1. #1126
    MVC Lid

    Reacties
    4.016
    06-10-2011

    Citaat Geplaatst door mama30 Bekijk reactie

    er staat toch op dat ik getrouwd ben.. kijk omhoog naast men avatar
    al 5 jaar met een man van wie ik ontzettend veel van hou hij is het beste wat mij overkomen is...
    he jij bent toch een vrouw?

    nee ik vind die ringen gewoon mooi maar ik draag zelf bijna nooit een ring gek he
    waarom zou jij mij ten huwelijk vragen?
    voel doe ik dan aan je eisen ?

    zuster Shoukrija gaat hier echt om lachen hahahahah

    Moge Allah jou leiden op de juiste pad
    een moslimse man mag wel met Ahloe Kitaab trouwen dus je weetje maar nooit marieke
    Oh fok, ik ben echt dom..

    Wat mooi om te horen..

    Omdat ongeacht ik anders geloof en denk ik ervan overtuigd ben dat jullie beiden absoluut oprecht zijn.. Vaak lees ik van die reacties die vooral geschreven zijn om indruk te maken, van die showmoslima's zeg maar.. Ik ken geen twee leden waarvan de liefde voor hun Heer zo overduidelijk is.. Ik kan me voorstellen dat jullie een geschenk zijn voor een man die dat belangrijk vind voor zijn toekomstige vrouw..
    Een Jood kijkt in de spiegel en zegt: "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?" Waarop de spiegel antwoord: "Jij hebt geen land..."

  2. #1127
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door Marieke... Bekijk reactie
    Oh fok, ik ben echt dom..

    Wat mooi om te horen..

    Omdat ongeacht ik anders geloof en denk ik ervan overtuigd ben dat jullie beiden absoluut oprecht zijn.. Vaak lees ik van die reacties die vooral geschreven zijn om indruk te maken, van die showmoslima's zeg maar.. Ik ken geen twee leden waarvan de liefde voor hun Heer zo overduidelijk is.. Ik kan me voorstellen dat jullie een geschenk zijn voor een man die dat belangrijk vind voor zijn toekomstige vrouw..
    Aaaaaah so lief

    thanks liefje
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  3. #1128
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Marieke... Bekijk reactie
    Oh fok, ik ben echt dom..

    Wat mooi om te horen..

    Omdat ongeacht ik anders geloof en denk ik ervan overtuigd ben dat jullie beiden absoluut oprecht zijn.. Vaak lees ik van die reacties die vooral geschreven zijn om indruk te maken, van die showmoslima's zeg maar.. Ik ken geen twee leden waarvan de liefde voor hun Heer zo overduidelijk is.. Ik kan me voorstellen dat jullie een geschenk zijn voor een man die dat belangrijk vind voor zijn toekomstige vrouw..


    prettige avond.

    matrix kijken.
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  4. #1129
    --

    Reacties
    6.686
    09-01-2003

    Trouwens, de berichtgeving omtrent de paus was onjuist. Hij heeft nooit beweerd dat atheisten het paradijs zullen binnentreden:

    Even us atheists! In heaven! We're saved! Best pope ever! He didn't mean heaven.

    Huh? He didn't mean heaven. At least not according to the Vatican, which published an "Explanatory Note on the Meaning of 'Salvation' in Francis's Daily Homily of May 22", the day after the pope's address.

    Saying what? Saying: "Pope Francis has no intention of provoking a theological debate on the nature of salvation through his homily", and going on to explain "they cannot be saved who, knowing the church as founded by Christ and necessary for salvation, would refuse to enter her or remain in her".

    Meaning? Meaning even good atheists won't be living in the nicer areas of the afterlife.

    No heaven for me then? Sorry. Turns out the pope's a Catholic after all.

    Do say: "We must meet one another doing good …"

    Don't say: "… and from there proceed to our separate designated zones for the rest of eternity."

    http://www.guardian.co.uk/world/shor...eaven-atheists

    استغفــر الله الــذى لا الـــه الا هـــو الحـــى القيـــوم وأتــــوب الــيه‏


  5. #1130
    Faisal

    Reacties
    19.741
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door Marieke... Bekijk reactie
    Oh fok, ik ben echt dom..

    Wat mooi om te horen..

    Omdat ongeacht ik anders geloof en denk ik ervan overtuigd ben dat jullie beiden absoluut oprecht zijn.. Vaak lees ik van die reacties die vooral geschreven zijn om indruk te maken, van die showmoslima's zeg maar.. Ik ken geen twee leden waarvan de liefde voor hun Heer zo overduidelijk is.. Ik kan me voorstellen dat jullie een geschenk zijn voor een man die dat belangrijk vind voor zijn toekomstige vrouw..

    dat is echt heel lief van je dat waardeer ik echt en men man zegt dat Alhamdo Li Allah dus je antwoord klopt
    dan hoop ik dat Allah jou echt mag leiden op de juiste pad Ameen
    Echte vriendschap kan niet sterven, oftewel, ben je nog steeds vrienden, oftewel, ben je het nooit geweest.

  6. #1131
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Juist, zie Surat ALKAAFIROEN.

    Tot dan gozer ! En zeg niet dat de waarschuwing niet tot je kwam.
    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    beter voor je dat jij je eigen Geloof hebt en ik de mijne.
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  7. #1132
    Faisal

    Reacties
    19.741
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door RaiseUp Bekijk reactie
    Trouwens, de berichtgeving omtrent de paus was onjuist. Hij heeft nooit beweerd dat atheisten het paradijs zullen binnentreden:

    Even us atheists! In heaven! We're saved! Best pope ever! He didn't mean heaven.

    Huh? He didn't mean heaven. At least not according to the Vatican, which published an "Explanatory Note on the Meaning of 'Salvation' in Francis's Daily Homily of May 22", the day after the pope's address.

    Saying what? Saying: "Pope Francis has no intention of provoking a theological debate on the nature of salvation through his homily", and going on to explain "they cannot be saved who, knowing the church as founded by Christ and necessary for salvation, would refuse to enter her or remain in her".

    Meaning? Meaning even good atheists won't be living in the nicer areas of the afterlife.

    No heaven for me then? Sorry. Turns out the pope's a Catholic after all.

    Do say: "We must meet one another doing good …"

    Don't say: "… and from there proceed to our separate designated zones for the rest of eternity."

    http://www.guardian.co.uk/world/shor...eaven-atheists

    Salaam Alaikoem warahamtu Allah

    men Engels is slecht broeder wat staat hierop?
    Echte vriendschap kan niet sterven, oftewel, ben je nog steeds vrienden, oftewel, ben je het nooit geweest.

  8. #1133
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door Marieke... Bekijk reactie
    Oh fok, ik ben echt dom..

    Wat mooi om te horen..

    Omdat ongeacht ik anders geloof en denk ik ervan overtuigd ben dat jullie beiden absoluut oprecht zijn.. Vaak lees ik van die reacties die vooral geschreven zijn om indruk te maken, van die showmoslima's zeg maar.. Ik ken geen twee leden waarvan de liefde voor hun Heer zo overduidelijk is.. Ik kan me voorstellen dat jullie een geschenk zijn voor een man die dat belangrijk vind voor zijn toekomstige vrouw..
    Haha slimmert!
    Toevallig zie ik dat juist ook bij jou al vanaf het begin. al kletsen we niet eens zo vaak en heb ik geen geweldige mensenkennis. Ik vind instinct toch altijd belangrijk.. Klinkt gek i know Hahaha x
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  9. #1134
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    wanneer werkt de paus de laatste zaligverklaringen af en veroordeeld hij hitler en farao en hamman ook tot de leden die naar het paradijs gaan