1. #52726
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Zo eventjes maar die next level
    Dat schouderdansje is dan wel terecht.
    Ik ga m nu ook alvast oefenen
    Lol....

  2. #52727
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    He-le-maal agressief.
    ;

  3. #52728
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Cold as Ice..

  4. #52729
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Problems are not stop signs, they are guidelines.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  5. #52730
    MVC Premium

    Reacties
    20.148
    21-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Klosing weight but at the same time ripping out of ur pants.

  6. #52731
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door JaguarThe1 Bekijk reactie
    De pathalogishe leugenaar met haar tig accounts denkt dat we haar niet doorhebben gehehe. Fucking pshychopaat!!
    Welcome back! #metdewaarheidinhuisvallen

  7. #52732
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium


  8. #52733
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Ik heb net lekkere maïs gegeten...Elke keer als ik maïs eet moet ik aan mijn prinsesje denken..Ik weet nog ze was een jaar of 2/ 2.5....ze was bij me blijven slapen...dus zegt ze...papa ik wil zoembie...ik dacht huh...wtf is zoembie nou weer...ze kon het meskiena niet uitleggen...ik dacht...Dit moet wel een berbers woord zijn...dus ik bel een berbers vriendin van me...om te vragen wat dat is...10 minuten lang lopen gissen...Opeens zegt ze...Ohjaaa...Misschien bedoelt ze yzoembien ofso....dat is mais...ik zei wacht...ging ik maïs googlen...zegt jahhh dat wil ik....was ik het bij mijn moeder gaan halen..toevallig had ze nog wat maïs liggen...heb ik dat voor haar in water met zout gekookt...Lol..

  9. #52734
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door JaguarThe1 Bekijk reactie
    Ik word toch weer verbannen door deze corrupte motherfuckers gehehehe. Maar ik heb schijt!!
    That's the spirit.

    Dat spelletje van ze begint sowieso saai en algemeen bekend te worden.

    Kennelijk kunnen sommigen niet tegen interactie, die praten liever tegen een morsdooie muur of tegen zichzelf. "Snel alles verbannen ennnn positie switch op account X make the obvious stupidity credible B2"..

    St(d)umpercode

  10. #52735
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Ik heb net lekkere maïs gegeten...Elke keer als ik maïs eet moet ik aan mijn prinsesje denken..Ik weet nog ze was een jaar of 2/ 2.5....ze was bij me blijven slapen...dus zegt ze...papa ik wil zoembie...ik dacht huh...wtf is zoembie nou weer...ze kon het meskiena niet uitleggen...ik dacht...Dit moet wel een berbers woord zijn...dus ik bel een berbers vriendin van me...om te vragen wat dat is...10 minuten lang lopen gissen...Opeens zegt ze...Ohjaaa...Misschien bedoelt ze yzoembien ofso....dat is mais...ik zei wacht...ging ik maïs googlen...zegt jahhh dat wil ik....was ik het bij mijn moeder gaan halen..toevallig had ze nog wat maïs liggen...heb ik dat voor haar in water met zout gekookt...Lol..
    Yzombien haha. Ik hoop dat ze ervan heeft genoten. Ze heeft die pure taste van eten.

  11. #52736
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Wat een gedoe lijkt me dat als je berbers of arabisch niet kunt. Vooral in marokko is het echt handig als je ze beide spreekt.
    Nu ben ik mijn ouders die verplichte arabische lessen wel dankbaar Vroeger was dat wel anders

  12. #52737
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Yzombien haha. Ik hoop dat ze ervan heeft genoten. Ze heeft die pure taste van eten.
    Yzombien is toch meervoud. Ik zeg zelf ook zombie haha want dat is vgm enkelvoud dus ze heeft het gewoon goed gezegd.

  13. #52738
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Wat vinden jullie van mensen die in de drugs zitten?
    Persoonlijk hoop ik dat ze allemaal elkaar uitmoorden. Geen ra7ma voor dat soort shayateen.
    Merk dat in omg. Amsterdam steeds meer mensen in dat wereldje zitten.

  14. #52739
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Yzombien is toch meervoud. Ik zeg zelf ook zombie haha want dat is vgm enkelvoud dus ze heeft het gewoon goed gezegd.
    Klopt yzombien is meervoud. Azoembie is enkelvoud. Maar voor Lion klonk het allemaal als chinees haha.

  15. #52740
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Wat een gedoe lijkt me dat als je berbers of arabisch niet kunt. Vooral in marokko is het echt handig als je ze beide spreekt.
    Nu ben ik mijn ouders die verplichte arabische lessen wel dankbaar Vroeger was dat wel anders
    Echt he....Zij spreekt alleen nederlands en beetje berbers wat ze van haat mama leert...ik moet haar echt arabisch leren...je mag je ouders echt dankbaar zijn...dat is echt een zege...Lol..