1. #54286
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Zoek je vechten?
    Maak ze niet wakker, he.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  2. #54287
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Haha, yek.. Jij gaat hem dus meteen screenen. Het is erop of eronder haha. : P

    Ehm.. pestkoppen dus hehe. Daarom zou ik zelf in de beginfase slechts een van hen erbij betrekken. Maar om eerlijk te zijn, voer ik diepgaande gesprekken liever onder 4 ogen.

    Onze band is ook ''open'', maar nog net niet dat ze zeggen: ''is goed zusje, ga maar alleen met hem afspreken.'' Ze zullen wel weten dat je met iemand ''praat'', maar houden zich een beetje dom totdat je er zelf mee komt.

    Hehe. Ik begrijp je punt. Ik ga nu misschien iets heel geks zeggen. Maar dat je qua levensvisie op een lijn zit, hoeft niet altijd te betekenen dat je bij elkaar past. Ik begrijp heel goed dat je zo vroeg mogelijk een beeld wil hebben, maar iemand kan zich ook ''ideaal'' voordoen en sociaal wenselijke antwoorden geven. Het kost echt tijd om echt te weten of je bij iemand past..

    Vind je het goed als ik later op je PM terugkom, in sha Allaah? (:



    0% privacy dus? 100% halal ya3ni. : )
    Ghair.. Dat je broertje jonger is, is wel fijn hehe.

    Dit is voor een ieder persoonlijk, maar op een eerste ontmoeting, zou ik het luchtig proberen te houden. Ik zou onderwerpen aankaarten als:

    - Hoe zou jij jezelf omschrijven? Wat voor persoon ben je?
    - Wat voor beeld heb je bij mij?
    - Welke eigenschappen vind je belangrijk bij je partner?
    - Wat vind je leuk in het leven? Hobbies etc.
    - Welke rol speelt het geloof in je leven?
    - Laat hem wat vertellen over zijn verleden/jeugd. Kun je een beetje lachen..

    Als het contact er is en je een goed gevoel bij hem hebt, kun je in de komende gesprekken altijd diepgaandere materie bespreken.
    Haha juist,waarom tijd en energie verspillen als ik er direct achter kan komen.

    Nee kijk ze gaan mij niet stimuleren om met jongens af te spreken etc. Maar stel een goede vriend van mijn broer heeft interesse, dan zou mijn broer ons voorstellen en zeggen saffie zoeken jullie het maar uit.
    Ik ga even wat doen en kom straks weer terug. Dat bedoel ik meer of als het iemand is die ik al eerder heb gezien.
    Als het een vreemde is, die wij beide niet kennen, dan zouden zij er wel bij blijven.

    Dat klopt, maar dan weet ik in ieder geval dat wij op 1 lijn zitten. Dat is voor mij het belangrijkste of er een klik is kom ik wel bij gesprek 2 en 3 achter.
    Tegenwoordig zijn veel koppels verliefd op elkaar, denken van elkaar te houden, maar houden van is niet genoeg. Je moet dezelfde normen/waarden en toekomstvisie hebben, anders gaat het niet werken.

    Ach we kunnen zoveel praten als wij willen, maar het leren kennen proces start pas echt als je onder 1 dak woont

    Dat is prima hoor!

  3. #54288
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Nou, beter doet hij dat wel, anders whoop ik hem de moskee in.

    Ik begrijp wat je zegt. But yeah, denk daar heel anders over. Khayr in dhaa Allaah.

    Haha, schattig. Moet je vooral doen, hoor!


    Haha, in shaa Allaah. Lets hope. Dat is waar.

    Baaraka Allaahoe feeki. He better be honest. Mijn eerlijkheid zal hem vast bang maken, cuz u know.. wat heb je te verliezen? :')
    Moet je zeker doen, gewoon met een slipper

    Ghair in shaa allah.

  4. #54289
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    En ik heb weer afscheid genomen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #54290
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Wel doen of niet doen?

  6. #54291
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Klopt. Eigenlijk zou ik ze zo stellen:
    - Kun je 3 zwakke en 3 sterke punten van jezelf benoemen?
    - Welk beeld heb je van deze functie?
    - Wat zijn de taken die je denkt uit te gaan voeren?
    - Etc.



    Wa feeki barakah. (:
    Ik denk dat het wel meevalt. Volgens mij zie jij er heel schattig uit en zal je eerlijkheid alleen maar aandoenlijk zijn haha. Maar probeer wel een beetje rekening met hem te houden meskine haha. : P
    Heel veel succes. Allaahouma yassir!
    Je bent de competenties vergeten.

    Nooit gezien dat mensen zich beter voordoen op een sollicitatie om de functie te krijgen? Zo ook bij een partner. Er is niets beters dan een voordracht. Iemand moet je voorgedragen worden door een bekende mannelijke familielid. Jongens kennen elkaar.

    Die vragen zullen je geen kijk geven op zijn karakter. Dat zie je pas als hij stress heeft, geldproblemen etc etc.

  7. #54292
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Ik snap niet waaeom ik 0 punten heb, als ik wel veel vragen goed had.

  8. #54293
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Je bent de competenties vergeten.

    Nooit gezien dat mensen zich beter voordoen op een sollicitatie om de functie te krijgen? Zo ook bij een partner. Er is niets beters dan een voordracht. Iemand moet je voorgedragen worden door een bekende mannelijke familielid. Jongens kennen elkaar.

    Die vragen zullen je geen kijk geven op zijn karakter. Dat zie je pas als hij stress heeft, geldproblemen etc etc.
    Akkoord, net als in een sollicitatiegesprek is het een soort van verkoopsgesprek. Je zet je beste beentje voor en de andere partij doet hetzelfde, bewust of onbewust, dat laat ik in het midden.

    Laat staan als er nog een derde partij bijzit zoals een broer of vader. Ga je dan zelf wel echt vrijuit kunnen praten over jezelf?

    Ik vind het concept mooi en goed, maar ik weet niet of je er veel wijzer uit wordt.

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Jawel laat .mij dromen haha.

    Ooh weet je dat niet, iedere Suits van weet dat. Prins Harry en Meghan hebben een gezamelijke vriend. En die zei tegen prins Harry, ik ken een hele leuke dame voor je. En heeft hem toen uitgenodigt op een etentje ofso en aan Meghan voorgesteld, zodoende.

    Nee je bent gewoon heel slecht haha
    Haha ik laat je doen. Ik ben moe maar wil graag nog een paar afleveringen kijken van suits. Wat te doen?

    Lool overdrijver, niet elke suits fan weet dat, niet liegen. Oh oke, dat is dan nog best normaal gegaan dan. Ik had iets veel cooler verwacht.

    Ik zal je nog eens helpen.

  9. #54294
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ik snap niet waaeom ik 0 punten heb, als ik wel veel vragen goed had.
    Bij welk onderdeel?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  10. #54295
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Bij welk onderdeel?
    Bij de ronde finale, ben ik al mijn punten kwijt geraakt.
    Terwijl ik zelfs daar een aantal antwoorden goed had.

  11. #54296
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Bij de ronde finale, ben ik al mijn punten kwijt geraakt.
    Terwijl ik zelfs daar een aantal antwoorden goed had.
    De punten die je hebt staat gelijk aan de tijd. Dus er wordt afgeteld. Als je tegenstander goede antwoorden geeft, gaan er bij jou weer seconden af. Zoiets volgens mij.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  12. #54297
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Of Pyth. zit gewoon de hele tijd random dingen in te typen en hijacked het systeem weer.
    Dat lijkt me eerder het geval.

  13. #54298
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    De punten die je hebt staat gelijk aan de tijd. Dus er wordt afgeteld. Als je tegenstander goede antwoorden geeft, gaan er bij jou weer seconden af. Zoiets volgens mij.
    Thanx, wist ik niet haha.

  14. #54299
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Of Pyth. zit gewoon de hele tijd random dingen in te typen en hijacked het systeem weer.
    Dat lijkt me eerder het geval.
    Ben ik een hijacker? Nee. Speel ik vals? Nee. Zit ik gewoon de hele tijd random dingen in te tikken? Dat dan weer wel.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  15. #54300
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Akkoord, net als in een sollicitatiegesprek is het een soort van verkoopsgesprek. Je zet je beste beentje voor en de andere partij doet hetzelfde, bewust of onbewust, dat laat ik in het midden.

    Laat staan als er nog een derde partij bijzit zoals een broer of vader. Ga je dan zelf wel echt vrijuit kunnen praten over jezelf?

    Ik vind het concept mooi en goed, maar ik weet niet of je er veel wijzer uit wordt.



    Haha ik laat je doen. Ik ben moe maar wil graag nog een paar afleveringen kijken van suits. Wat te doen?

    Lool overdrijver, niet elke suits fan weet dat, niet liegen. Oh oke, dat is dan nog best normaal gegaan dan. Ik had iets veel cooler verwacht.

    Ik zal je nog eens helpen.
    Morgen is er weer een dag ga maar lekker slapen.

    Jawel iedereen wist dat! Neejoh hun zijn ook maar mensen.