1. #1
    iam from nowhere

    Reacties
    134
    17-11-2004

    Ziggo Wifispot werkt niet op mijn iphone..?

    Salaam alaikoum,

    Ik heb een iphone 4 maar ik kan maar geen wifispot vinden. Op mijn ziggo heb ik de gebruiksnaam en wachtwoord, ook heb ik de postcodecheck gedaan. Wel heb ik een modem die niet draadloos is. De internetkabel heb ik via die modem naar een draadloos modem gekoppeld, zodat ik draadloos kan internetten. Als ik zoek naar wifi, zie ik alleen mijn eigen naam: sitecom....
    Normaal moet ik ziggo daar ook tussen vinden. Ook heb ik gelezen dat je 2 kabels in de modem moet aansluiten???

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.940
    18-07-2010

    Citaat Geplaatst door minaberkania Bekijk reactie
    Salaam alaikoum,

    Ik heb een iphone 4 maar ik kan maar geen wifispot vinden. Op mijn ziggo heb ik de gebruiksnaam en wachtwoord, ook heb ik de postcodecheck gedaan. Wel heb ik een modem die niet draadloos is. De internetkabel heb ik via die modem naar een draadloos modem gekoppeld, zodat ik draadloos kan internetten. Als ik zoek naar wifi, zie ik alleen mijn eigen naam: sitecom....
    Normaal moet ik ziggo daar ook tussen vinden. Ook heb ik gelezen dat je 2 kabels in de modem moet aansluiten???
    Ik heb niet veel verstand van koppelen met routes maar volgends mij is 'sitecom' de naam van die router.
    Want internet gaat dan fia fia.

    Wifi spot ?!
    Dat is zegmaar als je in een stad bent en je hebt internet nodig dan is er meestal een ziggo netwerk te vindem genoemd ziggo wifi spot.

    Moet je inlogge en kun je met jou abbo. Als nog internetten.

    Is dus een extratje.

  3. #3
    iam from nowhere

    Reacties
    134
    17-11-2004

    JA wifispot staat aan. Ik ben nu in aan de andere kant van de stad en daar krijg ik de verbinding van ziggo wel.
    Ik vind het raar dat ik thuis geen ziggo te zien krijg. Ik dacht dat ik dat eerst te zien moest krijgen voordat ik er gebruik van kan maken. Op de website staat dat je via je modem een 2e kabel moet aansluiten, zodat ook anderen via jou modem kunnen internetten..?

  4. #4
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door issamcc Bekijk reactie
    Ik heb niet veel verstand van koppelen met routes maar volgends mij is 'sitecom' de naam van die router
    Ik denk dat je gelijk hebt met je wat je zegt hier.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/