1. #53461
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Anyway om een lang verhaal kort te maken: een gluiperd blijft een gluiperd ook achter het net en die ga ik niet ineens als Repelsteeltje in Nood of Robin Hood behandelen die mogen zichzelf gaan redden met hun tricks n slips. Want dat laatste doen ze vaker dan ze zelf denken. Soort van achterhaalde vos met spuit 11 streken

  2. #53462

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Diepzinnige gesprekken hier.

  3. #53463
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Je hoeft je principes ook niet aan de kant te zetten. Ik mag ook niet alles en iedereen hier en van sommigen weet ik ook dat ze een dubbele agenda hanteren, maar die negeer ik dan ook opzichtelijk. En bij de rest hou ik het een beetje oppervlakkig. Je ziet mij hier niet heel diep gaan of zo. Ik weet tot hoever ik ongeveer kan gaan.

    Niet de gehele kip he, maar ik had het alleen over filet. Dat is zo lekker als je het gemarineerd hebt. Wij doen er dan ook nog van die gekruide ovenfriet bij. Je weet echt niet wat je mist.
    Er is een tijd van negeren en een tijd van erkennen en aanpakken. Je kan niet alles en iedereen altijd maar blijven negeren (die stout is) en hopen op spontane harmonie. Je tuin moet je ook kortwieken. Onkruid soms ook, ook al is het een rotklusje daarom waardeer ik dat soort banen he. Bijen en honing. De vuilnisman en zn vuilnis. En de spreker wanneer die recht spreekt. Kan best in een redelijke wereld.

    Als je toch bezig bent maken we er koolsla salade bij voor de frisheid

  4. #53464
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Er is een tijd van negeren en een tijd van erkennen en aanpakken. Je kan niet alles en iedereen altijd maar blijven negeren (die stout is) en hopen op spontane harmonie. Je tuin moet je ook kortwieken. Onkruid soms ook, ook al is het een rotklusje daarom waardeer ik dat soort banen he. Bijen en honing. De vuilnisman en zn vuilnis. En de spreker wanneer die recht spreekt. Kan best in een redelijke wereld.

    Als je toch bezig bent maken we er koolsla salade bij voor de frisheid
    Ik ga ook niet uit van die spontane harmonie. Eenmaal op negeer, altijd op negeer. Verder, tsja know your boundaries and do your thing verder. Je bent daar geheel vrij in. ;o

    Oh ja, vergeten. We doen er ook altijd salade bij ja. Die 10 in je nickname staat toevallig niet voor 010 he of verwijs je daarmee naar jezelf, als in dat je een 10 bent.


  5. #53465
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik ga ook niet uit van die spontane harmonie. Eenmaal op negeer, altijd op negeer. Verder, tsja know your boundaries and do your thing verder. Je bent daar geheel vrij in. ;o

    Oh ja, vergeten. We doen er ook altijd salade bij ja. Die 10 in je nickname staat toevallig niet voor 010 he of verwijs je daarmee naar jezelf, als in dat je een 10 bent.
    Sow gewoon meteen de doodsklap. Ja dat kan ook. Totale ignoratie. Pijnlijk bestaan. Ik denk dat sommigen zich hier sowieso net een eenzame chinees op de 18de verdieping voelt met suicidale neigingen en zich daarom afreageren met het acteertalent van madonna

    10 is totaal. Ik hou van gehelen en completen. Alles wat gebroken en stuk is duurt langer om bij een geheel te komen. Ik hou niet van omwegen en losers

  6. #53466
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Ik ben mijn chocololly kwijt!!!!!
    ;

  7. #53467
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Sow gewoon meteen de doodsklap. Ja dat kan ook. Totale ignoratie. Pijnlijk bestaan. Ik denk dat sommigen zich hier sowieso net een eenzame chinees op de 18de verdieping voelt met suicidale neigingen en zich daarom afreageren met het acteertalent van madonna

    10 is totaal. Ik hou van gehelen en completen. Alles wat gebroken en stuk is duurt langer om bij een geheel te komen. Ik hou niet van omwegen en losers
    Geloof me, negeren is het meest pijnlijke wat je iemand virtueel kunt aandoen. Het feit dat jij hun bestaan compleet ontkent vanuit het diepst van de wortels geeft ze het gevoel alsof ze helemaal niks zijn. Het is vooral effectief als je ze in alle compleetheid negeert, dus ook niet via via naar ze verwijst. Wanneer je deze techniek onder de knie hebt, ben je oppermachtig.

    Hmm, interessant. Niet verwacht dat er zo'n hele gedachtegang achter dat getal zat. Ik dacht wellicht dat LadyLuck al bezet was evenals LadyLuck1,2,3,4 etc.


  8. #53468
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Okey, en dan nu op naar jullie:

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Diepzinnige gesprekken hier.
    Hey
    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Moet er haast een traantje voor wegpinken. So touchy.
    Ewa


  9. #53469
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Geloof me, negeren is het meest pijnlijke wat je iemand virtueel kunt aandoen. Het feit dat jij hun bestaan compleet ontkent vanuit het diepst van de wortels geeft ze het gevoel alsof ze helemaal niks zijn. Het is vooral effectief als je ze in alle compleetheid negeert, dus ook niet via via naar ze verwijst. Wanneer je deze techniek onder de knie hebt, ben je oppermachtig.

    Hmm, interessant. Niet verwacht dat er zo'n hele gedachtegang achter dat getal zat. Ik dacht wellicht dat LadyLuck al bezet was evenals LadyLuck1,2,3,4 etc.
    Aha ik snap t, de onzichtbare onbreekbare muur.
    Talk 2 the Wall. Wallstreet.

    LadyLuck is ook bezet en beschermd.
    SO naar Lionheart, Jaguar, Amal en Ghizlan.10 op10-en in totaal

  10. #53470
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Heftig
    Je moest eens weten...

    BenKamal gaat lesen so..

    Ik ben heel traag van begrip o

  11. #53471
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Aha ik snap t, de onzichtbare onbreekbare muur.
    Talk 2 the Wall. Wallstreet.

    LadyLuck is ook bezet en beschermd.
    SO naar Lionheart, Jaguar, Amal en Ghizlan.10 op10-en in totaal
    That's the trick.

    Ik bedoel bezet als in dat de nickname bezet is, of bedoelde je wat anders?


  12. #53472
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Lol. Wij moslims lopen ver vooruit.
    Punt.

    die toch..

  13. #53473
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Sarcasm plaagde ik vroeger ook vaak onder haar andere accounts. Nog steeds eigenlijk.
    Leugen

  14. #53474
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Jij anders ook!
    Voor mij zijn jullie niet ''slechts'' virtueel.
    Klopt

  15. #53475
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ze zijn goed in sluwe spelletjes spelen. Ze schakelen leden uit die ze op de tail zitten en verzinnen de apartste smoesjes om je recht vooral niet te gunnen.

    Het is me al duidelijk geworden hoe de angsthazen hier lopen. Ellebogen werk en indirecte boodschappen is hoe ze werken hier en ook buiten het forum om.

    Toch goed te weten dat steeds meer leden zien wat er gaande is. De saaiheid van dit forum spat er niet zomaar vanaf. Een handjevol leden (met meerdere accounts) zijn overgebleven om er nog wat lucht in te pompen, maar de echte fijne leden zijn meerendeels vertrokken en ik geef ze gelijk ook.

    De gezelligheid is weg, de corruptie leugens en doordringen in echte levens van mensen is walgelijk. Het gaat verder dan naaien monden snoeren en negeren hoor, maar laat ze.

    Deze site is aan zn einde en ik smile om de wanhoop en spastische sputteringen die ik zie. Er valt niks meer te halen en te veroveren aan goede mensen en bedoelingen

    En dat is maar goed ook. Ogen zijn open en accounts zijn verlaten

    Hemels gerecht wanneer je zuivere producten gebruikt. Warm gebakken brood (tagnift) dan met honing en boter. Ken je die. Dippend ja met een lach op je gezicht
    Fout!!

    En juist

    Wat ga jij er nu aan doen?