1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    Is een golf 4 een goede vakantie auto?

    is het uberhaupt een goede wagen? ik hoor namelijk wat klachten erover van 2 collegas die er een hebben gehad, somebody? anybody?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    137
    16-11-2004

    is een perfecte wagen, en super zuinig, snel en natuurlijk mooi, als je interesse hebt ik heb er wel 1 te koop staan

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.063
    08-01-2005

    volkswagen is tha Bomb maar dan zou ik gelijk een bora nemen of zo straal je ook gelijk klasse uit ik vind de golf meer een snotneuze-wagen...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    137
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Don_Zakaria
    volkswagen is tha Bomb maar dan zou ik gelijk een bora nemen of zo straal je ook gelijk klasse uit ik vind de golf meer een snotneuze-wagen...
    kalek snotneuze waggie, laat die bora tegen een golf r32 gaan of een gti-tdi, ga je zien welke van die 2 snot gaat snuiven

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.063
    08-01-2005

    Citaat Geplaatst door MohamedM.
    kalek snotneuze waggie, laat die bora tegen een golf r32 gaan of een gti-tdi, ga je zien welke van die 2 snot gaat snuiven
    ik had het over klasse niet over snelheid...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    137
    16-11-2004

    daar valt de golf ook onder hoor, topklasse mag ik wel zeggen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.063
    08-01-2005

    Citaat Geplaatst door MohamedM.
    daar valt de golf ook onder hoor, topklasse mag ik wel zeggen
    is dat omdat je je auto wilt verkopen?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    he jongens geen geruzie he! ik heb een polootje die ik wil inruilen tegen een golf, maar het is dus wel een goeie, wat is de prijs voor zo een golf rond deze tijd?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.063
    08-01-2005

    nee zover zal het niet komen...maar het was niet nodig om je andere bericht weg te halen ja het is een goede auto dus misschien kan je zaken doen met onze vriend hierboven...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    nee , ik heb een auto die ik wil inruilen, kennen jullie een goede garage?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.063
    08-01-2005

    A-point misschien...

    anders autostad in noord die turk doet goeie zaken maar het blijft altijd oppassen...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9
    29-01-2003

    als ik je zo hoor praten over auto's. Zou ik zowiezo een neef, vriend of broer meenemen.
    Altijd handig voor 2de mening en afdingen.

    Waarom doe je je Polo dan weg? Als je geen kinderen hebt zou ik daarmee gewoon gaan crossen en 'het geldverschil' wat je normaal voor die Golf 4 kwijt bent in je vakantie of huis stoppen. (is mijn mening)

    ken genoeg mensen die met een Polo, Corsa, Smart of andere kleine auto op vakantie zijn geweest.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    137
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Don_Zakaria
    is dat omdat je je auto wilt verkopen?
    ik wil deze golf verkopen, omdat dit een tdi is (110pk) heb vorige week een nieuwe gehaald gti-tdi (175pk), dus ja ik kan geen 2 autos hebben hoe mooi ze ook zijn en me vrouw heeft geen rijbewijs dus rest mij niks anders dan deze te verpatsen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    Citaat Geplaatst door krimpie
    als ik je zo hoor praten over auto's. Zou ik zowiezo een neef, vriend of broer meenemen.
    Altijd handig voor 2de mening en afdingen.

    Waarom doe je je Polo dan weg? Als je geen kinderen hebt zou ik daarmee gewoon gaan crossen en 'het geldverschil' wat je normaal voor die Golf 4 kwijt bent in je vakantie of huis stoppen. (is mijn mening)

    ken genoeg mensen die met een Polo, Corsa, Smart of andere kleine auto op vakantie zijn geweest.
    ja zoiezo gaat er een mannelijk slachtoffer mee, maar helaas kan ik niemand die echt verstand heeft van autos en die onder die auto kan duiken?of in de motorkap als dat al de bedoeling is?, mijn zwagers niet en ook mijn vader niet, maar goed die polo van mij is al twee keer naar marokko geweest, hij is nu een beetje half gaar geworden, ik heb er een aanrijding mee gehad enz. maar goed voor zover ik weet kost een golf 4 rond de 6 a 7 duizend euro?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    mohamedm voor hoeveel verkoop je hem?