politie dan om haar zo te behandelen. Los of je er mee eens bent of niet.

    Volgens mij zijn er regels hier in het land om juist machtsmisbruik te voorkomen.
    Al het recht: wie wordt aangehouden en in de cel gezet wordt, dient zich te ontdoen van gevaarlijke kledingstukken.

    Citaat Geplaatst door ENVY_ME Bekijk reactie
    Zotte? rot Belg.
    Volgens mij zijn je hersentjes aangetast door die Euroshopper bier. Want je begrijpend lezen is achteruit gegaan. MEVR ging verhaal halen. Zij hebben t RECHT niet dat van haar te vragen.

    Asshole.


    Vooral door gaan met schelden en overdrijven.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Allemaal oude gluiperds hier met een IQ van een apenkont.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Respect voor anders denkende vind je niet bij smerige atheïsten...
    Kijk hoe moeilijk ze kunnen verkroppen dat andersdenkenden ook rechten hebben.

    Maar als er een homo of pot wordt gepest, is het internet te klein...
    Smerig volk bah...
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Al het recht: wie wordt aangehouden en in de cel gezet wordt, dient zich te ontdoen van gevaarlijke kledingstukken.





    Vooral door gaan met schelden en overdrijven.

    / ik ben uitgeluld en weet wat ik moet zeggen, dus ga maar dom lachen als een domme Belg.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    4.288
    21-06-2013

    Lieve broeders en zusters,waarom voeren jullie discussie met Hollanders, die er wereldwijd om bekend staan kleine kinderen te n....., dus waarom denken jullie dat zij wel gevoel en een hart hebben voor iets anders?!

    Zij zijn verloren dus gewoon negeren die troep, discussie voeren met hun is dweilen met de kraan open. Gewoon links laten liggen joh!

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door Murrie Bekijk reactie
    Serieus hebben jullie het artikel wel gelezen?? Of gelijk reageren omdat je hoofddoek lees?


    Lees eens goed.

    "De neef van de vrouw werd aangehouden op een parkeerplaats. De vrouw ging verhaal halen en werd zelf ook door de politie meegenomen."

    Zij ging alleen verhaal halen, wat ieder ander mens zou doen. Welke recht had de politie dan om haar zo te behandelen. Los of je er mee eens bent of niet.

    Volgens mij zijn er regels hier in het land om juist machtsmisbruik te voorkomen.
    v

    De man werd aangehouden door de politie. De vrouw ging later naar het bureau en werd ook aangehouden, want er staat er was geen vrouwelijke arrestanten bewaarder, dus was zij gearresteerd.
    Blijkbaar hebben die jongen en die vrouw iets op hun geweten, want je wordt niet zomaar staande gehouden of zelfs gearresteerd.

  10. #25
    account overgenomen

    Reacties
    15.313
    08-12-2009

    Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Yep, natuurlijk heeft ze rechten en die zijn eventjes deels opgeschort toen mevrouwtje in de cel terecht kwam.


    En ik lach, omdat je met compleet zotte teksten aan komt zetten.
    Wat heeft zij gedaan behalve verhaal halen,haal jij ergens uit de artikel dat ze zich heeft misdragen?je mag toch als je het er niet mee eens bent toch vragen wat er aan de hand is.

    Maar Nederlandse agenten kunnen wel een weerloos vrouwtje oppakken,ze stralen noch gezag noch respect uit.Al proberen ze het wel
    "Het leven is wat je overkomt, terwijl je druk bezig bent andere plannen te maken."

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    31.888
    13-02-2008

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    Respect voor anders denkende vind je niet bij smerige atheïsten...
    Kijk hoe moeilijk ze kunnen verkroppen dat andersdenkenden ook rechten hebben.

    Maar als er een homo of pot wordt gepest, is het internet te klein...
    Smerig volk bah...
    Lul toch niet zo uit je nek man: we hebben inderdaad allemaal rechten en soms worden die rechten (tijdelijk) opgeschort.

    Bijvoorbeeld wanneer je in de cel terecht komt.


  12. #27
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009



    Hoe neerbuigend kun je zijn, pfffff...

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    31.888
    13-02-2008

    Citaat Geplaatst door newhighlighter Bekijk reactie
    Wat heeft zij gedaan behalve verhaal halen,haal jij ergens uit de artikel dat ze zich heeft misdragen?je mag toch als je het er niet mee eens bent toch vragen wat er aan de hand is.

    Maar Nederlandse agenten kunnen wel een weerloos vrouwtje oppakken,ze stralen noch gezag noch respect uit.Al proberen ze het wel
    Ja, dat haal ik uit het artikel ja, jij ook: want als jij gewoon iets komt vragen, word je niet meegenomen.

    Je gejank over weerloze vrouwtjes is dan ook totale onzin.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    31.888
    13-02-2008

    Citaat Geplaatst door _Dramaqueen_ Bekijk reactie


    Hoe neerbuigend kun je zijn, pfffff...
    Inderdaad zeg, het schelden op en Nederlanders van pedofilie beschuldigen is weer eens niet uit de lucht.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Ben zo happy met wel eerlijke mensen met geen apenobsessie op deze aardkloot als de Nationale ombudsman Alex Brenninkmeijer.
    Want hadden we van die Seals/leonidas etc op die plek dan zou t echt verkeerd gaan met NL of wacht even die hebben we.. daarom lopen die pedo's vrij rond kleine baby's van 11maanden te verkrachten.