1. #1
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Lieve woordjes voor Djeny

    Lieve zinnetjes, wensen, gedachten en gebeden mogen ook.

    Nu ik weet dat je het zo moeilijk hebt, denk ik veel aan je!

    Iedereen in dit topic wil je graag een beetje steunen en je een hart onder de riem steken!

    En iedereen die haar een kaartje, brief of iets anders wil sturen, dat kan. Post naar:

    Djeny
    Mathenesserlaan 224
    3021 HM Rotterdam

    Komt bij haar aan.

    En waarom het niet zo goed gaat met Djeny lees je hier:

    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.

  2. #2
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Lieve Djeny ik vind jou een supermooi mens het liefst zou ik je even willen knuffelen.

    Ik wens jou veel kracht en sterkte.

  3. #3
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Lieve Djeen...

    Jij was er voor me toen het niet goed met mij ging en ik ben er voor jou... any time any place.
    Ik denk aan je en houd van je. Je bent mijn kanjer!

    Kus, je Sophia

  4. #4
    ()-ManualOverride-()

    Reacties
    8.692
    16-03-2011

    Ik weet niet wat er precies speetl maar veel beterschap/sterkte/succes toegewenst.

  5. #5
    Eyes on Me

    Reacties
    5.223
    23-02-2011

    Djeen is een toppertje love her

    Dit zal ze heel leuk vinden

  6. #6
    Faisal

    Reacties
    19.741
    19-10-2010

    hoi Djeny

    ik hoop dat Alles goed gaat
    je bent echt een oprecht mens
    Moge Allah jou op de juiste pad doen leiden
    Echte vriendschap kan niet sterven, oftewel, ben je nog steeds vrienden, oftewel, ben je het nooit geweest.

  7. #7
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003


    Ben niet zo goed met woorden ...
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  8. #8
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Djeny, je bent één van de meer positieve leden op deze board.

    Ook bij deze veel moed, sterkte en energie bij het beklimmen van deze hindernis.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  9. #9
    ♥♥London♥♥

    Reacties
    4.001
    18-05-2006

    Djeny,

    Wens jou het beste toe.
    Als je ziek bent dan wens ik je veel beterschap.
    Als je verdrietig bent dan wens ik je gelukkige tijden.

    Moge Allah swt jou Gezondheid & Geluk geven. ameen

    Liefs

    Veerzara
    A Woman in the eyes of Islam; To be treated with Love, Respect, Honour and Dignity! To be Cared for, Looked after and Treasured like a Pearl, a Diamond, a Jewel with Softness, Tenderness, Love and Affection.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Och....ik lees het nu pas. Een dikke knuffel voor jou Djeen, het allerbeste en ik hoop dat er betere tijden komen voor jou en je dierbaren.

    Fier....
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Lieve Djeny,

    Je bent m'n kanjer! En in dit leven maken we goede tijden en slechte tijden mee, maar ik weet dat je sterk bent. Ik hoop dat je je ondanks alles goed voelt. Vertrouw op God en wij zullen hem allemaal vragen je beter te geven. Allahi yashfieki (=beterschap) lieve schat. Sterkte voor jou en je familie.

    love you!

    xoxo JuztMe
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    30.112
    20-06-2009

    beterschap djeny

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Ik weet niet wat er aan de hand is maar bij deze


    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  14. #14
    It pays to live well

    Reacties
    3.125
    03-01-2007

    Lieve Djeny,
    Wens je veel kracht, geduld in deze moeilijke tijden. Ik stuur een deken van liefde naar je toe, sla deze om je heen en laat de warmte je omhelsen
    Wie de zoetigheid van de Imaan heeft geproefd, zal altijd de bitterheid van de zonden herkennen!

    WORK SMART l PLAY HARD l LIVE WELL

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door fatiha38 Bekijk reactie
    Lieve Djeny,
    Wens je veel kracht, geduld in deze moeilijke tijden. Ik stuur een deken van liefde naar je toe, sla deze om je heen en laat de warmte je omhelsen
    Het is warm genoeg
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.