1. #406
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Maar duidelijk geen afstel..
    Denk ik ...
    Ik denk met je mee..
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  2. #407
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Hij hep uitstel ......
    Inderdaad, het gaat niet over 2012, maar over 2011 Maar dat had ik al moeten regelen voor 1 mei, maar als je dat niet doet krijg je keurig netjes een brief dat je het binnen twee weken moet regelen. Anders krijg je een aanmaning en nog weer later een boete.

  3. #408
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Inderdaad, het gaat niet over 2012, maar over 2011 Maar dat had ik al moeten regelen voor 1 mei, maar als je dat niet doet krijg je keurig netjes een brief dat je het binnen twee weken moet regelen. Anders krijg je een aanmaning en nog weer later een boete.
    Is toch vrij netjes .......
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  4. #409
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Maar duidelijk geen afstel..
    Denk ik ...
    Inderdaad. Zo heb ik ooit eens gehoord: two things in life are inevitable. Death and taxes... We zullen er dus linksom of rechtsom aan moeten geloven.

  5. #410
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Was nog ff met wat anders bezig...
    Groeten
    :kus en
    .
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  6. #411
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door _Dramaqueen_ Bekijk reactie
    Jeetje Djeny..je krijgt zoveel te verduren en natuurlijk wordt het af en toe teveel, kon ik maar je pijn wegnemen! Hou je taai hoe moeilijk dat soms ook is ik denk aan je...
    Dank je dat je elke keer weer iets liefs weet te zeggen
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  7. #412
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Jippy,oncoloog vond het vocht niet zo veel dat hij een punctie wil laten doen. Afwachten hoe het verloop is.

    Best warm in de zon, zitten jullie al lekker te genieten?
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  8. #413
    Verbannen

    Reacties
    4.332
    09-09-2010

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Jippy,oncoloog vond het vocht niet zo veel dat hij een punctie wil laten doen. Afwachten hoe het verloop is.

    Best warm in de zon, zitten jullie al lekker te genieten?
    Hallo Djeen, kijk net even en zie jou online...

    Thanks voor je lieve puntje.

    Als ik bovenstaande zo lees, is dat niet negatief, gelukkig.
    Ik hoop zo dat je beter wordt meis. Jou een beetje kennende, sta je positief in het leven,dus dat is al een pluspuntje.

    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd.

    Vandaag heerlijk weertje inderdaad; ik zit binnen,maar wel lekker met de terrasdeuren open.
    Geniet jij ook lekker van het weer meis


  9. #414
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door Estelle Bekijk reactie
    Hallo Djeen, kijk net even en zie jou online...

    Thanks voor je lieve puntje.

    Als ik bovenstaande zo lees, is dat niet negatief, gelukkig.
    Ik hoop zo dat je beter wordt meis. Jou een beetje kennende, sta je positief in het leven,dus dat is al een pluspuntje.

    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd.

    Vandaag heerlijk weertje inderdaad; ik zit binnen,maar wel lekker met de terrasdeuren open.
    Geniet jij ook lekker van het weer meis

    Dank je Es Ik heb de balkondeur open. Heerlijk is dat. Ik woon op de 1ste en zit iig haast in het park.

    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  10. #415
    Verbannen

    Reacties
    4.332
    09-09-2010

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Dank je Es Ik heb de balkondeur open. Heerlijk is dat. Ik woon op de 1ste en zit iig haast in het park.

    Ook lekker toch...ben blij dat het nu eindelijk wat lekkerder weer wordt, dat zorgt ook voor ern betere stemming;
    jij kunt dat zeker goed gebruiken nu. Geniet ervan meid.

  11. #416
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Jippy,oncoloog vond het vocht niet zo veel dat hij een punctie wil laten doen. Afwachten hoe het verloop is.

    Best warm in de zon, zitten jullie al lekker te genieten?
    Achter m'n bureau ja...

  12. #417
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Achter m'n bureau ja...
    Je hebt toch hoop ik wel eens een pauzetje...

    Heb je de duif netjes begraven?
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  13. #418
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Je hebt toch hoop ik wel eens een pauzetje...

    Heb je de duif netjes begraven?
    Nee, die heb ik laten liggen voor de kat van de buren... Bovendien heb ik geen schop of werkhandschoenen op kantoor liggen. 's Avonds had een van de buren de klus al geklaard.

  14. #419
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.




    Ik hoop met heel mijn hart dat je deze rotziekte de baas wordt Waarom moeten altijd de leuke en lieve mensen aan deze rotziekte lijden
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  15. #420
    Eyes on Me

    Reacties
    5.223
    23-02-2011

    Djeny inoe heb je gemist schat ...ik ben weer terug was echt super mooiste wat ik heb mee mogen maken ....ik update jou snel lieverd