1. #586
    MVC Lid

    Reacties
    1.072
    21-06-2012

    Citaat Geplaatst door AmorLamour Bekijk reactie
    Ik lees topic terug, ik zie 4ejaars rechtenstudenten. Rechten duurt toch maar 3 jaar?
    Een minderheid haalt zijn bachelor in 3 jaar.
    mo is met pensioen

  2. #587
    MVC Lid

    Reacties
    38
    11-02-2014

    Citaat Geplaatst door MoVanDrieHoog Bekijk reactie
    Een minderheid haalt zijn bachelor in 3 jaar.
    Da's jammer!
    Let Him guide you.

  3. #588
    MVC Lid

    Reacties
    109
    20-10-2013

    Zit je op de middelbare school en heb je interesse in de studie Tandheelkunde of Geneeskunde? Of ben je al student maar wil je van opleiding switchen? Dan hebben wij goed nieuws! Op woensdag 12 oktober van 18:30 t/m 20:00 uur organiseren wij een informatieavond voor iedereen die mee gaat doen aan de decentrale selectie. Sinds enkele jaren is de decentrale selectie de voornaamste selectiemethode voor nieuwe studenten. Scholieren van niet-Nederlandse komaf blijken hier vaak meer moeite mee te hebben dan hun medescholieren. Met name het reflecteren op hun handelingen blijkt in de praktijk moeilijk te zijn voor deze scholieren.

    De avond zal bestaan uit een overzicht van wat de opleidingen Tandheelkunde en Geneeskunde inhouden en een uitleg over de decentrale selectie (met name het reflecteren). We zullen de punten van de decentrale selectie stapsgewijs doorlopen, waarbij er voldoende ruimte is voor vragen over Tandheelkunde, Geneeskunde en de decentrale selectieprocedure.

    Deze informatieavond wordt verzorgd door drs. Sharif Tairie, afgestudeerd als tandarts aan ACTA en momenteel student Geneeskunde aan het VUmc.



  4. #589
    MVC Lid

    Reacties
    162
    27-08-2011

    Hier nog een....ik studeer taalwetenschappen )


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #590
    -tarifesht! ❤

    Reacties
    211
    12-05-2010

    Subhana Allah wat gaat de tijd toch snel. Ik kwam dit toevallig tegen.. Alweer 4 jaar geleden! Hoe is het met iedereen? Ook masters afgerond?
    Ken Allah in tijden van gemak en Hij zal je kennen in tijden van moeilijkheden.