1. #751
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door Berberparelltje Bekijk reactie
    TM en Djeen inoe
    Dag liefje inoe

    Thx nog van vanmorgen
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  2. #752
    MVC Lid

    Reacties
    7.720
    26-01-2007

    Djeny, Voor het eerst dat ik heb geklikt op dit topic. Na het lezen van jouw mededeling over jouw gesteldheid, wist ik even niet wat ik ervan moest denken of vinden. Sterke empathie is mij niet echt gegeven. Ik kan emotionele zaken namelijk niet zo makkelijk plaatsen. Maar de drang om een poging te wagen om dmv mijn nietige woorden jou voor een paar nietige seconden jouw toestand doen vergeten, heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik toch nog wat uit deze typevingers kon toveren. Ik wens jou veel sterkte en vooral veel warmte van jouw dierbaren en degenen die jou lief hebben. Uiteindelijk komt het altijd goed, of het is hier of in het volgende leven. Rataplan.
    Don't believe everything you think. Jihad.

  3. #753
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door SuperTM Bekijk reactie
    BPtje inoeeeeee


    Alles goed schat?
    Gaat super lieverd en met jou?
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  4. #754
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Dag liefje inoe

    Thx nog van vanmorgen
    Hey lieverd inoe

    Kleine moeite lieverd je weet ben er altijd.
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  5. #755
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door Rataplan Bekijk reactie
    Djeny, Voor het eerst dat ik heb geklikt op dit topic. Na het lezen van jouw mededeling over jouw gesteldheid, wist ik even niet wat ik ervan moest denken of vinden. Sterke empathie is mij niet echt gegeven. Ik kan emotionele zaken namelijk niet zo makkelijk plaatsen. Maar de drang om een poging te wagen om dmv mijn nietige woorden jou voor een paar nietige seconden jouw toestand doen vergeten, heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik toch nog wat uit deze typevingers kon toveren. Ik wens jou veel sterkte en vooral veel warmte van jouw dierbaren en degenen die jou lief hebben. Uiteindelijk komt het altijd goed, of het is hier of in het volgende leven. Rataplan.
    Dit verdient een groen puntje wel meer maar helaas kan het niet door mijn schermpje
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  6. #756
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door SuperTM Bekijk reactie
    Alhamdoulilah gaat SuperTM


    Check je hoekje
    Alhmdoulilah schat!!

    Check terug
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  7. #757
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door SuperTM Bekijk reactie
    Ik heb hem gefopt



    Ondanks ze3ma dat ie em verdiende


    Maar hij krijgt em lekker niet
    Waarom?

    Vond dat hij goed heeft gesproken hoor en lief van hem.

    JIj a dorpsgek kon het weer niet laten he?
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  8. #758
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door SuperTM Bekijk reactie
    Waarom?

    Vond dat hij goed heeft gesproken hoor en lief van hem.

    JIj a dorpsgek kon het weer niet laten he?





    Solly, zie dit nét


    Ratten vertrouw ik niet



    Je kent mij toch?
    Ik wist dat je het niet kon laten vandaar

    Jou kennende heeft hier iedereen door
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  9. #759
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Hè TM, zou er ooit een dag komen dat je denkt: ik word te oud voor deze shit...

  10. #760
    I'am Worth It.

    Reacties
    3.093
    02-04-2012

    Citaat Geplaatst door SuperTM Bekijk reactie
    Ik wist dat je het niet kon laten vandaar

    Jou kennende heeft hier iedereen door



    Als ze nou eens hun plaats weten te herkennen, dan ben ik de kwaaiste niet hoor
    Ik heb jou tekeer zien gaan vandaag ..Zijn jou peuken op meh?
    Sommige mensen zijn net als die goedkope potloodjes met een gummetje achterop, des te meer je ze weg wil gummen des te erger wordt hun vlek.

  11. #761
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door SuperTM Bekijk reactie

    Niet voor mn 80ste denk




    Jij?
    Denk het niet, Aplat komt hier ook nog steeds.

  12. #762
    MVC Lid

    Reacties
    4.016
    06-10-2011

    Lieve Djeen, ik hoop dat je je beter voelt vandaag en hebt kunnen genieten van het mooie weer.. Love you..
    Een Jood kijkt in de spiegel en zegt: "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?" Waarop de spiegel antwoord: "Jij hebt geen land..."

  13. #763
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door Marieke... Bekijk reactie
    Lieve Djeen, ik hoop dat je je beter voelt vandaag en hebt kunnen genieten van het mooie weer.. Love you..
    Ik moest nog even aan Djeny denken toen ik in de stad een bestelautootje van de Finse kerk zag rijden. Ik had haar wel eens verteld dat ik op de heenweg naar het werk langs de Russische, de Waalse en de Schotse kerk rij en terug naar huis langs de Deense en de Noorse kerk. Altijd leuk zo'n internationale stad.

  14. #764
    M&L

    Reacties
    11.498
    03-12-2009

    Wtf??Djeny?Kankze?
    Toen ik de titel las dacht ik dat ze ook de gevangenis in moest ofzo tot ik de 1ste pagina las.
    Oh mijn god.

  15. #765
    M&L

    Reacties
    11.498
    03-12-2009

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Dag liefje inoe

    Thx nog van vanmorgen
    Oh mijjn god ,hier ben je.
    Hoe gaat het met je liefje?
    Ik weet effe niet wat te zeggen en geloof me,dat gebeurt zelden..

    Ik heb je net een pm gestuurd maar denk niet dat je online bent.
    Ik hoop uit de bodem van mijn hart dat je die enge ziekte zult overwinnen en dat je dit ooit achter je kutn laten.
    Veel sterkte en een dikke,dikke knuffel.