1. #52336

  2. #52337
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Ewa jah...ik hou niet van onrecht...hij is degene die het met Jag en mij heeft verpest...dat heb ik hem de vorige keer al gezegd...daarna heb ik het hoofdstuk gesloten...ik ben daar heel makkelijk in...maar voor de rest...heb ik jou hier niks verkeerds zien zeggen...De waarheid dient ten alle tijde gesproken te worden...ik ben geen hypocriet en heb een bloedhekel aan hypocrieten....Lol...
    I like you om die reden

  3. #52338
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Wat is jouw probleem met haar...je loopt haar al de hele tijd lastig te vallen....terwijl ze je niks heeft aan gedaan..laat die meid met rust en begin je te gedragen...of ik schakel jou uit...maak geen geintjes pik...
    Knul hoe slim kan je zijn?

    Jij bent een Man met gouden hart...in mijn ogen blijf je een knul!!!

    Handsome is baass..ik ga die nu echt soeken so...

    Ik heb 1 Hart breek die voor niemand niet!!!

    Dat jij je me vriendschap hebt gegeven en zelfs durft te twijfelen...echt!! ben boos op je...!!

    BenKamal hier!! nooit

  4. #52339
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Knul hoe slim kan je zijn?

    Jij bent een Man met gouden hart...in mijn ogen blijf je een knul!!!

    Handsome is baass..ik ga die nu echt soeken so...

    Ik heb 1 Hart breek die voor niemand niet!!!

    Dat jij je me vriendschap hebt gegeven en zelfs durft te twijfelen...echt!! ben boos op je...!!

    BenKamal hier!! nooit
    Ik ga niet fucked up tegen je doen...lah j3ewen...Lol..

  5. #52340
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Heb je het tegen mij Kamal?

    Zeg eens eerlijk wat je op je hart hebt als je mij bedoelt tenminste en nu ff 100% eerlijk en geen mindgames want volgens mij ben ik alleen maar lief en relaxt tegen je geweest op dat akkefietje na en daarna kwam ik vrede maken ook dus wat is er exact? Zeg het eens...Toe maar...Go That Path...
    Eerlijk??

    Je was lief..super zelfs..heb je zelfs de code geven en dacht damn..eindelijk een vrouw..alhoewel die welbespraakt is en slimmer dan ik..
    en ik weet niet wat over akkefietje?ben de eerste om te vergeten...watskebeurt?

    Maar ben iemand die elke letter van het woord onthoud!!

    Dus of te wel ben je niet te vertrouwen!! ik heb je notabene mijn eigen nummer gegeven jij met je show!! er is hier maar 1 di die die heeft!!
    Oftewel ben jij vals oftewel ben je dom..hoef je boeken niet!!!


    En nu twiste in je Ava's ??

    Terwijl iedereen weet ik hou er niet van...

    Heb hier mijn hart gegeven...

    Leden hebben me gewaarschuwd..

    The Game onder andere...thanks for nothing..kan ik lekker verder alleen vechten..!!

  6. #52341
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    @Lionboxerweet ik hoeveel!!

    Voel me gewoon!!

    Als jij denkt ik ben so..ben ik teleurgesteld klaar!!

    Bro'S herkennen mijlenver..en ja Handsome of die kikker weet ik veel was een bro...

    F***** jullie allemaal!!

    BenKamal!!!

    Is de naam!

    Tenminste hier met echte naam!!

  7. #52342
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    @Lionboxerweet ik hoeveel!!

    Voel me gewoon!!

    Als jij denkt ik ben so..ben ik teleurgesteld klaar!!

    Bro'S herkennen mijlenver..en ja Handsome of die kikker weet ik veel was een bro...

    F***** jullie allemaal!!

    BenKamal!!!

    Is de naam!

    Tenminste hier met echte naam!!
    Moehiem...en mocht je me ooit nodig hebben sta ik voor je klaar...ik ben een man vriend...op mij kun je rekenen...laat dit gewoon effe rusten...

  8. #52343
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ooh wacht even....nu draai het allemaal om...zozoo jij bent cute. Dus wacht even

    Ik ben superlief tegen je
    Vertrouwde je eigenlijk alleen door Lion.

    Ik neem het in een topic op voor Jag
    Jij laat mij zwaar stikken en beschuldigd me valselijk

    Okay maakt niet uit we mochten elkaar alsnog uitgepraat
    Jij krijgt cold feet
    Ik wens je succes

    En nu ben je boos?
    Is dat t?

    Ik ben niet achterlijk he. Je hoeft met mij geen mindgames te spelen want dan ben ik je een stap voor.

    Jij wil geduld van mij. HEB IK NIET! CASE FUCKING CLOSED
    Ik weet genoeg

    Jij was zogezegd een new member??

    Je had teveel info...liet ik rusten..en nu via Lion Jag yek..

    Ik laat hun eigen ervaringen opdoen...
    IK!! Maar wie ben ik

    Verklaar jou niet correct!!

  9. #52344
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Ik weet genoeg

    Jij was zogezegd een new member??

    Je had teveel info...liet ik rusten..en nu via Lion Jag yek..

    Ik laat hun eigen ervaringen opdoen...
    IK!! Maar wie ben ik

    Verklaar jou niet correct!!
    Lion weet hoe het zit Kamal. Ben wel te vertrouwen, maar jij bent te achterdochtig naar de verkeerde.

    Hou er maar mee op. Ik laat jou ook in je waarde ben niet slecht geweest tegen je.

    Ben 100% correct met een lintje eromheen.

  10. #52345
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Al dagen last van mijn buik. Ya rab. Niks helpt.

  11. #52346
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Deadly. Bekijk reactie
    Lepel rauwe honing.
    Shokran, ik ga het proberen.

  12. #52347
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Sporten moet echt verboden worden voor marokkaanse meiden die niet serieus komen sporten...ben ik met met een vriend van me bezig met laatste buikspieroefening...komen er 2 marokkaanse meiden naar onze hoek...mag ik je wat vragen...ik zeg ja hoor..ben je een fitnessinstructeur...ik zeg nee...maar kun je ons een paar buikspieroefeningen laten zien...ik zeg ok..begin maar hiermee en daarna doe je deze...en ik laat ze de oefeningen zien...zegt eentje nog voor ze met de oefening begint..ben je trouwens marokkaans..ik zeg ja hoezo...Ja gewoon dat zou ik niet zeggen...Ik zeg kortaf oh ok...nou succes dames wij zijn klaar hier..zegt ze wacht even..ik zeg Jah..ben je er altijd rond dit tijdstip....Ik zeg ja hoezo...zegt ze jah gewoon...waarom doe je zo mysterieus...ben je getrouwd ofso...ik dacht hier ga ik niet eens op in...ik dacht bij mezelf ik weet niet wat mensen tegenwoordig onder mysterieus verstaan...maar dat zal het wel zijn...dag dames..geen avonden meer voor mij...gewoon lekker weer de rustige ochtenden...Lol..

  13. #52348
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Deadly. Bekijk reactie
    Blijven proberen, al denk je dat het niet helpt. Dit advies gaf de Profeet aan iemand, waarvan zijn broer buikgriep had.
    Oke. Ik hoop dat alles goed gaat met jou.

  14. #52349
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door LionKickboxer Bekijk reactie
    Sporten moet echt verboden worden voor marokkaanse meiden die niet serieus komen sporten...ben ik met met een vriend van me bezig met laatste buikspieroefening...komen er 2 marokkaanse meiden naar onze hoek...mag ik je wat vragen...ik zeg ja hoor..ben je een fitnessinstructeur...ik zeg nee...maar kun je ons een paar buikspieroefeningen laten zien...ik zeg ok..begin maar hiermee en daarna doe je deze...en ik laat ze de oefeningen zien...zegt eentje nog voor ze met de oefening begint..ben je trouwens marokkaans..ik zeg ja hoezo...Ja gewoon dat zou ik niet zeggen...Ik zeg kortaf oh ok...nou succes dames wij zijn klaar hier..zegt ze wacht even..ik zeg Jah..ben je er altijd rond dit tijdstip....Ik zeg ja hoezo...zegt ze jah gewoon...waarom doe je zo mysterieus...ben je getrouwd ofso...ik dacht hier ga ik niet eens op in...ik dacht bij mezelf ik weet niet wat mensen tegenwoordig onder mysterieus verstaan...maar dat zal het wel zijn...dag dames..geen avonden meer voor mij...gewoon lekker weer de rustige ochtenden...Lol..
    LoL mensen die boos worden als ze een blauwtje lopen. Die meiden gingen ervoor haha

  15. #52350
    Verbannen

    Reacties
    269
    08-09-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    LoL mensen die boos worden als ze een blauwtje lopen. Die meiden gingen ervoor haha
    Blijkbaar..je moest ze zien in die sportoutfits...ze zien eruit als professionele sporters...alleen die outfits zijn gewoon een paar honderd Euro..maar ze komen om te spelen...Lol..