1. #61
    Bijna Lid

    Reacties
    476
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door studentje_HV Bekijk reactie
    Nucky is keihard . Vriendelijk voor de buitenwereld maar oh wat een schurk. Samen met chalky white
    Tommy Darmody en Al Capone zijn ook hard. Alleen jammer dat Tommy al dood is .

  2. #62
    Bijna Lid

    Reacties
    476
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door Xantippe Bekijk reactie
    Dus mijn broer zei: Deze serie moet je met mij kijken. Is supervet!!!

    was toen aan het begin van 2e seizoen ofzo. Snapte er niks van, dus ik zei: Ik ga wel even eerste seizoen bekijken, dan kan ik met jou verder kijken. hij: Je gaat sowieso niet alleen kijken. ik: da fuq? hij: er komen vieze stukjes in voor.

    Dus nu durf ik niet te kijken. Was dit een zinvolle reactie. Neen, maar dat hindert niks.
    Samen met je broer naar één vieze serie kijken, het moet niet gekker worden hier.

  3. #63
    MVC Premium

    Reacties
    317
    24-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    James darmody bedoel je. Zoon van de commodore haha irritante oudje

  4. #64
    MVC Premium

    Reacties
    317
    24-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik haat die vent mickey wat een huichelaar is dat. ergens mag ik die nelson van alden wel haha

  5. #65
    Bijna Lid

    Reacties
    476
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door studentje_HV Bekijk reactie
    James darmody bedoel je. Zoon van de commodore haha irritante oudje
    Ja James, tommy is zijn zoon toch? Alweer een tijdje geleden man. Of die gozert met z'n halve gezicht. Echt een soldaat. Ben z'n naam ook even kwijt.

  6. #66
    MVC Premium

    Reacties
    317
    24-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik zit te w8en op het nieuwe seizoen en de laatste afleveringen van breaking bad

  7. #67
    Bijna Lid

    Reacties
    476
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door studentje_HV Bekijk reactie
    ik zit te w8en op het nieuwe seizoen en de laatste afleveringen van breaking bad
    Ja ik ook man, maar gaat nog 2 maanden duren als ik me niet vergis. Volg je GoT ook ?

  8. #68
    MVC Premium

    Reacties
    317
    24-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Nee heb nog nooit een episode ervan gezien . en weet ook niet of ik het ga kijken. ik zit te w8en dus op breaking bad , en boardwalk empire en een film zweedse misdaad film Snabba cash deel 3 . want 1 en 2 heb ik al gezien is een top film

  9. #69
    Bijna Lid

    Reacties
    476
    02-12-2012

    The Game of Thrones kan ik je zeker aanraden man. Echt een goeie serie, verder moet je ook Suits eens opzoeken. Gruwelijke advocatenserie.

    Word er Zweeds gesproken?

  10. #70
    MVC Premium

    Reacties
    317
    24-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ja zweeds gesproken maar wel ondertiteld he anders kijken we het niet. ik geef je een lijstje van films die je moet kijken aanraders echt top films . Omar ma tuer, Les lyonnais(in het engels heet de film: a gang story), snabba cash deel 1 en 2. Rise of the footsoldier, Hors la loi, Indigenes, 36 Quai des Orfèvres. LA mental ( the code)


    de namen zulllen je waarschijnlijk niks zeggen maar dit zijn echt top films

  11. #71
    Bijna Lid

    Reacties
    476
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door studentje_HV Bekijk reactie
    Ja zweeds gesproken maar wel ondertiteld he anders kijken we het niet. ik geef je een lijstje van films die je moet kijken aanraders echt top films . Omar ma tuer, Les lyonnais(in het engels heet de film: a gang story), snabba cash deel 1 en 2. Rise of the footsoldier, Hors la loi, Indigenes, 36 Quai des Orfèvres. LA mental ( the code)


    de namen zulllen je waarschijnlijk niks zeggen maar dit zijn echt top films
    Sa7bi, ik heb aardig wat films gezien maar ze zeggen me stuk voor stuk niets . Even op imdb checken.

  12. #72
    MVC Premium

    Reacties
    317
    24-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Wat er in de bios draait is shit dit zijn de echte goede films goed verhaal en veel van deze films zijn ook waargebeurd

  13. #73

  14. #74
    MVC Premium

    Reacties
    317
    24-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Dat zijn de films die ik heb opgenoemd heb voor je opgezocht op imdb en de link van al die films gekopieerd en geplakt je hoeft nu alleen nog te klikken erop

  15. #75
    Bijna Lid

    Reacties
    476
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door studentje_HV Bekijk reactie
    Dat zijn de films die ik heb opgenoemd heb voor je opgezocht op imdb en de link van al die films gekopieerd en geplakt je hoeft nu alleen nog te klikken erop
    Thanks man. Maar ik had net al een beetje gekeken, imdb en metascores zeggen dat het redelijke films zijn. Maar ik ben ze aan het downloaden, ik geef ze het voordeel van de twijfel.