1. #54841
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Maar dat is niet wat shorten is? Of begrijp ik je niet helemaal..
    Het achterhouden van je winst en herinvesteren van je oorspronkelijke inleg is gewoon long gaan in stock termen. Misschien dat dat in de cryptowereld voor short gaan staat. Het shorten van een stock is het tegenovergestelde van long gaan, namelijk het “lenen” van aandelen die je eigenlijk niet in bezit hebt in de hoop dat het aandeel zakt en daarna het daadwerkelijk kopen (en verkopen) van dat aandeel. Niet helemaal vergelijkbaar met crypto.

    Ik zal het in de gaten houden. Heb voornamelijk getrade met litecoin, ethereum, bitcoin cash en bitcoin. Ik hou me een beetje ver van de shitcoins omdat dat nogal speculatie is haha.

    Ben wel benieuwd met wat voor bedragen jullie traden. Loopt het in de duizenden euro’s of dat nog niet?
    Haha nee nee niet op die manier. Inderdaad, dat wat jij beschrijft is het echt short gaan met stocks. Sorry ben niet genuanceerd geweest in mijn uitspraak dat het dezelfde is als aandelen. Dus begrijp dat ik verwarring heb veroorzaakt Ik bedoelde het short gaan zonder dan dat er sprake is van een lening, maar wel met het idee van short gaan. Ik denk dat het echt short gaan zoals bij stocks nog niet echt bestaat. Misschien inmiddels wel. Ik denk dat ze het short gaan noemen omdat de specifieke coin eerst van mij moet worden alvorens ik ermee kan handelen. Dus de klassieke short sell van aandelen gaat hier bij voorbaat niet (nog niet) op. De rest is wel redelijk te vergelijken. Ik verkoop namelijk hoog, net zoals een aandeel, vervolgens koop ik weer laag. Dat kan zolang je winst maakt eindeloos doorgaan. Misschien komt het door reddit dat ik het short noem. Zie het daar weleens staan

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Crypto is per definitie onveilig.
    Inderdaad.

  2. #54842
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Crypto is per definitie onveilig.
    Thats true. Bedoelde meer de beveiliging van de app.

    Mijn bedrag voor nu is ong 500, ik ben het nog lerende (ben maandag pas begonnen met crypto) en wil daarom niet meer dan dat investeren de komende dagen. Jij?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  3. #54843
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Men beweert dat het veilig is, maar je hebt het vast wel ook meegekregen dat veel sites gehackt worden. Ik zit er sinds kort op en nog geen problemen mee gehad. Ik deed het eerst via litebit, maar te omslachtig, hoge fee, geen beschikbare coins andere koers. Dus vind dit wel fijner moet ik zeggen. Ik ook. Heb ook op hodl staan in een cold wallet. Heb een deel dat ik gebruik om mee te speculeren dus soort van short gaan. Bekijk hun site zou ik zeggen, dan zie je hoe het via daar werkt en kijk je of je dat fijn vind of niet.
    Ja klopt. Binance vind ik ook fijner, je hebt veel keus, het is snel en het heeft meer functies. Mijn vraag was specifiek over de app van binance, hoe gebruiksvriendelijk is die? Of is het gewoon zoals de site zelf?

    Ik heb bijna alles op binance staan, en nog wat bitcoincenten op blockchainwallet (alleen voor btc en eth). De komende week wil ik poloniex ontdekken en gebruiken zodat het een beetje verspreid blijft. Ben nog onderzoekende.

    In welke coins zit jij en wat is je totaal bedrag ong?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #54844
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ja klopt. Binance vind ik ook fijner, je hebt veel keus, het is snel en het heeft meer functies. Mijn vraag was specifiek over de app van binance, hoe gebruiksvriendelijk is die? Of is het gewoon zoals de site zelf?

    Ik heb bijna alles op binance staan, en nog wat bitcoincenten op blockchainwallet (alleen voor btc en eth). De komende week wil ik poloniex ontdekken en gebruiken zodat het een beetje verspreid blijft. Ben nog onderzoekende.

    In welke coins zit jij en wat is je totaal bedrag ong?
    Is ongeveer zoals op de site. Je kan favorieten opslaan, je zie je wallet, de waarde van je wallet en crypto, de koers. Je kan kopen en verkopen. Is echt super handig. Je kan verkopen voor market price of zelf instellen voor hoeveel je het wil verkopen en als de koers dat bereikt zit er dan een kns dat die van jou dan tegen die koers wordt verkocht. Probeer maar. Is echt handig.

    Ja is beste om te spreiden. Verstandig, mocht er iets mis gaan dan ben je niet alles kwijt. Ik zit in bitcoin, ethereum, litecoin, ripple, tron, lend. Verge heb ik onlangs verkocht. Jij? Ik stuur je dst beter prive

  5. #54845
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Ingrediënten voor een goede avond: kaasje, olijven, druiven en sap. Iets van tof gezelschap werkt ook altijd goed.


    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  6. #54846
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    wrm plaats je foto die iemand anders plaatste?
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  7. #54847
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    wrm plaats je foto die iemand anders plaatste?
    Ik heb de foto genomen?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  8. #54848
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ik heb de foto genomen?
    hoe komt zij aan die foto?
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  9. #54849
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Schaapjes tellen

  10. #54850
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ingrediënten voor een goede avond: kaasje, olijven, druiven en sap. Iets van tof gezelschap werkt ook altijd goed.
    Haha ik zou dat nooit op tafel kunnen leggen, er moeten meer hapjes bij.
    Dat heb je zo op haha.

  11. #54851
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    hoe komt zij aan die foto?
    Ik kan jouw stomheid niet aan, echt. Opkrassen nou.
    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha ik zou dat nooit op tafel kunnen leggen, er moeten meer hapjes bij.
    Dat heb je zo op haha.
    We zaten allebei al vol, haha. Was precies genoeg voor ons tweetjes.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  12. #54852
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    ................

  13. #54853
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    domheid zegt ze.. iemand met 2 zelfde fotos en dan noemt ze mij dom.

    Ja jij weet wat er gaande is niet ik toch a rare.
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  14. #54854
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ik kan jouw stomheid niet aan, echt. Opkrassen nou.
    We zaten allebei al vol, haha. Was precies genoeg voor ons tweetjes.
    Haha okee, vandaar. Zag er wel leuk uit!

  15. #54855
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    De verleiding is groot om een berichtje te sturen, ik wil iets belangrijks kwijt. Alleen ik denk dat het beter is van niet