1. #1846
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    De muur waar de kast staat hoef je niet persé wit te verven...er staat toch een kast voor...die kan je gewoon wit laten.

    Ja maar er zit nu lichtgrijs behang wat ik er af wil hebben.
    Ik ben ook het type die eens per tijd alles wil verplaatsen hahaha anders had ik t wel zo kunnen laten idd.

  2. #1847
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Welke kleur muren zou het best passen bij een witte kledingkast, gebroken wit vitrage en taupekleurige gordijnen.

    Zal ik alle kleuren zacht taupe verven?
    Of juist 3 muren (waarvan je er 1 niet ziet omdat de kast er volledig tegen aan staat) wit verven en 1 muur taupe?
    Indien laatste; welke muur is dan het mooist? Waar het bed tegen aan staat of er tegenover waar mijn kaptafel etc staat?

    Dilemmaaa. Ben zo niet creatief. Moet echt iets zien voor ik weet of het mooi staat of niet.
    Ik zou de muur waar het bed staat een accentmuur maken met een kleurtje. Je hebt teveel taupe zie ik, waarom niet een andere kleur op de accentmuur? Wiite kledingkast, witte vitrage, taupekleurige gordijnen...accentmuur ook taupe is een beetje teveel taupe.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #1848
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Nefetari, je hebt gelijk. Verf is nu wel gehaald vanmiddag.. Dan ga ik denk ik voor een andere kleur gordijnen. Die moet ik sowieso nog bestellen ook. Toen ik die kleur verf zag was ik wel verkocht haha. Twijfel nu alleen nog welke muur ik moet verven..

    Alles heeft sowieso een likje nodig, heb daar gebroken wit voor gehaald gehaald.

  4. #1849
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Nefetari, je hebt gelijk. Verf is nu wel gehaald vanmiddag.. Dan ga ik denk ik voor een andere kleur gordijnen. Die moet ik sowieso nog bestellen ook. Toen ik die kleur verf zag was ik wel verkocht haha. Twijfel nu alleen nog welke muur ik moet verven..

    Alles heeft sowieso een likje nodig, heb daar gebroken wit voor gehaald gehaald.
    Op welke muur kijk je als eerst al je de kamer binnenkomt? Ik zou die als accentmuur doen. Als de kledingkast daar staat dan zou ik de muur waar het bed staat een kleurtje geven.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #1850
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Bedoel je met taupe de 4e kleur op deze foto?

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #1851
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #1852
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  8. #1853
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #1854
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #1855
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Heel zacht taupe kleur zal wel staan voor de muren. Heb de slaapkamermuren volledig in deze kleur...met grote witte schuifdeurkast...witte vitrage en taupe overgordijnen.
    Sorry, had deze reactie over t hoofd gezien. Klinkt precies als wat ik voor ogen heb

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Op welke muur kijk je als eerst al je de kamer binnenkomt? Ik zou die als accentmuur doen. Als de kledingkast daar staat dan zou ik de muur waar het bed staat een kleurtje geven.
    Thnx voor je tips en plaatjes

    Als ik m’n slaapkamer in loop kijk ik niet tegen een muur. Dat is volledig raam zeg maar en een deur die uitgaan naar m’n balkon zeg maar.
    Ga idd voor de muur waar m’n bed tegen aan staat. Ben benieuwd.
    Zal wel before en after foto’s plaatsen

  11. #1856
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Trouwens, jaaa is idd de vierde! Deze:


  12. #1857
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ben benieuwd naar het resultaat voor en na
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  13. #1858
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Mooi tbark Allah

  14. #1859
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Ook hier prachtige foto's neftari

  15. #1860
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ben benieuwd naar het resultaat voor en na



    Gaat allemaal niet zo snel als gepland, komt telkens wat tussen en flink ziek gewest beide maar ghair.