1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    negeffa Nadia uit maastricht

    Citaat Geplaatst door lalala
    Hallo allemaal

    Ik wilde even wat kwijt over negeffa Nadia.
    Ik hoor allemaal hier en daar dat ze ene goede is , maar afgelopen zaterdag werd het tegendeel bewezen

    als we het over dezelfde hebben , vrouw in de 40, klein en blonde haren

    Teneerste , ik vond haar zeer egoistisch overkomen , doen waar ze zelf zin in had , absoluut geen communicatie met de DJ, bijv niet doorgeven wanneer de bruid weggaat en binnenkomt , en ze wilde zich ook bemoeien met de DJ, Toen de bruid in de Hemmarria ging deed de dj ook hemmarria muziek , maar nadia dacht dat het geen hemmarria muziek was dus zij rennen naar de dj , potverdomme je moet hemmarria muziek doen


    dus die dj tewgen haar : ssssssssssssssst , Jij moet je niet mee bemoeien , en opeens hoorde je : larroussa fi hemmaria

    nadia lekker voorschut omdat zij dacht dat de dj verkeerde mzuiek op had

    dus wat ik me afvroeg is wat voor goede ervaringen jullire met nadia hebben gehad omdat ik heel vaak positieve dingen over haar hoor

    maar voor mij was ze niet echt super
    .

  2. #2
    Amira

    Reacties
    109
    03-06-2002

    Ik weet het niet. Ik heb haar nooit aan het werk gezien, maar wel een heel poos geleden op tv, marokkaanse talkshow. Ik wilde haar zelf ook nemen maar ze was al bezet. Misschien moet ik daar maar blij mee zijn, als ik dit zo lees...
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    829
    27-01-2003

    Salaam Meiden

    Jajaja Dat soort dinge Kunnen Gebeuren Stel ze zat niet lekker in haar vel of wat dan ook
    ik Bedoel tuurlijk Als Negaffa heb je een behoorlijk verantwoordelijkheid op je en je moet meer dan je best doen om er iets fantastische van te Maken ik Zelf Ken een toppie van een Negaffa
    En ik weet hoe zwaar ze het hebben Maar ja dat is geen reden om
    zo te reageren
    Ewa Allah ie Hsan El hwan
    Als Ze het expres heeft gedaan Allah kai Gales Zo niet Allah ie hsan el hawen

    De Zucht Van Een Mooi Meisje,Wordt Verder Gehoord Dan Het Gebrul Van Een Leeuw

  4. #4
    reddobli

    Reacties
    7
    09-06-2002

    probeer bouchra uit utrecht eens deze negaffa is een topper.
    0651086980

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    13
    09-01-2003

    negafa nadia is heeeeeeel goed ben nog bij haar thuis geweest ze heeft mooie kleding en ze kan van een monster een prinses maken dat heeft ze al meerdere malen bewezen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.401
    04-09-2001

    Ik vind dat als Nadia je opmaakt je als een bruid eruit ziet alsof je net uit de jaren zestig bent ontsnapt ik zou haar niet nemen als zou zij me geld ervoor geven. Dat is mijn persoonlijke mening.


    doei doei


  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    19
    18-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ooooo myyyy god weten jullie wel over wie jullie het hebben?\

    nadia is de beste en dit zijn dus gewoon leugens nadia zit al 40 jaat in het vak en ga nar elke catering en band in nederland en vraag dan met welke negaffa ze het liefst werken ze zullen allemaal zeggen nadia hahahahah wat een nonsens zeg nadia zit het hele jaar volgeboekt dat zegt al genoeg!!!en ze is het vriendelijkste vrouwjtje wat ik ooit heb meegemaakt!!!