1. #1
    Big Bro is watching

    Reacties
    4.468
    16-12-2004

    Info voor Arabische en Marokkaanse christenen

    Voor Arabische/Marokkaanse christenen die in en rond Amsterdam wonen en die op de Kabel (UPC) zitten, dit bericht:

    Elke woensdagavond is op Salto 2 MERHABA TV te zien van 18.00 tot 19.00 uur met muziek, soap en gesprekken, MUHIMMmmm ….
    Voor meer info:
    http://www.merhaba-tv.org/

    Promo van een Arabisch Christelijke zender:
    http://www.bewaar.net/video/tbn150ar...te20050101.wmv



    alhamdo Isa

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Reclame voor de concurent?

    Alles kan hier!
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  3. #3
    Memento mori

    Reacties
    7.256
    04-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nou, God zij geloofd en geprezen, Rebel wil mijn stukjes niet meer lezen. Voor de plaatser van deze topic: chapeau :hoedaf:

    Goed, de abberaties van een puber terzijde gelaten.

    Een mooi initiatief. Mooi? Ja. Christenen zijn de meest vervolgde gelovigen op de wereld. Ik plaats over dit indringende en schokkende onderwerp binnenkort een topic.

    Moslims die maar krijsen dat ze uitgeroeid worden, aan het kabaal te horen is de slachting nog lang niet op gang gekomen. Christenen worden wel vervolgd, door moslims en andere intolerante gelovigen.

    Scottie.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door Hadith
    Concurrent? Ik zou juist zeggen: een nieuwe kans om te leren. Het christendom legt andere accenten dan de islam en kan op die manier tot nieuwe inzichten en een dieper geloof leiden.
    Schrijven zonder icoontjes is soms erg verwarrend, ik wilde er geen smile bij zetten. Concurrent was een grapje. Ik heb er helemaal niets op tegen, vind het juist goed dat men zich verdiept in een geloof, zouden meer mensen moeten doen.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  5. #5
    Kennis is macht.

    Reacties
    1.854
    19-10-2003

    Citaat Geplaatst door Scottie
    [.

    Een mooi initiatief. Mooi? Ja. Christenen zijn de meest vervolgde gelovigen op de wereld.

    Scottie.[/FONT][/SIZE]
    bla bla bla iedereen noemt zichzelf christen ja maar ga je er verder opin zegge ze dat ze alleen met bruiloften en begrafenissen na de kerk gaan echhte christenen!
    Als men zich steeds onder mensen van verdienste weet, leert men alle aanmatiging af; het alleenzijn leidt tot zelfoverschatting.

  6. #6
    Big Bro is watching

    Reacties
    4.468
    16-12-2004

    Citaat Geplaatst door Hadith
    Concurrent? Ik zou juist zeggen: een nieuwe kans om te leren. Het christendom legt andere accenten dan de islam en kan op die manier tot nieuwe inzichten en een dieper geloof leiden.
    Dit is een positieve benadering, open minded zijn thanks
    Ik heb me ook verdiept in de Islam...interessant

  7. #7
    Big Bro is watching

    Reacties
    4.468
    16-12-2004

    Citaat Geplaatst door Scottie
    Nou, God zij geloofd en geprezen, Rebel wil mijn stukjes niet meer lezen. Voor de plaatser van deze topic: chapeau :hoedaf:

    Goed, de abberaties van een puber terzijde gelaten.

    Een mooi initiatief. Mooi? Ja. Christenen zijn de meest vervolgde gelovigen op de wereld. Ik plaats over dit indringende en schokkende onderwerp binnenkort een topic.

    Moslims die maar krijsen dat ze uitgeroeid worden, aan het kabaal te horen is de slachting nog lang niet op gang gekomen. Christenen worden wel vervolgd, door moslims en andere intolerante gelovigen.

    Scottie.
    Dank je voor je chapeau maar Scottie waar het hart van vol is..

    Trouwens, die uitzending van MERHABA TV vanavond is wel heel bijzonder, ik heb nog nooit zoveel Arabische christenen in Nederland bij elkaar gezien.


    ALHAMDO ISA

  8. #8
    وائل

    Reacties
    888
    20-11-2004

    Citaat Geplaatst door al haqieqat
    Dank je voor je chapeau maar Scottie waar het hart van vol is..

    Trouwens, die uitzending van MERHABA TV vanavond is wel heel bijzonder, ik heb nog nooit zoveel Arabische christenen in Nederland bij elkaar gezien.


    ALHAMDO ISA
    Ben jij christen dan?
    وائل

  9. #9
    Big Bro is watching

    Reacties
    4.468
    16-12-2004

    Citaat Geplaatst door Wael_progressiv
    Ben jij christen dan?

    Ja, ALHAMDO ISA

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.596
    26-10-2004

    Citaat Geplaatst door bentalassel
    bla bla bla iedereen noemt zichzelf christen ja maar ga je er verder opin zegge ze dat ze alleen met bruiloften en begrafenissen na de kerk gaan echhte christenen!
    En dan al die Mensen (Marokkanen) die zich moslims noemen, en 'savonds op de allen lopen en/of disco's en kroegen bezoeken. Of misdaden plegen.

  11. #11
    Big Bro is watching

    Reacties
    4.468
    16-12-2004

    Citaat Geplaatst door al haqieqat
    Voor Arabische/Marokkaanse christenen die in en rond Amsterdam wonen en die op de Kabel (UPC) zitten, dit bericht:

    Elke woensdagavond is op Salto 2 MERHABA TV te zien van 18.00 tot 19.00 uur met muziek, soap en gesprekken, MUHIMMmmm… ….

    Voor meer info:
    http://www.merhaba-tv.org/

    Promo van een Arabisch Christelijke zender:
    http://www.bewaar.net/video/tbn150ar...te20050101.wmv



    alhamdol Isa
    Extra info, er is een interessante site MUSALAHA:
    Over verzoening tussen Joden en Arabieren

    http://www.musalaha.org/

    Veel kijkplezier,

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door Wael_progressiv
    Ben jij christen dan?
    Er zijn ook ex-moslims die Christen worden hoor
    Alleen jammer genoeg kunnen ze daar niet altijd vooruit komen, want dan lopen ze kans gedood te worden door sommige moslims.

  13. #13
    Anti-onrecht!

    Reacties
    5.776
    01-09-2004

    Citaat Geplaatst door al haqieqat
    Ja, ALHAMDO ISA
    Is Jesus{vzmh} jouw God?!
    ''By any means necessary !''Malcolm X

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    553
    12-12-2004

    ik ruik schizofrenie

  15. #15
    Big Bro is watching

    Reacties
    4.468
    16-12-2004

    Citaat Geplaatst door hamidu
    Is Jesus{vzmh} jouw God?!
    IYEH, HIJ IS MIJN GOD EN VERLOSSER
    EN HIJ HEEFT SYAITAN VERSLAGEN