1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.901
    29-04-2013

    me moeder maakte net een opmerking joh

    ik dacht dat ze was veranderd maar nee hoor nog steeds is ze een vies wijf
    we gingen net ff weg samen sporten begint ze ineens te zeiken dat ik nooit iets thuis doe en dat ze niks heeft aan haar dochters heeft want die doen volgens haar nooit wat en haar zonen zat ze helemaal de hemel in te prijzen ik wou haar bijna slaan ff serieus vooral deze laatste tijd probeerde ik ook beter voor haar te zijn iedere keer helpen en spulletjes halen voor der die ze nog nodig heeft en dan zegt ze weer zoiets dan heb ik echt de neiging haar heel lang te negeren en niks meer voor der te doen en zo snel mogelijk te trouwen en nooit meer langs komen misschien dat ze dan realiseert dat het aan haar ligt!!

  2. #2
    Alhamdoulillah

    Reacties
    678
    05-09-2012

    La hawla wa la quwata illa billah.

    Allah isme7na mn walidien.


  3. #3
    Married.

    Reacties
    2.002
    23-03-2010

    SubhanAllah hoe je over je moeder praat. Moge Allah je leiden.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    77
    15-04-2013

    Citaat Geplaatst door SecretsMogoli Bekijk reactie
    ik dacht dat ze was veranderd maar nee hoor nog steeds is ze een vies wijf
    we gingen net ff weg samen sporten begint ze ineens te zeiken dat ik nooit iets thuis doe en dat ze niks heeft aan haar dochters heeft want die doen volgens haar nooit wat en haar zonen zat ze helemaal de hemel in te prijzen ik wou haar bijna slaan ff serieus vooral deze laatste tijd probeerde ik ook beter voor haar te zijn iedere keer helpen en spulletjes halen voor der die ze nog nodig heeft en dan zegt ze weer zoiets dan heb ik echt de neiging haar heel lang te negeren en niks meer voor der te doen en zo snel mogelijk te trouwen en nooit meer langs komen misschien dat ze dan realiseert dat het aan haar ligt!!
    over jouw moeder?

    welkom in anno 2013
    Citaat Geplaatst door Selecta. Bekijk reactie
    Waarom ga je niet naar marokkaanse kapper ?steun je eigen volk eerst !!
    Omdat bij deze turk krijg ik korting, voorrang en hij knipt goed. Marokkanen zijn koppig, jij vraagt normaal, hij doet opscheer, jij zegt puntjes bij werken, hij doet op scheer. Jij zegt bakkebaard puntje, hij zegt, je bent marokkaan doe op scheer

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Als je eens wist wat de waarde is van je ouders...

  6. #6
    -

    Reacties
    5.205
    04-11-2007

    Dat zeg je toch niet over je moeder?



  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    78
    07-05-2013

    Lieve dame, ik snap dat wanneer je boos bent je niet meer helder kunt nadenken.
    Maar jou ouders zijn zo belangrijk! Vooral jou mama, het paradijs ligt onder haar voeten.
    Ne3li shitan zuster.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    680
    16-02-2012

    Citaat Geplaatst door SecretsMogoli Bekijk reactie
    ik dacht dat ze was veranderd maar nee hoor nog steeds is ze een vies wijfwe gingen net ff weg samen sporten begint ze ineens te zeiken dat ik nooit iets thuis doe en dat ze niks heeft aan haar dochters heeft want die doen volgens haar nooit wat en haar zonen zat ze helemaal de hemel in te prijzen ik wou haar bijna slaan ff serieus vooral deze laatste tijd probeerde ik ook beter voor haar te zijn iedere keer helpen en spulletjes halen voor der die ze nog nodig heeft en dan zegt ze weer zoiets dan heb ik echt de neiging haar heel lang te negeren en niks meer voor der te doen en zo snel mogelijk te trouwen en nooit meer langs komen misschien dat ze dan realiseert dat het aan haar ligt!!

    tuurlijk en dan maar trouwen? jy spoort niet

    Trotse tante van R.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    680
    16-02-2012

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Als je eens wist wat de waarde is van je ouders...
    insha'Allaah komt ze er gauw achter

    Trotse tante van R.


  10. #10
    shop addict

    Reacties
    1.916
    29-01-2010

    Je bent boos okeee...Maar kijk hoe je over je moeder praat..
    . Rabbana 3alayka tawakkalnaa wa ilayka anabnaa wa ilayka al-masier ! In Tetouan♥..

  11. #11
    Oum H en Y

    Reacties
    1.693
    09-11-2007

    Citaat Geplaatst door SecretsMogoli Bekijk reactie
    ik dacht dat ze was veranderd maar nee hoor nog steeds is ze een vies wijf
    we gingen net ff weg samen sporten begint ze ineens te zeiken dat ik nooit iets thuis doe en dat ze niks heeft aan haar dochters heeft want die doen volgens haar nooit wat en haar zonen zat ze helemaal de hemel in te prijzen ik wou haar bijna slaan ff serieus vooral deze laatste tijd probeerde ik ook beter voor haar te zijn iedere keer helpen en spulletjes halen voor der die ze nog nodig heeft en dan zegt ze weer zoiets dan heb ik echt de neiging haar heel lang te negeren en niks meer voor der te doen en zo snel mogelijk te trouwen en nooit meer langs komen misschien dat ze dan realiseert dat het aan haar ligt!!
    3alamat assa3a Lahawla wa laquwata illah billah


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.901
    29-04-2013

    jaaaa okee zo bedoel ik het niet maar ik ben het gewoon zatt dat ze me broers zo geweldig vind en ons altijd als de h.oeren ziet die niks doen terwijl haar zonen juist niks doen en nietsnutten zijn die overal een beetje dealen wat zij overigens helemaal geen probleem vind! ik had het misschien niet zo moeten verwoorden maar op dit moment ben ik zo erg boos dat ik ff alles zeg wat ik denk

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.522
    14-05-2010

    mss wat meer respect tegenover je moeder tonen snotneus.

  14. #14
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    Zal ze vast haar redenen voor hebben je moeder moet je sowieso met een korreltje zout nemen want ze.houdt onvoorwaardelijk van je wat ze ook zegt en slaan? Ben je wel goed bij je.hoofd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.522
    14-05-2010

    Citaat Geplaatst door SecretsMogoli Bekijk reactie
    jaaaa okee zo bedoel ik het niet maar ik ben het gewoon zatt dat ze me broers zo geweldig vind en ons altijd als de h.oeren ziet die niks doen terwijl haar zonen juist niks doen en nietsnutten zijn die overal een beetje dealen wat zij overigens helemaal geen probleem vind! ik had het misschien niet zo moeten verwoorden maar op dit moment ben ik zo erg boos dat ik ff alles zeg wat ik denk
    sommige mama's willen gwn op deze manier hun dochters hard maken. Ze zal het vast niet menen.