1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Media* kindermisbruik* marokkanen

    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...imidatie.dhtml

    Das opt kiel!

    Een Antwerpse jufrouw misbruikt kindjes! Echt creapy echt waar! Geen kind dat veilig is!

    Wat bezield mensen om zoiets te doen bij een kind. Echt haar handen moeten eraf]

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.


  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    7.637
    27-01-2011

    Ik ga vannacht niet meer kunnen slapen Mijn kinderen gaan ook naar school pfff

  3. #3
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door justmimz Bekijk reactie
    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...imidatie.dhtml

    Das opt kiel!

    Een Antwerpse jufrouw misbruikt kindjes! Echt creapy echt waar! Geen kind dat veilig is!

    Wat bezield mensen om zoiets te doen bij een kind. Echt haar handen moeten eraf]
    Wat ze bezielt is een vorm van lust, meestal blijft het bij fantasie, maar sommigen zoeken het daadwerkelijk op.
    De lucht komt simpelweg voort uit het feit dat hun brein zo gebouwd is.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.696
    30-07-2012

    Citaat Geplaatst door Petrus Bekijk reactie
    Wat ze bezielt is een vorm van lust, meestal blijft het bij fantasie, maar sommigen zoeken het daadwerkelijk op.
    De lucht komt simpelweg voort uit het feit dat hun brein zo gebouwd is.
    Lust? Wat dacht je van een psychose?

    Vaak zijn pedofielen zelf ook misbruikt in hun jeugd..
    "Don’t love deeply, till you make sure that the other part loves you with the same depth, because the depth of your love today, is the depth of your wound tomorrow. "

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Citaat Geplaatst door sahrawiya_ Bekijk reactie
    Ik ga vannacht niet meer kunnen slapen Mijn kinderen gaan ook naar school pfff
    Als je kindje dinges verteld dat heel bizar is, moet je dan heel wat vraagtekens zetten een achterhalen!

    In sha allah dat je kindjes in een goede school zitten, waarbij de lkten een gezonde stel hersenen hebben!

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.


  6. #6
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Wajow, hoe kan je dat nou doen?
    M Till death do us part.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Citaat Geplaatst door Petrus Bekijk reactie
    Wat ze bezielt is een vorm van lust, meestal blijft het bij fantasie, maar sommigen zoeken het daadwerkelijk op.
    De lucht komt simpelweg voort uit het feit dat hun brein zo gebouwd is.

    Dit is geen lust, Dit is te ziekelijk voor woorden! Aan meisjes zitten een jongen! Zelfs voor de meisjes stak ze haar vinger weet dus niet of het in de voorkant was of achterkant! Hoe walgelijk!

    Een klein kindje zou dit nooit zomaar zeggen! Kan niet ;/

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    Wajow, hoe kan je dat nou doen?
    Wasine3/man3raf

    Dat weet ik dus ook niet.

    Mijn zusje kwam het tegen mij zeggen van 8j. Mimi er is een school opt kiel waar veel Marokkanen daarin zitten! De jufrouw daar raakt hun aan, Echt gestoord!

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.


  9. #9
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Maymi iwthen bohrejen
    M Till death do us part.

  10. #10
    Tetouzint.

    Reacties
    3.048
    11-07-2012

    O god, wat vervelend. Bah ranziig.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    Maymi iwthen bohrejen
    Wedzie boehryen wa77a.... Ik snap niet dat de lkt daar nog bleef dit is niet iets "klein"

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Citaat Geplaatst door _CherryClassidy Bekijk reactie
    O god, wat vervelend. Bah ranziig.
    Een angstaanjagend

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7
    15-06-2013

    Gewoon de school binnen lopen met een AK en die teef koud maken!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Citaat Geplaatst door GeldGaatVoor Bekijk reactie
    Gewoon de school binnen lopen met een AK en die teef koud maken!
    Wat is een AK? Een dat willen wij niet, want anders vlieg jij de bak in een dat moet je haar niet gunnen!

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.976
    17-05-2010

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Walgelijk
    Das nog zachtuitgedrukt! Ik vraag me echt af wat hun bezield! :/

    Blijf] wees standvastig op de waarheid...ook al ben je de énige [die daar op zit].
    De tevredenheid van de Schepper is geliefder voor de dienaar dan de tevredenheid van de schepsels.