1. #16
    It pays to live well

    Reacties
    3.125
    03-01-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Het is warm genoeg
    Warmte der liefde is nooit warm genoeg, mijn beste fham
    Wie de zoetigheid van de Imaan heeft geproefd, zal altijd de bitterheid van de zonden herkennen!

    WORK SMART l PLAY HARD l LIVE WELL

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door fatiha38 Bekijk reactie
    Warmte der liefde is nooit warm genoeg, mijn beste fham
    Je meent het?


    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  3. #18
    It pays to live well

    Reacties
    3.125
    03-01-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Je meent het?


    Grrrrrrrrrrrr
    Wie de zoetigheid van de Imaan heeft geproefd, zal altijd de bitterheid van de zonden herkennen!

    WORK SMART l PLAY HARD l LIVE WELL

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door fatiha38 Bekijk reactie
    Grrrrrrrrrrrr
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  5. #20
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Lieve zinnetjes, wensen, gedachten en gebeden mogen ook.

    Nu ik weet dat je het zo moeilijk hebt, denk ik veel aan je!

    Iedereen in dit topic wil je graag een beetje steunen en je een hart onder de riem steken!
    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.


    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  6. #21
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Lieve Djeny ik denk aan je.... pfffff, ik weet niet wat ik moet schrijven...

  7. #22
    Faisal

    Reacties
    19.741
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.



    hoi

    dit is iets wat constant in mijn hoofd zat durfde dat niet te uiten tegen jou dat de kans dat je komt te overlijden dichtbij is
    ik wou en dat meen ik echt dat je de Islam omarmde
    en dat jij tot de mensen van het Paradijs kan behoren
    Als je dichtbij woonde dan was het een plicht om bij je opzoek te gaan
    ik weet niet of hier zusters zijn die jou ook kunnen bijstaan in deze moeilijke tijd

    Dua bij pijn !


    http://www.youtube.com/watch?v=hwlbH8iE-HQ
    Echte vriendschap kan niet sterven, oftewel, ben je nog steeds vrienden, oftewel, ben je het nooit geweest.

  8. #23
    Eyes on Me

    Reacties
    5.223
    23-02-2011

    Djeen love you ben blij dat je online bent gekomen en blij dat het vandaag wat beter met je gaat ...Je weet ben er altijd schatje

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Ik zal aan je denken ....veel sterkte.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  10. #25
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.


    Wens jou en je dierbare heel veel zinvolle tijd met elkaar rust en vrede toe. Ik hoop dat de pijn je bespaard blijft en je de tijd en de kracht vindt om dat te zeggen tegen de mensen tegen wie je iets wilt zeggen.

    Je bent een bijzondere vrouw, sterk en openhartig, je hebt een plek in vele harten gevonden en die plek zal bij vele blijven bestaan.

    Geniet zoveel mogelijk van de tijd die je nog gegeven is en als je gaat, ga zoals je geleefd heb met vrede en liefde in je hart voor een ieder.

    liefs Jeroen.
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  11. #26
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Zo mooi Mathijs.

  12. #27
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Prachtig Jeroen.... pffffff

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Inderdaad, wat ik zo leuk en bewonderenswaardig vind aan Djeny is dat ze altijd kallm, rustig en vriendelijk blijft in discussies over haar levensovertuiging. En ik kan het weten, want ik haar genoeg geplaagd en met haar gekibbeld daarover. Op dat punt zien we dingen toch net vaak wat anders, maar van haar vriendelijkheid heb ik veel geleerd. En daar hoop ik nog lang mee door te gaan...

  14. #29
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Inderdaad, wat ik zo leuk en bewonderenswaardig vind aan Djeny is dat ze altijd kallm, rustig en vriendelijk blijft in discussies over haar levensovertuiging. En ik kan het weten, want ik haar genoeg geplaagd en met haar gekibbeld daarover. Op dat punt zien we dingen toch net vaak wat anders, maar van haar vriendelijkheid heb ik veel geleerd. En daar hoop ik nog lang mee door te gaan...
    Haha... klopt!

    Ik ben jaloers op zoveel discipline om vriendelijk te blijven tegen de grootste kotsbrokken hier.
    Dat geldt overigens ook voor Gitaantje.

  15. #30
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Citaat Geplaatst door Truebeauty Bekijk reactie
    Haha... klopt!

    Ik ben jaloers op zoveel discipline om vriendelijk te blijven tegen de grootste kotsbrokken hier.
    Dat geldt overigens ook voor Gitaantje.
    Ooit hoop ik ook als Djeny te zijn....