1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    In het Shi’isme, is mut’ah [tijdelijk huwelijk i.e. overspel] een AANBIDDING, een religieuze daad waardoor je beloning krijgt:

    Abaan ibn Tulugh heeft overgeleverd dat hij tegen Imaam Ja’far heeft gezegd ‘’’Vaak kom ik tijdens mijn reizen een hele mooie vrouw tegen en ik ben niet zeker of zij een echtgenoot heeft, zij een overspelige is of een met een dubieus karakter’’ Imaam Ja’far zei: ‘’Waarom zou je je druk maken over deze dingen? Jouw taak is om te geloven wat zij zegt, en als zij zegt dat ze geen echtgenoot heeft, moet je Mut’ah met haar doen’’

    Shia Bron: Al Kulayni, Furuh Al kaafi, Vol, 2, p196. Deze overlevering is authentiek volgens de shia geleerden.
    Zanaarah zei: ‘’Ik vroeg de Imaam (Ja’far) met hoeveel meisjes ik ‘’Mut’ah’ kan doen, hij zei ‘’Met zoveel als je wilt, ze zijn zoals gehuurde meisjes’’. Bron: Al Kulayni, Furuh Al kaafi, Vol, 2, p191

    ‘’Diegene die deelneemt aan mut’ah een keer in zijn leven, behaalt de status van Imam al Hussein. Diegene die het tweemaal doet, bereikt de status van Imam al Hassan. Diegene die het driemaal doet bereikt de status van Imam Ali . En diegene die het viermaal doet, bereikt de status van Muhammad.’’

    Bron: Kashaanee, Tafsir Minhaajus Saadiqeen, (Tehraan: Daar Kutub Islamiyyah, 1396 A.H.) p356.

    In de shia Fiqh, zul je vaak het woord ‘L’aarat ul Furuj’’ tegenkomen, wat simpelweg betekent ‘’het UITLENEN VAN VAGINA’S).

    Laten we naar de Shia Fiqh en Jurisprudentie van de grote shia geleerden kijken.

    ‘’Het is toegestaan om mut’ah te doen met een ****, maar met een afgunst, als zij een erkende **** is. Wanneer een persoon mut’ah doet met haar, dient hij haar te adviseren om ander werk te vinden (de professie: hoererij) te verlaten.

    [Dus wanneer hij sex met deze arme **** heeft gehad, gaat hij haar adviseren om iets anders te doen dan de **** uit te hangen. Maar wat moeten de rafida dan doen ? Natuurlijk, arme, onwetende moslimas opleiden om hun nieuwe hoeren te worden].

    Shi'a Bron: Al khomeini, Tahreer al Waseelah (Najaf: Matba’ah Al-Adab, 1390 A.H.).

  2. #32
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Zijn jullie voor of tegen de shia?
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.058
    05-01-2007

    Citaat Geplaatst door JEWEETED Bekijk reactie
    Zijn jullie voor of tegen de shia?
    Zie reactie van topicstarter op pagina 1;

    Citaat Geplaatst door Hassan1234
    Dat is een sarcastisch titel akhi, Er zijn geen shi'iten in deze topic.

    Het vervloeken van de vrouwen van de Profeet is Kufr, en diegene die het doet kan geen imaan in zijn hart hebben, of liefde voor de Profeet, of yaqeen in de bestraffing van Allah azzawajal.
    Nowadays everything is made in China except cowards they are made in Israel.
    "Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"
    Sheikh Yassin

  4. #34
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Marocaantje_ Bekijk reactie
    Zie reactie van topicstarter op pagina 1;
    Aaah zo! Jzk oukhtie.
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  5. #35
    Soukar is happy

    Reacties
    1.380
    08-04-2013

    Ik ben werkelijk geshockeerd. Ik wist niet dat shia zo vreselijk zijn. Laa illaaha illa Allah, Mohammad Rasoulollah!!!!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    483
    10-02-2010

    .

    Ondertekening verwijderd door een Moderator, maar Sirus_the_virus heeft hem teruggezet
    Klik hier voor meer info

  7. #37
    Millaatu Ibrahim.

    Reacties
    1.280
    05-01-2008

    La hawla wa la quwaata illa billaah.. Jeetje! Noemen deze mensen zich nog moslims?
    Ben even in shock hoor..
    وَٱصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا

  8. #38
    La ilaha ilalah!

    Reacties
    2.855
    13-05-2005

    Shi3a opzoek naar Qibla...

    Strijders met zwarte vlaggen zullen uit Khurassan (Afghanistan) komen. Niemand zal ze kunnen stoppen tot ze in Baitul Maqdis (Jeruzalem) zijn.
    (Overgeleverd in At Tirmidhie).


  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    5.577
    13-05-2007

    Citaat Geplaatst door Abu_Charafedine Bekijk reactie
    Shi3a opzoek naar Qibla...
    ya rabb vergeef mijn woorden, maar deze lijken op een stelletje honden die op zoek zijn naar een bot vlees..

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    2.082
    08-01-2014

    Zwaar verdwaald, hadaahumullah.

  11. #41
    getrouwde muzelman

    Reacties
    13.085
    29-05-2004

    Hoe lang blijven jullie nog over Shia bezig eigenlijk?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    Citaat Geplaatst door Hamza_T Bekijk reactie
    Hoe lang blijven jullie nog over Shia bezig eigenlijk?
    Niemand is over Shi'a bezig hier. Het gaat om het Shi'isme beste broeder. Indien je een suggestie hebt hoor ik het graag,

  13. #43
    getrouwde muzelman

    Reacties
    13.085
    29-05-2004

    Weet je vorig jaar Ramadan zag ik meer dan 5 zenders van de Shia, een tarih, een tafsir, een vraag en antwoord et cetera. En onze zenders? Series, nieuws en gewoon standaard beelden uit ksa.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    5.570
    06-11-2009

    Bedankt ts goed dat je je broeders en zusters waarschuwt voor deze dieren.

    Moge Allaah hen vernederen in dunya en akhira.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    408
    04-10-2012

    Citaat Geplaatst door Hamza_T Bekijk reactie
    Weet je vorig jaar Ramadan zag ik meer dan 5 zenders van de Shia, een tarih, een tafsir, een vraag en antwoord et cetera. En onze zenders? Series, nieuws en gewoon standaard beelden uit ksa.
    Ik ben niet in staat om invloed op zenders uit te oefenen broeder, maar de tarikh die zij aan de kijken presenteren, de tafsir waarin liegen en deceptie centraal staan, en de vraag en antwoord waarin Taqiyyah als smaakmaker geldt worden aan onze kinderen en naasten voorgeschoteld als kennis onder het mom van Islaam.

    Het is spijtig dat onze zenders achterlopen, maar het is niet uit te sluiten dat het om een kwaadaardige kwaal gaat die de Ummah door de geschiedenis heen heeft geteisterd.