1. #52126
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Ik heb geen keus als ik die kleuren niet vind...het laatste wat je als vader wilt meemaken is een boze of teleurgesteldeen dochter...en ik dacht altijd dat ik moeilijk en kieskeurig was...nou deze zegt stil...Lol..
    Zo vader zo dochter haha. Zoeken vriend totdat je het katje hebt gevonden.
    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Haha nee, bedoel meer liefdevol maar zal nooit verdrinken voor de liefde daar ben ik mentaal alhamdl sterk genoeg voor
    Liefde is mooi, geef je over en geniet van de bittere pijn en zoete liefde. Bitter-sweet love. Oef.

  2. #52127
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Getsiederrie nee. Geef me een emmer. Ik zal nooit zo laag zinken. Mijn daden zijn mooi en liefdevol maar alhamdl ben ik niet gestoord

  3. #52128
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Getsiederrie nee. Geef me een emmer. Ik zal nooit zo laag zinken. Mijn daden zijn mooi en liefdevol maar alhamdl ben ik niet gestoord
    Liefde voor je man. Wat is daar getsiederrie aan?

  4. #52129
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Ovelie je zei: overgeven + bitterheid = naja das dus een emmer

    Mn man zal dansen op een wolk no worries

  5. #52130
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ovelie je zei: overgeven + bitterheid = naja das dus een emmer

    Mn man zal dansen op een wolk no worries
    Jaa zonder pijn geen ware liefde. Het moet door merg en been gaan.

    Mooi zo haha.

  6. #52131
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Jaa zonder pijn geen ware liefde. Het moet door merg en been gaan.

    Mooi zo haha.
    Maar geloof jij dat serieus? voor me: Thats sick love. Daar doe ik niet aan. Dan mag je de highway op met je spieren en je geld en je sickness

    Echte mannen weten wel hoe om te gaan met een vrouw zonder die pijngrens over te gaan. Dat zie ik van dichtbij.

  7. #52132
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Maar geloof jij dat serieus? voor me: Thats sick love. Daar doe ik niet aan. Dan mag je de highway op met je spieren en je geld en je sickness

    Echte mannen weten wel hoe om te gaan met een vrouw zonder die pijngrens over te gaan. Dat zie ik van dichtbij.
    Ik ben een pittige tante dus ik heb een pittige man nodig, anders wals ik over hem heen. Dus ik weet wel zeker dat mijn antwoord ja is. Liefde is mooi, liever geen pijn maar het moet ook geen mietje zijn.

  8. #52133
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Nee haha. All by myself.
    That's nice.

  9. #52134
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoofdpijn.. kan er niet van slapen ..
    Trotse mama ♡♡

  10. #52135
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Goku altijd op wolk



    Is de kind in mij en geef ik nooit af..iedereen heeft die..sommige geven het gewoon op en vergeten het..

    Er word toch ooit gezegd Vrouw heeft 99 duivels en een Man maar 1..
    Heeft me lang geduurd om juist te snappen wat ze ermee bedoelen..
    Volgens mij is het gewoon liefde..

    Een Vrouw haar haar hart is een bodemloze oceaan vol geheimen..psychologisch heel sterk..totaal onlogisch..gevoelens spelen vooral een rol..
    Echte Man juist omgekeerd.. recht door zee..zoals het moet..geen tam tam..meer logisch..

    Echte Vrouw kan haar geven aan die ene wanneer ze echt iets voelt..
    Mannen kunnen verschillende begeleiden terwijl ze voor die ene iets voelen..
    Noemen ze nu The Game..Player..totaal misunderstood..
    Met alle gevolgen vandoen..

    Ach niks voor mij..maar weet dit..vrouw heeft 99..jij maar 1..
    Is gwn liefde..als je dat hebt en onder controle heb je de 100

    Vrouw is je baby...verzorg haar..aandacht..vertroetelen als het moet..
    Ze staat immers altijd voor je klaar..woorden zijn dan heel belangrijk..een gebaar..
    Je lichte stemverheffing en ze weet wat er is..alles hangt van de Man af dan..echt totaal niet mis..

    Luisteren moet je..al zal ze je soms onderschatten..ze weet ook niet beter..bevestigen moet je vooral..geduld is dan de sleutel.
    Maar wie ben ik..afstand van de wereldse zaken..leef eerder in droom en gedraag me als een kleuter..
    Volgen zal ze je dan als ze weet wat er is

    Sterke Vrouwen hun woorden als ze het beste met je voorhebben (Raad geven)



    Echte Mannen die er al mee bezig zijn..al snappen ze het niet..geduld moet je hebben



    Uiteindelijk willen ze hetzelfde..

  11. #52136

  12. #52137
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    De thema van de Titanic is...dat de vrouwenhart een oceaan aan geheimen is...die fucking bitch heeft op de Titanic gezeten...ze heeft daar de liefde van haar leven ontmoet...uiteindelijk heeft ie zijn leven voor haar opgeofferd...Daarna is ze gaan trouwen en weduwe geworden...en niemand wist dat ze in de Titanic heeft gezeten....pas toen ze onderdelen van de Titanic hadden gevonden...en zij 2 meter van haar graf was verwijderd....Titanic in het nieuws kwam...Heeft ze de krant opgebeld om haar verhaal te delen....Hoe kan een vrouw dat haar hele leven geheim hebben gehouden...zelf haar overleden man wist er zeker niks van...daarom vertrouw en geloof ik geen enkele vrouw...Lol...
    Bro..vertrouw jij je moeder? is ook een vrouw..

    Titanic heeft niks te maken met wat ik bedoel..

    Vrouwen zijn gewoon complex..vol geheimen..je kan ze niet eisen of bezitten..vangen zelfs..

    Winnen moet je ze..

    Komt wel

  13. #52138
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Mijn moeder telt niet mee...dat is meer dan een vrouw...Titanic heeft te maken met wat ik bedoel....ik verlies sowieso nooit...tuurlijk heb je vrouwen die je kunt vertrouwen...maar die zijn schaars...maar ik heb het nu over het algemeen...het ging mij meer om die bitch van de Titanic..
    F** die geromantiseerde film bro..
    Leuk voor een westerse meisje effe warm te maken..en je weet wat ik bedoel


    Er zijn echte vrouwen en je hebt gelijk...kan je op 1 hand tellen en de rest is

    Maar probeer het te volgen...vrouwen zitten vol complexen/geheimen en hun hele leven zit vol leugens..

    Ze staan op met make-up..hakken..valse wenkbrauwen..alles doen ze ervoor over om hun eigen anders voor te doen..
    En verwijten ze ons voor leugenaars..

    Je moet als Man een immers begrip en geduld tonen..

    Die weinige echte Vrouwen moet gewoon je baby/schatje zijn..ze zoeken veiligheid/bescherming..
    Echte Man heeft altijd zijn rol al laten we die doen

  14. #52139
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Ik ken vrouwen beter dan dat zij zichzelf kennen...geloof me als ik je dat zeg....de meeste vrouwen zijn nep..kijk alleen maar hoe lang ze voor de spiegel staan voor ze de deur uitgaan...een vrouw buiten zie je op haar best...als je een vrouw echt wel zien..moet je met haar slapen...en als je een vrouw echt wil leren kennen...moet je met haar reizen...Deze 2 dingen moet je onthouden...hierna kun je pas weten of het een GO of een NO GO is..Lol..
    Ech..

    Mannen herkennen mekaar meer kan ik niet zeggen

    Zelfs ik kan leren..dat van die reizen is best goede tip

    Waren er 3..maar we gaan niet muggeziften

    Toch effe goed lezen checken wat ik zeg yoh...

    Maar leren kan ik altijd

  15. #52140
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Nog een tip...je moet nooit maar dan ook nooit een romantische film met je chimeid kijken..geheid ruzie daarna...Tijdens die hele film hoor je..Waarom doe jij dit nooit met me...Waarom zeg jij nooit zulke dingen tegen me...en al dat geplak tijdens de film...terwijl ik in mijn hoofd denk..hayda je ondankbare hond...waga hlik...puallah dit is de laatste keer dat ik zo'n film met je kijk...volgende keer wordt gewoon actie...Lol..
    Ik heb daar dus totaal geen last van

    Maar ik ben ook meer diplomatisch

    Actie is whit the guy's..

    Meisjes kunnen de bloed vanonder je nagels halen..gek maken..enz..

    Blijven meisjes..is voor mij kinderen..mijn baby's..gewoon lachen en verzorgen en je geraakt ver