1. #1
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    Wat/waarom vooroordelen over marokaanse meisje en jongens!!!

    hallo ik had een vraagje aan jullie allemaal...wat vind jullie nou van al die vooroordelen over marokaansen jongens en meisjes zoals
    - Alle marokaanse jongens zijn criminelen
    - Ieder marokaans meisje die met een jonegn loopt is een h**r
    - enz enz...!

    Ik zelf geef de (Marokaanse) maatschapij geen ongelijk ,Want ze komen ook vaak met harde feiten.maar gelijk geven is ook weer iets anders ...!!!
    Met deze discusie wil ik helmaal geen emoties oproepen ik wil alleen graag jullie mening horen ..??

    nou beslema broeders en zusters...!!

    gegroet : Kamal

  2. #2
    Temsamane (L)

    Reacties
    249
    05-03-2002

    Wat zal ik hier eens op zeggen?

    Weet je, als je naar al die Marokkanen gaat kijken kun je tegenwoordig niks meer. Zoals je al zei, als je als Marokkaanse meisje zijnde met een jongen loopt (gewoon vrienden) heb je al een naam. Of nog niet eens dat, het geroddel gaat dan al beginnen. En van een mug maken ze een olifant.
    Tja, dat alle Marokkaanse jongens criminelen zijn, nee hoor, je hebt ze er natuurlijk wel bijzitten. Maar ze moeten niet iedereen over dezelfde kam gaan scheren. Want als je dat doet, of je kijkt naar andere mensen, dan weet ik het ook niet meer. Dan zou je tegenwoordig niks meer kunnen doen wat wel mag. Zelfs niet eens met een familielid lopen ofzo.

    My point: Weet wat je zelf doet en kijk niet naar andere mensen om. Jijzelf weet het natuurlijk altijd het beste.

    Beslama

  3. #3
    Imaad

    Reacties
    79
    14-10-2001

    Re: Wat/waarom vooroordelen over marokaanse meisje en jongens!!!

    Origineel gepost door igzeneej
    hallo ik had een vraagje aan jullie allemaal...wat vind jullie nou van al die vooroordelen over marokaansen jongens en meisjes zoals
    - Alle marokaanse jongens zijn criminelen
    - Ieder marokaans meisje die met een jonegn loopt is een h**r
    - enz enz...!

    Ik zelf geef de (Marokaanse) maatschapij geen ongelijk ,Want ze komen ook vaak met harde feiten.maar gelijk geven is ook weer iets anders ...!!!
    Met deze discusie wil ik helmaal geen emoties oproepen ik wil alleen graag jullie mening horen ..??

    nou beslema broeders en zusters...!!

    gegroet : Kamal

    als je antwoord op je vragen wil, dan moet je cijfers van de gevangen die Marokkaans van aankomsten zij op vragen.

    en over dames moet je naar CBS, en vragen over cijfers hoe veel abortus word gepleegd per jaar voor dames die Marokkaans afkomsteen zijn

    en geloof het of niet er zijn 35 a 40% van de gevangen Marokkaans en over dames was het in jaar 99 8% 2000 is naar 10 % gegaan maar 2001 is geschoten naar 16 %

    het is wel triest maar ( allah ister osafi)

    Mvg
    imaad

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    143
    04-03-2002

    sorry hoor Imaad,

    maar ik vind het nergens op slaan dat je zo over denkt.


    groetjes..............................
    hoi, hier ben ik weer....ja sorry..ik moest weer even kijken.....

  5. #5
    Imaad

    Reacties
    79
    14-10-2001

    ik bedoel het niet om je aan te vallen maar ik zeg alleen waar je aantwoord kom.

    en als je het niet gelooft wat de cijvers laaten zien verwijz ik je naar 2 groot ziekenhuizen in amsterdam => AMC of slotervaart ziekenhuis
    en over de dames er komen zelf met hoefdoek.

    en over de heren kan ik je verwijzen naar peintentiere inrichten over amstel dat is gevangens in amsterdam en staat beken wel een als bijlmerbijs gevangens.


    en sorry als je aangevallen voelt, dat was niet mijn bedoeling

    (allah ister)<<<<-----------

    Mvg

    imaad

  6. #6
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    hallootjes... zozo jullie hebben vel gereageerd op dit onderwerp..! en ik moet me jammer genoeg toch wel aansluiten bij imaad ...want ze komt hier met harde feiten:de jeugdgevangenissen zitten inderdaad heel erg vol met mensen van marokaanse afkomst...! en jah dat over "aborstus" dat heb ik eerlijk gezegt nog niet uitgezocht maar dat zal ik zeer binnekort doen !!!
    nou ik ga jullie weer verlaten veel succes allemaal beslema

    warme groetjes kamal

  7. #7
    God bless you all

    Reacties
    79
    16-11-2001

    Bla bla bla bla bla en nog eens bla....
    Hallo mensen! Een beter milieu begint bij JEZELF!
    Dus hou op met naar anderen te wijzen

  8. #8
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    taaaaaaazzzzz
    heb je mij horen zeggen dat ik zelf goed ben mischien hoor ik ook wel bij een van die cijfers wie weet (ik)
    dus kom niet zeggen met je bla bla bla want gezeik is het niet echt maat dat weet jij ook .... denk er maar eens goed over na !!! we wijzen niet naar anderen we bedoelen met hun ook onszelf okee nou ik hoor nog van je beslema vriendelijke groet kamal

    ps.ik stel het op prijs als je een reactie geeft zonder ordinaire scheldwoorden veel succes ermee !!!

  9. #9
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    hallo mensen! je moet hier wel onderscheid maken tussen twee dingen: het roddelen van andere mensen is verkeerd, maar je moet je eigen handelen ook in de gaten houden. en als er iets fout gaat bij de marokkanen (veel gevangenen), moet je wel accepteren dat er een probleem is en proberen de oorzaak van het probleem te achterhalen. niet ALLE Marokkanen zijn slecht, maar ook niet ALLE Marokkanen zijn goed bezig. daar moet je je ogen niet voor sluiten!!

  10. #10
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    hallo ... jahh je hebt 100% gelijk en zo denk ik er ook over ..!!
    maar ik probeer er juist achter te komen waarom andere mensen er anders over denken ... want het is gewoon zo dat er slechte en goede marokanen rondlopen... mar jij weet even goed als ik dat er ook ogen zijn die daar andere meningen voor klaar hebben staan ...!

    nou beslema

    gegroet kamal

  11. #11
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    ik denk dat SOMMIGE mensen zich willen bewijzen tegen de Nederlanders, ze roepen keihard dat alle Marokkanen zo goed zijn en WILLEN de slechte dingen niet eens zien. Maar niet alleen die mensen zijn hier schuldig aan, maar ook de Nederlanders omdat SOMMIGEN overhaast generaliseren. een dergelijke reactie is dus te verwachten....
    in principe kijken beide partijen dus met maar één oog en dat veroorzaakt misverstanden...

  12. #12
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    hallola cina ..!
    Jou meningen komen percies overeen met de mijne !!! :duim:
    zou dat nou komen omdat wij met 2 ogen kijken ???
    Want ik kijk zoiezo eerst altijd naar mezelf,en concludeer daaruit dat ik niet lief ben ... maar daar hoeven geen andere personen voor gestraft te worden..toch ???
    moehim ik wil jou nog een ding vragen : wat vind jij er nou van dat meisjes als ****en worden gezien als ze met een jongen lopen ???
    alvast bedankt zuster van me
    beslema kamal

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    42
    19-03-2002

    MAROKKANEN MAROKKANEN EN NOG EENS MAROKKANEN.
    RODDELEN TE VEEL(NIET ALLE)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  14. #14
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    zozo dat moest er ff uit goed gedaan lelarifia le:

  15. #15
    Imaad

    Reacties
    79
    14-10-2001

    het gaat niet om roddels, het om te weinig kennis daar gaat het om

    te weinig kennis van je godsdienst.

    als je ouders of de jong of dame goed op de hoogt is dan zou de jong niet graag wil stellen en een dame zou haar gevoelens onder druk houden.

    het gaat alleen om kennis niet omdat die een roddels over de ander neeeeeeeeeeeee
    dat is allemaal bla bla want als een mens goed bewapent met zijn godsdienst dan weet hij/ zij zijn/ haar grenzen

    en ik wel er bij zeggen dat ik ook niet de prefect ben ik maak ook fouten of zelfs (blunders)

    Mvg
    imaad