1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    20-06-2013

    * Mijn dieet bleek mijn nachtmerrie te zijn!

    Dames en heren, goedenavond!
    Ik ga een verhaal schrijven wat mij zelf is overkomen. Ik wil dit graag met jullie delen!
    Ik hoop dat jullie het goed zullen vinden.

    Alvast bedankt! xx


    -

    "Nu weet ik het zeker, ik ga naar Marokko!!" Smste ik me allerbeste vriendin Nora nadat ik me vader en me moeder afluisterde vanuit de gang tijdens hun discussie over of we nou wel of niet op vakantie gaan, me vader wist me moeder altijd over te brengen hoe graag ze ook hier in Nederland wil blijven om de vakantie te vieren met haar kinderen en haar eigen ouders. Op school en buiten samen met mijn vriendinnen hadden we het die laatste weken voor de vakantie dus vaak over de zomervakantie bijvoorbeeld wat we nog moeten kopen, wat we graag zouden willen halen en wat onze plannen waren voor in Marokko. Dat deed ik vooral met Nora, Anissa en samia.
    Dat waren mijn klasgenootjes, mooie slanke dames. Ik viel vaak op omdat ik wat voller en groter gebouwd was dan mijn klasgenootjes en het leukste vonden ze me dikke hamsterwangetjes.
    Ik schaamde me enorm om mijn uiterlijk, vooral mijn middel, heupen en benen. Ik zat in de 4e leerjaar van het VMBO, en ik was wel toe aan vakantie na mijn examens. We besloten een dagje te gaan shoppen met ze vieren. Wat ik natuurlijk te gek vind, een keer eindelijk zelf me kleding uitkiezen zonder dat me moeder aan me lip zeurt. Ze nam me altijd mee naar winkels waar ik niet thuis hoor, de Miss etam, de steps, DIDI en noem maar op.. (Je kent het wel)
    Natuurlijk snapte ik dat wel, ik had al een vrouwelijk lichaam en een grote maat. Daar kon ik niks aandoen..
    Dacht ik!

    Dit was een korte samenvatting. Ik beloof jullie ik ga snel verder! x

  2. #2
    Meerdere Gebruikers.

    Reacties
    686
    08-01-2012

    een stukje?
    No Regrets.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    20-06-2013

    Gedaan meid, dankjewel x

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9
    08-05-2013

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupp is echt gooeeeddd