1. #2491
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    Sinds vorige week brand er een nieuw kaarsje, helaas weer iemand overleden aan longkanker.
    Gecondoleerd rebeltje
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  2. #2492
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    Gecondoleerd rebeltje
    Goedemorgen Shoukria, dank je wel.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  3. #2493
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963 Bekijk reactie
    Dank je wel.

    Mijn ouders verzorg ik nu samen met mijn zusjes, nu gaan we het tweede jaar in en ik merk dat het geleidelijk aan zwaarder wordt. Het is nog te doen hoor en ze zijn nog niet bedlegerig of zo.

    Zijn ze zwaar hulpbehoevend? Nog helder ?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  4. #2494
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Mijn oom leeft momenteel z'n laatste weken. Uitgezaaide longkanker. Amper 63, de relatief langzame aftakeling, sinds het voorjaar ... Natuurlijk wel palliatief begeleid. Dat moet zwaar zijn voor hem.
    Ik weet niet of ik het zou kunnen.

    Onlangs las ik het verhaal van een man van 32 hier uit de provincie die een terminale hersentumor had die 'm veel pijn bezorgde en hem binnen afzienbare tijd zou gaan verlammen. Hij was nog niet echt hulpbehoevend, nog mobiel en zelfredzaam, maar toch heeft hij beslist om nu al via euthanasie uit het leven te stappen. Dat was dus vorige week. Hij heeft zichzelf de tijd gegeven om afscheid te nemen van zijn geliefden, en hij zei als een tevreden en voldaan man uit het leven te kunnen stappen.

    Het lijkt me niet minder zwaar. Maar zowel de persoon in kwestie als de naasten wordt op z'n minst dat onnoemelijke, dikwijls langdurige leed van de langzame aftakeling bespaard.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  5. #2495
    pest jou graag

    Reacties
    16.564
    03-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    Ik ha d je al een kus gegeven maar je hebt niets terug gegeven oke hier nog een
    o sorry
    ik zag dit over het hoofd kom niet vaak online meer

    jij kussies terug met een dikke dikke grote harde knuffel van mij

    ❥❥❥ ❥[] ❥❥❥ ❥

    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    Abracadaver niet abracadabra, ik goochel niet, ik google.


  6. #2496
    pest jou graag

    Reacties
    16.564
    03-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    Djen en Nour3


    heb ik het zo goed gemaakt

    ❥❥❥ ❥[] ❥❥❥ ❥

    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    Abracadaver niet abracadabra, ik goochel niet, ik google.


  7. #2497
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Mijn oom leeft momenteel z'n laatste weken. Uitgezaaide longkanker. Amper 63, de relatief langzame aftakeling, sinds het voorjaar ... Natuurlijk wel palliatief begeleid. Dat moet zwaar zijn voor hem.
    Ik weet niet of ik het zou kunnen.

    Onlangs las ik het verhaal van een man van 32 hier uit de provincie die een terminale hersentumor had die 'm veel pijn bezorgde en hem binnen afzienbare tijd zou gaan verlammen. Hij was nog niet echt hulpbehoevend, nog mobiel en zelfredzaam, maar toch heeft hij beslist om nu al via euthanasie uit het leven te stappen. Dat was dus vorige week. Hij heeft zichzelf de tijd gegeven om afscheid te nemen van zijn geliefden, en hij zei als een tevreden en voldaan man uit het leven te kunnen stappen.

    Het lijkt me niet minder zwaar. Maar zowel de persoon in kwestie als de naasten wordt op z'n minst dat onnoemelijke, dikwijls langdurige leed van de langzame aftakeling bespaard.
    Naar en triest Hob. Ik hoop voor je oom dat hij uiteindelijk een rustig einde mag hebben. En ook dat de tijd die hem rest zonder al te veel pijn en ellende mag doorkomen.Maar we weten nooit hoe een mensenleven kan lopen. Mogelijk heeft hij nog lang te leven.

    De naasten moeten zich dan ook wel kunnen verenigen met een euthanasie beslissing. Hoe dan ook staan naasten vaak zeer machteloos en moeten ze zich toch ook neerleggen bij de dood van een geliefde...wel of geen lijdensweg.
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  8. #2498
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Avond
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  9. #2499
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Avond

    Hey IV
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  10. #2500
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Ha Djeen
    Had net vergadering.
    En ik moet eerst nog wat klommelen voordat ik naar bned ga.
    Ben bezig op mijn kleine chromebook.
    Tussendoor nog wat lezen.
    Een cursus religie (WATTTTT????)
    Ja. En dat voor een ignost .....
    Het moet niet gekker worden......
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  11. #2501
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Ha Djeen
    Had net vergadering.
    En ik moet eerst nog wat klommelen voordat ik naar bned ga.
    Ben bezig op mijn kleine chromebook.
    Tussendoor nog wat lezen.
    Een cursus religie (WATTTTT????)
    Ja. En dat voor een ignost .....
    Het moet niet gekker worden......
    De eerste stap is al gezet. Van agnost naar ignost.
    Voordat je het weet ben je gnostisch en vandaar is het nog een klein stapje.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  12. #2502
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Ik had het bij wielerblaadjes moeten laten
    Hoewel .... dat heeft ook kenmerken van een religie.
    Wij hebben profeten, heilige plaatsen, martelaren, magische woorden ......
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  13. #2503
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Misschien hebben we allemaal wel de behoefte aan een vorm van verering/verwondering. Alleen vullen we dat als niet-gelovigen wat "aardser" in.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  14. #2504
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Tja .... ik heb nog veel in te vullen ......
    En ze zeggen ook dat de weg ernaartoe belangrijker is dan het doel zelf.
    En mijn volgende doel is bned.
    Welterusten
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  15. #2505
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Tja .... ik heb nog veel in te vullen ......
    En ze zeggen ook dat de weg ernaartoe belangrijker is dan het doel zelf.
    En mijn volgende doel is bned.
    Welterusten
    Slaap lekker IVAN
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)