1. #53671
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Daar gaat mijn vrije dag. Trut.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  2. #53672
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Ik merkte een duidelijk verschil na de eerste keer al, maar ik ben er niet consequent in geweest, waardoor de pijn 10x harder terug kwam. Iedere maand en daarna om de paar maanden volstaat, In shaa Allaah. Laat je adviseren door degene die Hijama bij je gaat doen.


    But dirty tho.
    Ooh subhanAllah. Gaat het nu wel goed en is de pijn minder? Ja, zal ik zeker doen, in sha Allah! Djazak Allahou khairan.

  3. #53673
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Netflix heeft niet echt leuke films meer.
    Echt wel.

    Bijna door The Punisher heen.

  4. #53674

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Na hoeveel keren merk je goed verschil?
    Een dochtertje van mijn broer is ervan overtuigd dat hijama voor haar genezing heeft gezorgd van een aandoening waarvoor ze jarenlang medicatie innam. Ik zal haar wel vragen hoevaak ze behandeld is okey?

  5. #53675
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Een dochtertje van mijn broer is ervan overtuigd dat hijama voor haar genezing heeft gezorgd van een aandoening waarvoor ze jarenlang medicatie innam. Ik zal haar wel vragen hoevaak ze behandeld is okey?
    Wauw, subhanAllah. Ja is goed, dankjewel! ;o

  6. #53676
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Na hoeveel keren merk je goed verschil?
    Ik ging niet voor een specifieke klacht dus dat kan ik helaas niet weteb. Ik weet wel dat genezing van Allaah komt en dat hijama slechts een middel is. Intentie moet zijn dat Allaah jou zal genezen dan zal hijama zeker een oplossing kunnen zijn. Daarnaast noet je het niet te vaak doen, dat is weer niet goed. Ik ga eens in de twee jaar.

  7. #53677
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Growth is a process.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  8. #53678
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Ik heb hele erg last van me rug en schouders. Heeft het goed geholpen bij jou?
    Dat was ook de reden waarom ik hijama ging doen. Ik ben toen 3 maanden achter elkaar hijama gaan doen. Het zorgde wel voor verlichting, maar daarna kwam de spanning in mijn rug/schouders weer terug. Ik denk dat je ook massage ernaast moet nemen, dus consequent de drukpunten laten masseren. En letten op je houding etc.
    Wat ik ook heb begrepen is dat rug/schouderpijn wel eens gerelateerd kan worden aan darmproblemen?

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  9. #53679
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Lekker weer vandaag
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #53680
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Ik ben tompoucen aan het maken. Het zelfgemaakte bladerdeeg is al goed gelukt.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  11. #53681
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ik ben tompoucen aan het maken. Het zelfgemaakte bladerdeeg is al goed gelukt.
    Pics or it didn't happen.

  12. #53682
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Prachtig ondergesneeuwd vandaag en gek of niet, ik vond het niet erg. Ik vond het fijn.
    ;

  13. #53683
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Pics or it didn't happen.
    Morgen.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  14. #53684
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Prachtig ondergesneeuwd vandaag en gek of niet, ik vond het niet erg. Ik vond het fijn.
    Het deed ook iets raars met me. Ik begon opeens ijsballen van hagel mis te gooien op iemand maar daarna veranderde ik zelf in een ijsblok.
    If you 'don't know', Allah knows.

  15. #53685
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Het deed ook iets raars met me. Ik begon opeens ijsballen van hagel mis te gooien op iemand maar daarna veranderde ik zelf in een ijsblok.
    Hahaha cute, dat gebeurde waarschijnlijk omdat je mis gooide! Volgende keer raak.
    ;