1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    35
    30-07-2013

    Citaat Geplaatst door Lalala... Bekijk reactie
    Ik ga ook farmaceutische wetenschappen studeren!
    Gezelluuug
    'Een man kwam naar de Profeet en zei: 'O gezant van Allah, wie heeft het meeste recht op mijn goede behandeling?'. Hij zei: 'Je moeder'. De man zei: 'En wie daarna?'. Hij zei: 'Je moeder'. De man zei: 'En wie daarna?'. Hij zei: 'Je moeder' De man zei: 'En daarna?'. Hij zei: 'Daarna je vader'.

    ♥♥

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    10-07-2012

    Ik begin in september met Rechtsgeleerdheid.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    377
    08-08-2006

    Zijn er mensen die naar de IDEE-week gaan?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.165
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door karimatjuuh Bekijk reactie
    Zijn er mensen die naar de IDEE-week gaan?
    Dat is die week dat je daar ook blijft slapen enzo toch ?


    Verstuurd van mijn iPhone met Tapatalk


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    35
    30-07-2013

    Citaat Geplaatst door karimatjuuh Bekijk reactie
    Zijn er mensen die naar de IDEE-week gaan?
    Nooway haha niks voor mij. Ik stopte al toen ik las 'verplicht fiets meenemen' maar ze gaan ook in de avond uit, naar de kroeg gezelliee haha. En dat hele programma spreekt mij totaal niet aan. Ga jij wel?
    'Een man kwam naar de Profeet en zei: 'O gezant van Allah, wie heeft het meeste recht op mijn goede behandeling?'. Hij zei: 'Je moeder'. De man zei: 'En wie daarna?'. Hij zei: 'Je moeder'. De man zei: 'En wie daarna?'. Hij zei: 'Je moeder' De man zei: 'En daarna?'. Hij zei: 'Daarna je vader'.

    ♥♥

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    377
    08-08-2006

    Citaat Geplaatst door MoNador_ Bekijk reactie
    Dat is die week dat je daar ook blijft slapen enzo toch ?


    Verstuurd van mijn iPhone met Tapatalk
    Nee, je kan daar niet slapen maar de meeste mensen zoeken wel een slaapplek in amsterdam omdat dat handiger is. Het is gewoon introductie zodat je je studiegenootjes, de VU en amsterdam leert kennen. Als ik ga ga ik na het eten gewoon naar huis

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    377
    08-08-2006

    Citaat Geplaatst door beautyandbrains Bekijk reactie
    Nooway haha niks voor mij. Ik stopte al toen ik las 'verplicht fiets meenemen' maar ze gaan ook in de avond uit, naar de kroeg gezelliee haha. En dat hele programma spreekt mij totaal niet aan. Ga jij wel?
    Ik twijfel want ken amsterdam echt totaal niet en de VU ook niet en dit is wel de ideale manier om daar kennis mee te maken en mensen te leren kennen en ik ga rond 6 uur gewoon naar huis. Het avondprogramma is niet geschikt voor ons moslims inderdaad hahah maar overdag lijkt het me wel leuk

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.165
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door karimatjuuh Bekijk reactie
    Nee, je kan daar niet slapen maar de meeste mensen zoeken wel een slaapplek in amsterdam omdat dat handiger is. Het is gewoon introductie zodat je je studiegenootjes, de VU en amsterdam leert kennen. Als ik ga ga ik na het eten gewoon naar huis
    ooh

    volgens mij ga ik niet, spreekt me totaal niet aan. Gezellig bier drinken met nederlanders


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    35
    30-07-2013

    Citaat Geplaatst door karimatjuuh Bekijk reactie
    Ik twijfel want ken amsterdam echt totaal niet en de VU ook niet en dit is wel de ideale manier om daar kennis mee te maken en mensen te leren kennen en ik ga rond 6 uur gewoon naar huis. Het avondprogramma is niet geschikt voor ons moslims inderdaad hahah maar overdag lijkt het me wel leuk
    Ik heb zoiets van ach dat komt wel als je daar eenmaal gaat studeren, dan leer je van zelf mensen & de stad kennen. Maarja is je eigen keuze als de rest je wel gewoon aanspreekt

    Citaat Geplaatst door MoNador_ Bekijk reactie
    ooh

    volgens mij ga ik niet, spreekt me totaal niet aan. Gezellig bier drinken met nederlanders
    Hahaha gezellig toch wijntje erbij
    'Een man kwam naar de Profeet en zei: 'O gezant van Allah, wie heeft het meeste recht op mijn goede behandeling?'. Hij zei: 'Je moeder'. De man zei: 'En wie daarna?'. Hij zei: 'Je moeder'. De man zei: 'En wie daarna?'. Hij zei: 'Je moeder' De man zei: 'En daarna?'. Hij zei: 'Daarna je vader'.

    ♥♥

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    10-07-2012

    Volgens mij komen na die IDEE week ook echt alleen maar Hollanders. Mij zie je sowieso niet met Hollanders hangen, de school en de stad leer je wel op een gegeven moment kennen. Ook de mensen die er op school zitten, komt wel goed.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    468
    13-05-2010

    Ik ga naar de vu, rechten studeren in sha allah. Ik ga ook niet naar die idee week, tvormt nog steeds een onderdeel van mijn vakantie. Er gaan vast alleen hollanders, tis toch niet verplicht. Wie gaat ook rechten studeren??


  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door choco_mousse Bekijk reactie
    Ik ga naar de vu, rechten studeren in sha allah. Ik ga ook niet naar die idee week, tvormt nog steeds een onderdeel van mijn vakantie. Er gaan vast alleen hollanders, tis toch niet verplicht. Wie gaat ook rechten studeren??
    Ik ga ook rechte. Studeren, ik ga niet na de idee week, ik ga wel na de introductie, als ik dan al ben ingeloot.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    789
    21-06-2011

    Je leert de uni binnen no-time kennen.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.165
    15-12-2012

    Waar kan je boekenlijst vinden ?


    Verstuurd van mijn iPhone met Tapatalk


  15. #30