1. #316
    MVC Lid

    Reacties
    107
    21-06-2011

    Zaterdag 5 oktober, ik had een dame voor me zitten. Zwarte hoofddoek, zwarte handschoenen, zwarte schoenen, een zo,n lange zwarte potloodventer jas tot aan de grond hing dat ding, het zag er vreselijk uit,


  2. #317
    MVC Lid

    Reacties
    107
    21-06-2011

    Islam staat voor moord en doodslag in de wereld, wie weet zat er wel een crimineel onder die hoofddoek


  3. #318
    Verbannen

    Reacties
    792
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door stavfx Bekijk reactie
    Zaterdag 5 oktober, ik had een dame voor me zitten. Zwarte hoofddoek, zwarte handschoenen, zwarte schoenen, een zo,n lange zwarte potloodventer jas tot aan de grond hing dat ding, het zag er vreselijk uit,

    Het hoogtepunt van je maand.

  4. #319
    Verbannen

    Reacties
    2.261
    19-05-2008

    Citaat Geplaatst door stavfx Bekijk reactie
    Islam staat voor moord en doodslag in de wereld, wie weet zat er wel een crimineel onder die hoofddoek

    ook fijn om te weten wat er allemaal in je hoofd omgaat,oppervlakkig mens

  5. #320
    MVC Lid

    Reacties
    95
    10-07-2013

    Welkom in het land dat nu in wereld bekend staat, als het land waar mensen rechten niet meer heilig zijn. Steeds meer van zulke verhalen lees ik in de krant. Blijf van je poten af van onze vrouwen. En ga een baan zoeken ipv onze belasting centen stelen. Deze vrouw is de werkgever van de agent.


  6. #321
    Tarifit

    Reacties
    422
    01-09-2010

    Citaat Geplaatst door stavfx Bekijk reactie
    Zaterdag 5 oktober, ik had een dame voor me zitten. Zwarte hoofddoek, zwarte handschoenen, zwarte schoenen, een zo,n lange zwarte potloodventer jas tot aan de grond hing dat ding, het zag er vreselijk uit,

    Ik durf te wedden dat jij er belachelijker uit zag.

  7. #322
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door lastrada Bekijk reactie
    Welkom in het land dat nu in wereld bekend staat, als het land waar mensen rechten niet meer heilig zijn. Steeds meer van zulke verhalen lees ik in de krant. Blijf van je poten af van onze vrouwen. En ga een baan zoeken ipv onze belasting centen stelen. Deze vrouw is de werkgever van de agent.

    Wat een onzin. Mensen in enorm veel landen in de wereld snakken de manier waarop de mensenrechten in Nederland zijn vastgelegd en worden beschermd.

    Je zou je eens moeten afvragen waarom in een land waar mensen wonen met meer dan 170 verschillende nationaliteiten, afkomsten, culturen het zo vaak moslims zijn waar gelazer mee is.

    En a.u.b. niet in die zo bekende slachtofferrol kruipen; boehoe, iedereen moet de moslims hebben.

  8. #323
    Bijna Lid

    Reacties
    3.950
    07-08-2013

    Citaat Geplaatst door stavfx Bekijk reactie
    Zaterdag 5 oktober, ik had een dame voor me zitten. Zwarte hoofddoek, zwarte handschoenen, zwarte schoenen, een zo,n lange zwarte potloodventer jas tot aan de grond hing dat ding, het zag er vreselijk uit,

    Citaat Geplaatst door stavfx Bekijk reactie
    Islam staat voor moord en doodslag in de wereld, wie weet zat er wel een crimineel onder die hoofddoek

    Nee jij zag er denderend uit met je hoogwaterbroek en witte sokken. En wie weet zat er wel een crimineel onder die blonde pruik van je.

  9. #324
    Incredible Minds

    Reacties
    869
    07-02-2011

    Ik snap in eerste instantie niet eens waarom de hoofddoek moet worden afgedaan.
    Je laat iemand zijn broek toch ook niet uitdoen. Fouilleren zou voldoende moeten zijn.

  10. #325
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aquafruit Bekijk reactie
    Ik snap in eerste instantie niet eens waarom de hoofddoek moet worden afgedaan.
    Je laat iemand zijn broek toch ook niet uitdoen. Fouilleren zou voldoende moeten zijn.
    Mensen kunnen zich ophangen aan een hoofddoek, net als aan schoenveters en riemen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  11. #326
    Verbannen

    Reacties
    12.141
    21-06-2008

    Mensen kunnen zich ook ophangen aan hun broek.

  12. #327
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Citaat Geplaatst door onaangepast Bekijk reactie
    Mensen kunnen zich ook ophangen aan hun broek.

    of hun string...

  13. #328
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Alleen als je een heeel dun nekje hebt.

  14. #329
    MVC Lid

    Reacties
    2.842
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Ifone Bekijk reactie
    Waarom moet je een hoofddoek afdoen om je te identificeren? Ik hoef me luk t9ch ook niet te laten zien om me te identificeren?

    verstuurd uit mijn bawita
    Fotos met hoofddoek worden op paspoorten en rijbewijzen geaccepteerd, dus ik geef je groot gelijjk
    حماة الديار يقتلون أصحاب الديار

  15. #330
    MVC Lid

    Reacties
    2.842
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Hey, dat is vreemd: over identificatie staat niets in het artikel.

    Wat een flauwekul dus.



    Welke waarheden? De waarheden staan gewoon in het artikel, wat de rest er bij verzint is pure nonsens.

    Er wordt inderdaad haat tentoongesteld ja, maar niet van mij hoor.
    Inbreuk van grondrechten wordt door je goedgepraat omdat je haat hebt tegen de islam.

    Islam zal ten alle tijden overwinnen
    حماة الديار يقتلون أصحاب الديار