1. #57436
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Het was heerlijk alhamdoelillaah. Haha jij houdt volgens mij wel van pasta eh?



    Sowieso.
    Die potjes komen je maar al te bekend voor eh.
    Haha. Lidl Life.

    Ik ken ze, maar haal ze niet. Ben niet zo fan van die Kania kruiden..

  2. #57437

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Haha. Lidl Life.

    Ik ken ze, maar haal ze niet. Ben niet zo fan van die Kania kruiden..
    Heb ook nog andere kruiden. Maar vind je ze anders dan andere kruiden? Ik bedoel.. zwarte peper en dat andere gedroogde spul is overal een beetje hetzelfde lijkt mij?

  3. #57438
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Alhamdoelilaah, alweer een stuk beter! Helaas 2 weken niet kunnen sporten..
    Volgende week weer insha Allaah.
    Hamdouliliah. Ach zoveel kilo's ben je heus niet aangekomen. In shaa allah!

  4. #57439
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Alhamdoulaah hammam /spa doet wonderen ❤
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #57440
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Haha. Maar je weet natuurlijk nooit wat voor hen de norm is..
    De meeste meiden sloven zich de eerste keer wel een beetje uit denk ik. : P
    Haha de meeste meiden kunnen niet koken hoor. En de meeste schoonouders boeit het niet, zolang je maar goed bent voor hun zoon.

    ps. Ik ga mij wel een beetje uitsloven. Haha kom ik zondagochtend vroeg met zelfgemaakte brood. Kijk oom/tante lekker warm brood met olijfolie is goed voor je

  6. #57441
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Heb ook nog andere kruiden. Maar vind je ze anders dan andere kruiden? Ik bedoel.. zwarte peper en dat andere gedroogde spul is overal een beetje hetzelfde lijkt mij?
    Kania vind ik best chemisch en smaakt gewoon anders..
    Zwarte peper, komijn, paprikakruiden, gemberpoeder, etc, laat ik in Marokko vermalen en hierheen halen. Je merkt echt wel verschil tussen dat en supermarkt kruiden.

    Surinaamse kruiden (masala etc) haal ik bij de Toko.

  7. #57442

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha de meeste meiden kunnen niet koken hoor. En de meeste schoonouders boeit het niet, zolang je maar goed bent voor hun zoon.

    ps. Ik ga mij wel een beetje uitsloven. Haha kom ik zondagochtend vroeg met zelfgemaakte brood. Kijk oom/tante lekker warm brood met olijfolie is goed voor je
    Gelukkig is koken gemakkelijk te leren. : )
    Hahaha. Ehm.. well. Je weet wel dat je dan een verwachting hebt neergezet en elke zondag broden moet gaan kneden eh?

  8. #57443
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Hamdouliliah. Ach zoveel kilo's ben je heus niet aangekomen. In shaa allah!
    Ech wel.

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Allaahi 3tik sa7a! ^^
    Allaahi barek feeki. Ameen, thank you sis. <3
    Ewa, waar is je dikke waggie?

  9. #57444
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Gelukkig is koken gemakkelijk te leren. : )
    Hahaha. Ehm.. well. Je weet wel dat je dan een verwachting hebt neergezet en elke zondag broden moet gaan kneden eh?
    Ja maar je moet kunnen koken, zoals je moeder kookt. En daarvoor moet je echt bij je mams in de keuken staan.

    Als het lieve mensen zijn, vind ik het absoluut niet erg. Mijn kenwood deegmachine komt dan goed van pas.

  10. #57445
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Ech wel.


    Ewa, waar is je dikke waggie?
    Veel succes!

  11. #57446

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Kania vind ik best chemisch en smaakt gewoon anders..
    Zwarte peper, komijn, paprikakruiden, gemberpoeder, etc, laat ik in Marokko vermalen en hierheen halen. Je merkt echt wel verschil tussen dat en supermarkt kruiden.

    Surinaamse kruiden (masala etc) haal ik bij de Toko.
    Chemisch? Bedoel je dat er toevoegingen zijn? Als ik bijv. daar die zwarte peper kijk, zie ik gewoon hele bolletjes.
    Aah Marokkaanse kruiden dus. Bedoel je dat je ook verschil merkt tussen wat je laat halen en de kruiden uit Marokkaanse winkeltjes?

  12. #57447
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Chemisch? Bedoel je dat er toevoegingen zijn? Als ik bijv. daar die zwarte peper kijk, zie ik gewoon hele bolletjes.
    Aah Marokkaanse kruiden dus. Bedoel je dat je ook verschil merkt tussen wat je laat halen en de kruiden uit Marokkaanse winkeltjes?
    Misschien niet in de onvermalen zwarte peper.. maar had i.i.g ooit wat dingetjes van Kania geprobeerd en vond het niets. Maar misschien ligt het gewoon aan mij hoor.

    Bedoel je of je verschil merkt tussen het zelf laten vermalen en de standaard winkeltjes in Marokko of in NL?

  13. #57448

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ja maar je moet kunnen koken, zoals je moeder kookt. En daarvoor moet je echt bij je mams in de keuken staan.

    Als het lieve mensen zijn, vind ik het absoluut niet erg. Mijn kenwood deegmachine komt dan goed van pas.
    Ja ehm.. ligt eraan I guess? Wel als het neerkomt op Marokkaanse gerechten, maar voor de rest experimenteer ik gewoon zelf maar wat haha.

    Mooie mindset. Ik hoop dat je een hele lieve schoonfamilie zult krijgen bi idnillaah.

  14. #57449
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Voor me deur geparkeerd. =P
    A10. Racen. Nu.
    Haha, kidding. Mabrouk met je waggie. Allaahuma Baarik.

    Heb volgende week de Range van de baas, for shits and giggles. Dat ding is echt bloed en bloed snel.

    Foto:
    https://www.kahndesign.com/imgFull/90742.jpg


  15. #57450
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ja maar je moet kunnen koken, zoals je moeder kookt. En daarvoor moet je echt bij je mams in de keuken staan.

    Als het lieve mensen zijn, vind ik het absoluut niet erg. Mijn kenwood deegmachine komt dan goed van pas.
    Safi, gesna enzouwjouk. Volgens mij houdt elmoutcho wel van lekker traditioneel Marokkaans eten.
    Hij lijkt me wel iemand die je 'sochtends kunt wekken voor een gebakken eitje + brood uit de ferraan.