1. #56131
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    So moeilijk om keuzes te maken.

  2. #56132
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    How to get away with murder. Pfff, vette serie.

  3. #56133
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    How to get away with murder. Pfff, vette serie.
    Perfecte serie voor jou.

  4. #56134
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    WAAROM IS M.NL ZO DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDD!!!!!!!!!

  5. #56135
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Perfecte serie voor jou.
    Vond ik nou ook. Je doet mij trouwens aan een ander lid denken.

  6. #56136
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    I’m down in T.

  7. #56137
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Wanneer je sprak..
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #56138
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Vandaag Nouman Ali Khan ontmoet. Een van de meest leerzame verhalen gehoord. Alhamdoulilah.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  9. #56139
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Niemand reageert op mijn "wuzaap".. Stelletjes saaierds. -jmmr-
    Het is heel simpel. Ik reageer op iedereen die op mij reageert. Niemand reageerde op mij, dus ik doe ook niet hetzelfde. ; -)

    Heb ik ook op Feestboek als mensen me feliciteren om mijn verjaardag. Ik feliciteer dan alleen de mensen die mij gefeliciteerd hebben.

  10. #56140
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Vandaag Nouman Ali Khan ontmoet. Een van de meest leerzame verhalen gehoord. Alhamdoulilah.
    Ik checkte vroeger zijn filmpjes, totdat Abu_Qadamah dat filmpje over zijn verzonnen pokeyman hadith hier plaatste. Ik was daar heftig van geschrokken. Sindsdien volg ik zijn filmpjes niet meer.

  11. #56141
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik checkte vroeger zijn filmpjes, totdat Abu_Qadamah dat filmpje over zijn verzonnen pokeyman hadith hier plaatste. Ik was daar heftig van geschrokken. Sindsdien volg ik zijn filmpjes niet meer.
    Grote kans dat ik meer zondes heb gepleegd dan hij, dus misschien moet je ook niet naar mij luisteren.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  12. #56142
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    https://www.facebook.com/noumanbayyi...52263154906427

    Ik heb altijd het idee dat geleerden foutloos moeten zijn en geen zondes gepleegd moeten hebben. Mensen moeten het zelf weten. Ik ken ook een paar mensen die hem niet meer steunen en fel tegen hem zijn, maar persoonlijk vind ik dit alleen maar menselijkheid uitstralen. En als ik hem dan net als vandaag hoor spreken.. ik kreeg kippenvel over mijn hele lijf door zijn verhalen. Sommigen vinden ook dat hij het recht niet meer heeft om lezingen te geven. Hij kondigde vandaag aan dat hij binnenkort met lezingen komt over de structuur van de Qoraan. Waarom is de volgorde van de Qoraan zoals hij is? Als je dat wilt missen omdat hij een fout heeft gemaakt waar hij spijt van heeft, dan heb ik eigenlijk wel een beetje medelijden met je.

    Dat was mijn spreekbeurt. Tijd voor kaas en ijs.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  13. #56143
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Grote kans dat ik meer zondes heb gepleegd dan hij, dus misschien moet je ook niet naar mij luisteren.
    Yes, maar jij hebt dan ook geen miljoenen volgers die naar jou luisteren en de kennis die jij overdraagt overnemen. Hij heeft een grote verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie voor een ustaadh in Quran tafsir. Bij hem zal een fout veel zwaarder wegen dan bij jou. Overigens ben ik wel van mening dat geen enkele geleerde foutloos is. Iedereen zal wel eens foutje gemaakt hebben. Het ligt echter wel aan een paar dingen of je zo'n persoon dan nog wel kan vertrouwen of niet en dat is naar mijn mening:

    1. Als die persoon zich ervan bewust is en dit publiekelijk aankaart en daar afstand van neemt zodat iedereen er kennis van neemt.
    2. De grootte van de fout. Iemand die een enorme blunder begaat zal je minder snel in vertrouwen nemen dan iemand die een klein foutje gemaakt heeft.

  14. #56144
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Wat betreft Nouman die een foutieve hadith benoemt en het daarna nog op een bespottelijke wijze presenteert aan zijn aanhang (wat hij dan wel weer netjes toegeeft op FB) maakt hem voor sommigen gewoon wat minder vertrouwelijk ook al heeft hij wellicht zeer goeie content. Maar dat is een keuze die je als individu moet afwegen. Het is in ieder geval goed om altijd kritisch te blijven.

  15. #56145
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Sleep where are you?