1. #52471
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Dat zijn de ergste in die soort...ook die ghimaaris...ik vind ze maar eng met hun knip en plakwerk....ze reageren hier met een zwarte hart...Doe je ding..maak je niet druk...Lol..
    Nee dat zeker niet het leven is daar veels te kort voor. Zolang je zelf maar niemand wat aandoet heb je niks te vrezen. Zij komen zichzelf nog wel tegen.

  2. #52472
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Nee dat zeker niet het leven is daar veels te kort voor. Zolang je zelf maar niemand wat aandoet heb je niks te vrezen. Zij komen zichzelf nog wel tegen.
    Sowieso...ik mis Tetouan...ik zie gewoon dat mensen nu pas terugkomen van marokko...Lol..

  3. #52473
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Sowieso...ik mis Tetouan...ik zie gewoon dat mensen nu pas terugkomen van marokko...Lol..
    Jij komt daar vandaan he? Ik hou van Tetouan was daar vroeger elk jaar wel paar weekjes mijn opa allah y rahmoe was een tetouani. Maar nu zowel mijn opa als oma overleden zijn gaan we daar niet meer naartoe. Rest van familie zit in Nador helaas. Vind het daar eerlijk gezegd zo saai niks aan haha

  4. #52474
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Jij komt daar vandaan he? Ik hou van Tetouan was daar vroeger elk jaar wel paar weekjes mijn opa allah y rahmoe was een tetouani. Maar nu zowel mijn opa als oma overleden zijn gaan we daar niet meer naartoe. Rest van familie zit in Nador helaas. Vind het daar eerlijk gezegd zo saai niks aan haha
    Lah jrehmo meskien...mijn ouders komen beiden van Tetouan...ook in Tetouan geboren...een pure tetouani...mijn oma van mijn moederskant is een soesia...maar ook zij is in Tetouan geboren...ik zou Tetouan voor geen enkele andere plek verruilen...nador is niks aan...ik ben daar welis geweest...vond het 10x niks...zelfs die stranden vond ik niks...vakantie moet je in Tetouan doorbrengen..prachtige stranden en genoeg te doen...je zal vast toch nog familie in tetouan hebben...

    https://m.youtube.com/watch?v=iBHY9zHjaNE

  5. #52475
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Lah jrehmo meskien...mijn ouders komen beiden van Tetouan...ook in Tetouan geboren...een pure tetouani...mijn oma van mijn moederskant is een soesia...maar ook zij is in Tetouan geboren...ik zou Tetouan voor geen enkele andere plek verruilen...nador is niks aan...ik ben daar welis geweest...vond het 10x niks...zelfs die stranden vond ik niks...vakantie moet je in Tetouan doorbrengen...je zat vast toch nog familie daar hebben...

    https://m.youtube.com/watch?v=iBHY9zHjaNE
    Amien shokrane.
    Nee echt haast niet meer en als er daar nog familie is niet echt dichtbij waarmee je vakantie gaat doorbrengen snapje. De ouders van mijn opa (moederskant) kwamen echt uit Tetouan daar geboren en getogen. Daar was mijn opa ook geboren. Maar op jonge leeftijd zijn ze naar Nador gegaan. Een goede kennis had daar werk kunnen regelen voor mijn overgrootopa vandaar. Dus mijn opa is in Nador opgegroeid ook getrouwd met mijn oma die daar vandaan kwam. En daar hebben ze ook weer hun kinderen op laten groeien tot ze allemaal getrouwd waren. Toen pas zijn ze samen weer teruggekeerd naar Tetouan dat wilde mijn opa altijd heel graag maar had de kans niet. Hij wilde niks anders dan daar samen met zijn vrouw nog een keer wonen en leven tot hun dood. Nu ik dit zo schrijf mis ik het heel erg en lijkt het zo lang geleden dat we daar voor het laatst nog met z'n allen waren terwijl het nog niet eens vijf jaar geleden was. Zijn ook echt kort na elkaar overleden niet eens drie maanden tussen hun subhanaAllah. Hoor je vaker dat stellen die echt heel lang samen zijn geweest kort na elkaar overlijden.
    Maarja vandaar dus dat we daar echt haast niemand meer hebben en mijn vader heeft ook gewoon zijn huis in Nador gebouwd. Dus moet nu wel elk jaar daarnaartoe haha.

  6. #52476
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    @lamis...is wel zielig dat ze hun droom niet konden verwezenlijken...ze zitten nu gezamenlijk op een betere plek...mijn opa en oma zijn ook overleden....ook kort na eklaar..5 jaar verschil.....ik heb hun huis overgekocht....
    et huis is ook echt in het centrum van Tetouan..het was niet duur....van die oude woningen....maar er moet heel veel aan gebeuren...en dat kost een hoop geld...ik wil daar inscha allah in de toekomst een bazaar van maken....zondra de dood een familie binnendringt...neemt het de helft mee...jammer...niks aan te doen...maar k moet ervandoor...rustig aan....Lol..

  7. #52477
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    @lamis...is wel zielig dat ze hun droom niet konden verwezenlijken...ze zitten nu gezamenlijk op een betere plek...mijn opa en oma zijn ook overleden....ook kort na eklaar..5 jaar verschil.....ik heb hun huis overgekocht....
    et huis is ook echt in het centrum van Tetouan..het was niet duur....van die oude woningen....maar er moet heel veel aan gebeuren...en dat kost een hoop geld...ik wil daar inscha allah in de toekomst een bazaar van maken....zondra de dood een familie binnendringt...neemt het de helft mee...jammer...niks aan te doen...maar k moet ervandoor...rustig aan....Lol..
    Oh jawel hebben ze nog wel verwezenlijkt. Sorry ik heb het verkeerd verwoord. Nadat hun kinderen zijn getrouwd zijn ze teruggekeerd daarnaartoe alleen met z'n tweeën. Dat is ook waarom ik daar dus elk jaar paar weken was. Bij hun. Maar nu ze allebei inmiddels overleden zijn hebben we daar niemand meer.
    Allah y rahmhoem nog.
    InshaAllah zal het je lukken. Veel mensen die eraan denken om later weer terug te keren starten daar eerst een onderneming. Marokko is echt the place to be als je geld hebt.
    Dat klopt echt Da's het leven je mist de ene dierbare na de andere tot het ook jouw tijd is.
    Ik moet weer nodig aan mn essay. Hij moet morgen af en heb pas de titel. Wordt nachtje doorhalen dit.

  8. #52478
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Soa is weer bezig

  9. #52479
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Oh jawel hebben ze nog wel verwezenlijkt. Sorry ik heb het verkeerd verwoord. Nadat hun kinderen zijn getrouwd zijn ze teruggekeerd daarnaartoe alleen met z'n tweeën. Dat is ook waarom ik daar dus elk jaar paar weken was. Bij hun. Maar nu ze allebei inmiddels overleden zijn hebben we daar niemand meer.
    Allah y rahmhoem nog.
    InshaAllah zal het je lukken. Veel mensen die eraan denken om later weer terug te keren starten daar eerst een onderneming. Marokko is echt the place to be als je geld hebt.
    Dat klopt echt Da's het leven je mist de ene dierbare na de andere tot het ook jouw tijd is.
    Ik moet weer nodig aan mn essay. Hij moet morgen af en heb pas de titel. Wordt nachtje doorhalen dit.
    Goedzo...Doe je best...met een goede diplomp kun je je toekomst verzekeren...Lol..

  10. #52480
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Soa is weer bezig
    Ik zie het al...ik heb de ghimaaris beledigd a wenkbrauw van een omgekeerde NIKE teken...Lol...ik heb nog nooit in mijn leven iets met een hdtje of een ghimaari gehad...ik val daar niet op..niet mijn stylo...je kunt eerder een soa oplopen als je met een hdtje of een ghimaaris gaat...gewoon lekker soa vrij door het leven...ook nooit gehad hmdl...dat zal ook nooit gebeuren...Lol..

  11. #52481
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Kan mijn gedachten niet meer kwijt..
    Voelt so verkeerd dit

  12. #52482
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Goedzo...Doe je best...met een goede diplomp kun je je toekomst verzekeren...Lol..
    Jaa daar doen we het voor

  13. #52483
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Jaa daar doen we het voor
    Goedzo...een opleiding is belangrijk...kennis is macht...allah swt houdt van ambitieuze mensen...mensen die wat hun leven proberen te maken...Lol..

  14. #52484
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Morgen inscha allah een bruiloft van een neef van me in Duitsland....ik ben weer een tijdje niet meer in Duitsland geweest...gelijk bij de terugweg effe winkelen in Dusseldorf...ik ben daar ook een tijdje niet meer geweest...Lol..

  15. #52485
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Goedzo...een opleiding is belangrijk...kennis is macht...allah swt houdt van ambitieuze mensen...mensen die wat hun leven proberen te maken...Lol..
    Dat vind ik dus ook. Wat voor leven heb je als je niet eens doelen hebt. Maar sommige vinden dit nog altijd alleen voor mannen terwijl ik zoiets heb van zolang je je principes maar aanhoudt kan dat toch gewoon.
    Allah y kemal bel khair voor je neef. Bij ons heeft een neef uit Marokko afgelopen weekend toevallig ook zijn bruiloft gehouden. Nadat ik de foto's bekeken had zei mijn moeder van hoe oud denk je dat ze is. Ik schatte dr echt wel minimaal 20/22 zoiets. Zegt mijn moeder ineens ze is net 16 geworden. Dacht eerst dat ze maar een grapje maakte maar ze was gewoon echt serieus. 2017 of niet ze zijn daar nog steeds als hoe het er allemaal
    twintig jaar geleden aan toe ging Vooral mijn familie haha