1. #54301
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Noen is echt een bikkel.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  2. #54302
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ben ik een hijacker? Nee. Speel ik vals? Nee. Zit ik gewoon de hele tijd random dingen in te tikken? Dat dan weer wel.
    I don't negotiate with terrorists.

    Ik ga jullie ff weer een pak slaag geven. Bismi Allaah.

  3. #54303
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    I don't negotiate with terrorists.
    Jong, waz jouw broblem?

    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  4. #54304
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Akkoord, net als in een sollicitatiegesprek is het een soort van verkoopsgesprek. Je zet je beste beentje voor en de andere partij doet hetzelfde, bewust of onbewust, dat laat ik in het midden.

    Laat staan als er nog een derde partij bijzit zoals een broer of vader. Ga je dan zelf wel echt vrijuit kunnen praten over jezelf?

    Ik vind het concept mooi en goed, maar ik weet niet of je er veel wijzer uit wordt.



    Haha ik laat je doen. Ik ben moe maar wil graag nog een paar afleveringen kijken van suits. Wat te doen?

    Lool overdrijver, niet elke suits fan weet dat, niet liegen. Oh oke, dat is dan nog best normaal gegaan dan. Ik had iets veel cooler verwacht.

    Ik zal je nog eens helpen.
    Dat is menseigen, jezelf op een goede manier presenteren. Dat is ook niets om je voor te schamen. Vandaar dat ik dat soort vragenrondes niet zou houden. Hoe vaak hoor je na een scheiding; ik wist niet dat hij/zij zo was. Logisch, dat gaat hij of zij je ook niet vertellen. Dat zie je pas thuis als je met alledaagse dingen te maken hebt.

    Als er een broer of vader bij zit dan weeg je je woorden nog meer dan normaal.

    De gesprekken zijn er om elkaar te zien en om gevoel te kweken. Zie je elkaar staan qua uiterlijk en roept het iets bij je op. Qua karakter zul je vrijwel niets achterhalen. Tenzij je mijlenver uit elkaar ligt op bepaalde gebieden.

  5. #54305
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Als jullie moesten kiezen tussen een vegan quinoa-chocoladereep of avocadoscone, welke zak chips trekken jullie dan open?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  6. #54306
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Ik word bang van al de reacties op deze site. Ik ben de kosten van adoptie aan het googlen.

  7. #54307
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Dat is menseigen, jezelf op een goede manier presenteren. Dat is ook niets om je voor te schamen. Vandaar dat ik dat soort vragenrondes niet zou houden. Hoe vaak hoor je na een scheiding; ik wist niet dat hij/zij zo was. Logisch, dat gaat hij of zij je ook niet vertellen. Dat zie je pas thuis als je met alledaagse dingen te maken hebt.

    Als er een broer of vader bij zit dan weeg je je woorden nog meer dan normaal.

    De gesprekken zijn er om elkaar te zien en om gevoel te kweken. Zie je elkaar staan qua uiterlijk en roept het iets bij je op. Qua karakter zul je vrijwel niets achterhalen. Tenzij je mijlenver uit elkaar ligt op bepaalde gebieden.
    Very true.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  8. #54308
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ik word bang van al de reacties op deze site. Ik ben de kosten van adoptie aan het googlen.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  9. #54309
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Mee eens. Je leert elkaar pas kennen onder één dak.
    Morgen weer slimste mens, krijg je weer pakkies.

  10. #54310
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Als jullie moesten kiezen tussen een vegan quinoa-chocoladereep of avocadoscone, welke zak chips trekken jullie dan open?
    Ik zou voor de M&M’s gaan.

  11. #54311
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Kom nu 1 potje spelen, voor ik ga slapen.
    Kom. 1 potje.

  12. #54312
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Mijn kinderwens is groot haha. Er zit niks anders op of ik moet met 1 van de vrienden van mijn broers trouwen?
    Dat zijn goede kerels en broers weten wel of je qua karakter bij elkaar past.

    Andere opties zijn er niet
    Is dat erg dan? Wat maakt het nou uit dat het de vrienden van je broers zijn. Als het maar een goeie man is
    Rabi i3tiek ly ket tmana!
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  13. #54313
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie

    Ik presteer misschien beter in de ochtend. =P
    We'll see.
    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Ik zou voor de M&M’s gaan.
    Ook geen slechte keuze.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  14. #54314

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha juist,waarom tijd en energie verspillen als ik er direct achter kan komen.

    Nee kijk ze gaan mij niet stimuleren om met jongens af te spreken etc. Maar stel een goede vriend van mijn broer heeft interesse, dan zou mijn broer ons voorstellen en zeggen saffie zoeken jullie het maar uit.
    Ik ga even wat doen en kom straks weer terug. Dat bedoel ik meer of als het iemand is die ik al eerder heb gezien.
    Als het een vreemde is, die wij beide niet kennen, dan zouden zij er wel bij blijven.

    Dat klopt, maar dan weet ik in ieder geval dat wij op 1 lijn zitten. Dat is voor mij het belangrijkste of er een klik is kom ik wel bij gesprek 2 en 3 achter.
    Tegenwoordig zijn veel koppels verliefd op elkaar, denken van elkaar te houden, maar houden van is niet genoeg. Je moet dezelfde normen/waarden en toekomstvisie hebben, anders gaat het niet werken.

    Ach we kunnen zoveel praten als wij willen, maar het leren kennen proces start pas echt als je onder 1 dak woont

    Dat is prima hoor!
    Ik weet dat ze het niet zouden aanmoedigen en begrijp ook precies in welke context ze het zouden toelaten. (:

    Klopt, ik zou ook niet anders aanraden dan alles met elkaar te bespreken. Gisteren ging het meer om een ''eerste'' ontmoeting. Daarin verschilden we een beetje van visie, maar dat is voor iedereen anders en geeft verder ook niet. Zoals je zelf zegt, kun je elkaar pas echt leren kennen als je samen bent. En zelfs dan weet je nog niet alles over elkaar.. Wij mensen zijn complexe wezens..


    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Je bent de competenties vergeten.

    Nooit gezien dat mensen zich beter voordoen op een sollicitatie om de functie te krijgen? Zo ook bij een partner. Er is niets beters dan een voordracht. Iemand moet je voorgedragen worden door een bekende mannelijke familielid. Jongens kennen elkaar.

    Die vragen zullen je geen kijk geven op zijn karakter. Dat zie je pas als hij stress heeft, geldproblemen etc etc.
    Het risico dat iemand niet helemaal eerlijk is of zichzelf sociaal wenselijk voordoet loop je altijd. Dat heb ik ook eerder zelf gezegd in een reactie aan Gezocht1. Maar tijdens zo'n kennismakingsgesprek vind ik het persoonlijk logisch dat je een ''social talk'' hebt en je richt op elkaars persoon. Die vragen die ik opsomde zou ik dan natuurlijk niet letterlijk op zo'n geforceerde manier stellen, maar wel een beetje subtiel en op een natuurlijke manier aan bod kunnen laten komen..

    Ik begrijp dat een voordracht handig kan zijn, maar ash ghan goul... niet elke dame of heer zit in de luxepositie om door zijn siblings gekoppeld te worden aan zijn/haar ''ideale'' partner. In veel gevallen is een man genoodzaakt om zelf de markt te gaan verkennen en een vrouw om open te staan voor aanzoeken die rechtstreeks gebeuren zonder tussenpersoon. Ghair..

  15. #54315
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Morgen is er weer een dag ga maar lekker slapen.

    Jawel iedereen wist dat! Neejoh hun zijn ook maar mensen.

    Niet gehaald hh. Morgen hopelijk.

    Ja klopt maar ik dacht royalty en een celebrity... [emoji14]