1. #54856
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    domheid zegt ze.. iemand met 2 zelfde fotos en dan noemt ze mij dom.

    Ja jij weet wat er gaande is niet ik toch a rare.
    Het zal me aan mijn reet roesten, rat. Stop je PM's nu maar ergens waar de zon niet schijnt. Daaaag.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  2. #54857
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Het zal me aan mijn reet roesten, rat. Stop je PM's nu maar ergens waar de zon niet schijnt. Daaaag.
    jij bent goed in code taal
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  3. #54858
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Haha nee nee niet op die manier. Inderdaad, dat wat jij beschrijft is het echt short gaan met stocks. Sorry ben niet genuanceerd geweest in mijn uitspraak dat het dezelfde is als aandelen. Dus begrijp dat ik verwarring heb veroorzaakt Ik bedoelde het short gaan zonder dan dat er sprake is van een lening, maar wel met het idee van short gaan. Ik denk dat het echt short gaan zoals bij stocks nog niet echt bestaat. Misschien inmiddels wel. Ik denk dat ze het short gaan noemen omdat de specifieke coin eerst van mij moet worden alvorens ik ermee kan handelen. Dus de klassieke short sell van aandelen gaat hier bij voorbaat niet (nog niet) op. De rest is wel redelijk te vergelijken. Ik verkoop namelijk hoog, net zoals een aandeel, vervolgens koop ik weer laag. Dat kan zolang je winst maakt eindeloos doorgaan. Misschien komt het door reddit dat ik het short noem. Zie het daar weleens staan



    Inderdaad.
    Haha, nu begrijp ik wat je bedoeld..

    Dus jij zit ook op Reddit jek?

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Thats true. Bedoelde meer de beveiliging van de app.

    Mijn bedrag voor nu is ong 500, ik ben het nog lerende (ben maandag pas begonnen met crypto) en wil daarom niet meer dan dat investeren de komende dagen. Jij?
    Ah, okay. Maar de app kan wel "veilig" zijn, alleen vertrouw je de exchange wel? Zie bijv. het faillisement van MT. Gox een aantal jaar geleden:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mt._Gox

    Pas je wel op?
    Nooit meer investeren dan je kwijt kunt. Zou je je er slecht door voelen als je 500 euro kwijt raakt?
    Ik ben ook ongeveer met zoiets begonnen. Zou het jammer vinden als het weg is, maar zou er niet slechter van slapen.

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ingrediënten voor een goede avond: kaasje, olijven, druiven en sap. Iets van tof gezelschap werkt ook altijd goed.
    Wat ben jij voor Hollander?

    Mis alleen de crackers nog..

  4. #54859
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Is ongeveer zoals op de site. Je kan favorieten opslaan, je zie je wallet, de waarde van je wallet en crypto, de koers. Je kan kopen en verkopen. Is echt super handig. Je kan verkopen voor market price of zelf instellen voor hoeveel je het wil verkopen en als de koers dat bereikt zit er dan een kns dat die van jou dan tegen die koers wordt verkocht. Probeer maar. Is echt handig.

    Ja is beste om te spreiden. Verstandig, mocht er iets mis gaan dan ben je niet alles kwijt. Ik zit in bitcoin, ethereum, litecoin, ripple, tron, lend. Verge heb ik onlangs verkocht. Jij? Ik stuur je dst beter prive
    Die heb ik nog niet geprobeerd, heb tot nu toe alleen met market price gekocht.

    Mijn neef zit sinds 2014 in de crypto en hij raadde verge, tron, ripple en nog een paar aan op hodl. Dus die heb ik. Verder.. lunyr, wings, ast, poet. De lunyrs zijn van mijn broertje, rest van mij. Allemaal op hodl nu

    Is goed!
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  5. #54860
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Haha, nu begrijp ik wat je bedoeld..

    Dus jij zit ook op Reddit jek?



    Ah, okay. Maar de app kan wel "veilig" zijn, alleen vertrouw je de exchange wel? Zie bijv. het faillisement van MT. Gox een aantal jaar geleden:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mt._Gox

    Pas je wel op?
    Nooit meer investeren dan je kwijt kunt. Zou je je er slecht door voelen als je 500 euro kwijt raakt?
    Ik ben ook ongeveer met zoiets begonnen. Zou het jammer vinden als het weg is, maar zou er niet slechter van slapen.



    Wat ben jij voor Hollander?

    Mis alleen de crackers nog..
    Die staan er ook op!
    Ik vind het gewoon heerlijk.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  6. #54861
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Haha, nu begrijp ik wat je bedoeld..

    Dus jij zit ook op Reddit jek?



    Ah, okay. Maar de app kan wel "veilig" zijn, alleen vertrouw je de exchange wel? Zie bijv. het faillisement van MT. Gox een aantal jaar geleden:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mt._Gox

    Pas je wel op?
    Nooit meer investeren dan je kwijt kunt. Zou je je er slecht door voelen als je 500 euro kwijt raakt?
    Ik ben ook ongeveer met zoiets begonnen. Zou het jammer vinden als het weg is, maar zou er niet slechter van slapen.



    Wat ben jij voor Hollander?

    Mis alleen de crackers nog..
    Ik laat alleen op binance en poloniex wat staan (is mijn plan, maar heb nog niks @poloniex)

    Ik weet het, daarom laat ik het voor nu zo. 350 ong is van mij, de rest kwam van mijn broertje. Dus het zou wel een negatieve crypto ervaring zijn, maar geen persoonlijk faillissement alhamdoelillah.

    Hoe lang ben je er al mee bezig,
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  7. #54862
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Die staan er ook op!
    Ik vind het gewoon heerlijk.
    Is ook wel lekker hoor. Maar zo Hollands, haha.

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ik laat alleen op binance en poloniex wat staan (is mijn plan, maar heb nog niks @poloniex)

    Ik weet het, daarom laat ik het voor nu zo. 350 ong is van mij, de rest kwam van mijn broertje. Dus het zou wel een negatieve crypto ervaring zijn, maar geen persoonlijk faillissement alhamdoelillah.

    Hoe lang ben je er al mee bezig,
    Gewoon lekker laten staan. Misschien heb je over een paar jaar een mooi bedragje.
    Niet super lang.. jaartje? Wel iets langer bezig met aandelen. Das een stuk veiliger haha.

  8. #54863
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    I always
    get myself
    into this mess
    i always let him
    tell me i am beautiful
    and half believe it
    i always jump thinking
    he will catch me
    at the fall
    i am hopelessly
    a lover and
    a dreamer and
    that will be the
    death of me
    Rupi Kaur - milk and honey

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  9. #54864
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Jouw OT doet me elke keer pijn. Punt van herkenning.

  10. #54865
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Jouw OT doet me elke keer pijn. Punt van herkenning.
    Die hebben we zo af en toe wel nodig. =/

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  11. #54866
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    @Honnete: Ola.

    True..

  12. #54867

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Schijnt dat je miljonair kunt worden met crypto eh. Misschien moet ik ook maar eens gaan traden i.p.v werken.

  13. #54868
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Klopt. Ga je ook daytrader worden wella? Jallah zid. Ik ga ook meedoen.
    Je kunt er ook arm door worden. Get rich or die tryin'.

  14. #54869

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Arm ben ik al. Het kan dus alleen beter worden. Ga je ook ontslag nemen?..

  15. #54870
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Ik wil hier zo graag van alles typen, maar dan rusten mijn vingers op de toetsen en val ik stil. Zou mijn stilte van alles hebben verteld?

    It is the same rain which you once loved that drowned you.