1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    Hotel mama

    HOTEL MAMA






    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    634
    30-06-2011

    yes yes yes yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
    Als je de waarheid spreekt, hoef je niet te onthouden wat je hebt gezegd.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    98
    10-12-2012

    Joeppie !!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.946
    09-07-2013

    Trouwe fan meld zich.

    Up voor jou Salma.

    Je blijft mij verbazen, hoe doe je het toch en vanwaar haal je de inspiratie
    chapeau voor u!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.820
    29-07-2010

    Up voor onze Salma!

    ALLAHOEMMAGFIRLIE WA LIWAALIDAYYA WARHAMHOEMAA KEMAA RABBAYAANIE SAGHIERAA


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    18
    24-09-2011

    Ik ben ook weer van de partij!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    432
    02-09-2008

    Je bent geweldig salma

  8. #8
    dramaqueen. (*)

    Reacties
    308
    05-07-2009

    Hier ben ik dan. Na trouw al je verhalen gelezen te hebben, ben ik er nu ook weer bij

    Zet m weer op meid, love your stories!

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    http://jasjex.tumblr.com/

    You know my name, not my story.
    You've heard what I've done, not what I've been through.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    118
    02-05-2005

    Ik ben weer van de partij

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    HOOFDSTUK 1

    Met een grote smile op mijn gezicht dat niemand kom wegtoveren wandelde ik als een echte ster van de trappen van de Jetset.
    Mijn ogen verstopt onder mijn Gucci zonnebril om mij te beschermen tegen de warme zon van Aînmars die pal boven in de lucht naar beneden scheen. Het leek wel een eeuwigheid dat ik hier nog gekomen ben. Mijn studies had ik met grote onderscheiding afgerond aan de universiteit van Harvard. Feesten heb ik gedaan als echte beesten zou mijn moeder zeggen. Maar ik Zeyn Tirra heb gefeest als een echte DIVA.
    Mijn zus Yasmine stond geleund tegen haar dure wagen die ze gekregen heeft van mijn moeder omdat ze haar oogappel is. Met een brede glimlach en hoofdschuddend bekeek ze mij van kop tot teen. Ojee als moeder je ziet krijgt ze een hartaanval.
    Ik lachte mijn tanden bloot. JAZZYYYY! OOOh hou ermee op Zeyn. Ik heb er echt een hekel aan als je mij zo noemt. Ik legde mijn Gucci bag op de grond en opende mijn armen om haar goed vast te houden. Ik heb je zo gemist zei ze lachend. En ik jou. Nog altijd die lelijke saaie bril.
    Wel, ik ben niet zo mooi geboren als jou. Ik lachte haar toe. Je bent de mooiste en beste zus ever zei ik menend. Waar is mama vroeg ik? Thuis op jou aan het wachten. Ik had wel verwacht dat ze mij niet zou komen halen. Na een jaar van huis te zijn is ze het wellicht gewoon geworden.
    De stilte bedoel je. Ik keek lachend naar Jasmine. Het was te stil zonder mij dat weet ik Jazzy.
    Ja, dat geef ik eerlijk toe. Ik heb mijn rebelse zus gemist. En ik ben zo blij dat de zomer er is en wij samen wat leuks kunnen doen. Ik stapte in de wagen. Heb je plannen vroeg Jasmine bijna bang. Ik moest hierom lachen. Kom op we gaan ons toch amuseren. Ons ma heeft hulp nodig in het hotel. Er zijn enkele personeelsleden vertrokken. Heeft ons moeder de heks gespeeld. Jasmine gaf mij een stoot. Praat niet zo over ons moeder. Je weet dat ze het momenteel hart te verduren heeft. Neen, mij verteld ze niets. Jij bent haar vriendin. Haar lievelingsdochter. Neen, dat ben ik niet. Je bent evenveel waard als ik. Jij bent gewoon in het buitenland gaan studeren en ik ben hier gebleven. Jij bent een rebel en ik ben een nerd. Lopen de zaken goed?
    Ja die lopen goed dat weet je. Maar de vraag is voor hoe lang. Zijn er problemen in Paradise? Ik wachtte op het antwoord van Jasmine die verdacht stil was. Hey, ik heb jou iets gevraagd? Het is ingewikkeld was haar antwoord. Ingewikkeld kan ook. De Sultan heeft een punt gezet achter de relatie met ons mama. Ik zette mijn bril onmiddellijk af. Die serpent van zijn vrouw. Zeyn, je weet dat ik niet graag over de Sultana praat. De Sultan is getrouwd en mama droomde ervan om ooit te trouwen met hem. Ok en wat betekend dat voor ons? Jasmine bekeek mij vol ongeloof aan. Denk jij nu echt alleen aan jezelf? Natuurlijk heb je net gezien dat ik met de Jetset ben gekomen. Ik wil je eraan doen herinneren Jazzy dat het de Sultans vliegtuig is. Hij sponsort ons al heel ons leven lang. Jasmine probeerde zich te concentreren op de weg. Hoe erg is ons ma eraan toe? Wel, ze is één van haar beste klanten kwijt. Wellicht zullen er nog volgen. Die venten blijven niet weg van ons mama haar Hotel. Je zal wel zien. De Sultan komt wel terug zei ik overtuigd. Jasmine bleef stil. Hoelang al? 7 maanden was haar antwoord. Wat was zijn excuus vroeg ik haar? Zijn irritante zoon heeft hem voor een keuze gezet. Is zijn zoon klant?
    Hij is enkele keren geweest en gedreigd heel de boel te gaan verbranden. Mama is echt bang. Smeerlap siste ik. Wie is hij eigenlijk? Ik ken zijn dochters en enkele jonge zoons. Je wilt hem niet kennen geloof mij. Hij is te erg voor woorden. Voor we thuis aankomen wil ik je verwittigen. Wat? Hotel van ons mama heeft die klootzak veranderd in een harem. Ik schoot werkelijk hardop in de lach. Je bent gek Jazzy. Wat betekend voor jou een Harem? Jasmine fronste haar wenkbrauwen. Ik hoop dat je straks nog kan lachen.
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  11. #11
    Trots op mijn kids

    Reacties
    3.186
    01-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Leuk begin

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008


    ZEYN TIRRA



    JASMINE TIRRA


    ZAHRA TIRRA -BASMA ( moeder)

    de eerste personages :-)
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  13. #13
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Krijgen we nog een vervolg.??
    Inspire Boutique

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    83
    19-07-2011

    Yo go girl :-) up up

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    300
    03-10-2012

    Dit beloofd veel..
    Heb er nu al zin in