1. #1
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    Post # Mijn gedichten.♥

    Hallo ladies,

    Omdat mijn vorige topic een rommeltje werd,
    Heb ik besloten een nieuwe te openen.
    Ik ga hier dus al mijn gedichten plaatsen.
    Ben je naar iets opzoek? PM mij alstjeblieft,
    Dan zal ik een bijpassend gedicht voor je zoeken.
    Zodat het dit keer geen rommeltje word!

    Uppers & groene puntjes zijn van harte welkom!

    Liefs Faithfull.


    Omdat gedichten meer zeggen dan woorden.
    © Alle rechten voorbehouden.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  2. #2
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    1.

    Ik weet dat ik je kan vergeven. Dat is juist de zwakte. Ik weet dat 1 dag met jou alles weer veranderd. Ik weet dat jij het voor me bent, ookal wil ik het niet geloven. Ik hoop dat Allah ons een toekomst met veel geluk & mooie kindjes zal geven. Het is nog niet te laat om te praten over later. Er is veel gebeurd. En veel gezegd. Maar juist door dat heb ik mijn gevoelens blootgelegd. Ik ben hier, zonder jou. En ik geef eerlijk toe dat ik je erg mis. Maar het is hoe het is. Ik zal jou manier van handelen nooit begrijpen. Maar ik geef niet op. Het deed pijn, nu nog steeds. Maar ik vertrouw erop dat het goed komt. Breek die muur om jou heen af en laat mij in je leven toe. Men zegt: "Wie zich vast houdt aan het verleden zal nooit verder de toekomst in kunnen." Jij bent mijn verleden & mijn toekomst..

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  3. #3
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    2.

    Mijn moeder. Mijn voorbeeld. De glinstertjes in mijn ogen & de glimlach op mijn gezicht. Het lichtje in donkere dagen, wanneer ik mijn pijn niet meer kan verdragen, dan sta jij mijn moeder daar met je schouders & je woorden klaar. Dan ben jij er die mij laat zien dat er iemand van me houdt. Je tovert de lach op mijn mond terug, wanneer ik denk dat die voorgoed weg is. Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten. Ik hou van je. Je bent mijn liefste moeder. Mijn nummer 1. Mijn beschermengel. Je bent altijd bij me, in mijn hart.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  4. #4
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    3.

    En ik wed dat jij niet weet, dat dit mij kapot maakt, elke dag. En ik wed dat jij niet weet dat ik een toekomst met jou zag. Ik lig nachtenlang wakker door jou. Ik kan de slaap niet vatten, want mijn tranen zijn te luid. Dit doet me zoveel pijn, hoe kan je zo harteloos zijn? Wat maakt jou zo hard en koud? Ik wed dat er niemand op deze aardbodem rondloopt die meer van jou houdt. Ik stel mezelf zoveel vragen maar ze blijven onbeantwoord. Zoveel vragen die aan mij blijven knagen. Zoveel vraagtekens die ik niet kan veranderen in een punt. Met mijn tranen val ik in slaap, hopend op een betere dag. Maar als ik wakker word zie ik nog steeds hetzelfde als wat ik gisteren zag. De laatste traan rolt uit mijn ogen, ik ben moe. Doodmoe. Daar is geen woord van gelogen.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  5. #5
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    4.

    Ik kan je niet vergeten. Ik kan het niet helpen. Ik kan er gewoon niets aan doen. Ik heb de kracht niet om jou uit mijn hoofd te zetten. Elke dag denk ik aan je, elke dag voel ik me verdrietig om jou. Jou hart heeft me geraakt en mij totaal verliefd gemaakt. Jou woorden deden mij doen stralen van geluk. Ik heb er vertrouwen in dat wij er samen komen. Ik zal goed voor je zijn. Ik zal je rechterhand zijn, ik zal je steunen wanneer je daar behoefte aan hebt. Ik zal van je houden zoals een vrouw van haar man hoort te houden. Ik vraag je alleen 1 ding. Sluit mij niet buiten. Betrek mij ook in jou leven. Ik zal je daarvoor in de plaats alleen maar liefde teruggeven.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  6. #6
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    5.

    Het voelde alsof ik heel de wereld aankon, met jou aan mijn zij. Maar nu? Nu ben je weg. Nu ben je niet meer van mij. Alstjeblieft, kom terug bij mij. Kom terug hier aan mijn zij. We zijn sterk. We kunnen dit wel aan. En dan laat ik je nooit meer gaan. Ik zal je stevig vasthouden. En niet meer loslaten. Precies zoals het hoort. Jij bent speciaal voor mij. Jij hoort aan mijn zij. Je was mijn geluk voor een korte tijd. Je liet me stralen. Je zorgde voor mijn glimlach. Je beschermde mij. Ik was zo gelukkig voor een korte tijd. En nu is het allemaal voor bij. Nu loopt het zo. Nu heb ik spijt. Het ging zo goed & nu loopt het opeens mis. Waarom gaat het zo? Waarom loopt het hoe het is..

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  7. #7
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    6.

    Ik wil verder gaan, omdat jij dat ook hebt gedaan. Maar het lukt me niet. Ik kan het niet. Dit achtervolgt me altijd & overal. Zelfs in mijn dromen duik je op. En met jou in mijn gedachten word ik wakker. Je was mijn steun, mijn toeverlaat, mijn houvast. Je was mijn centraal, mijn middelpunt. Je was mijn kracht. Je was mijn wereld. Mijn alles. Wij waren toch 1? Hoe kon het zo uit de hand lopen? Waarom? Die vraag stel ik mezelf elke dag. Ik besef het nog steeds niet en ik zal het nooit kunnen accepteren.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  8. #8
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    7.

    Er zijn geen woorden die kunnen beschrijven hoeveel ik van je hou. Er zijn zoveel mooie dingen die ik vinden kan in jou. Er zijn geen woorden die kunnen beschrijven, hoe goed wij elkaar aanvullen. Dezelfde gedachtegang, elke dag lachen, gieren & brullen. Er zijn geen woorden die kunnen beschrijven, hoe graag ik voor altijd bij je wil zijn, de toekomst met jou in, want bij jou voel ik me fijn. Ik kan je niet beschrijven hoe graag ik dit allemaal wil, jij begrijpt mij altijd, zelfs als we zwijgen. Er zijn geen woorden die beschrijven, hoe gek ik op je ben, hoe lief ik jou vind, sinds de dag dat ik je ken. Ik kan je niet beschrijven, hoe goed wij bij elkaar horen, en hoe jij mij compleet maakt, zonder jou ben ik verloren. Je bent net het laatste puzzelstukje, die in de puzzel past. Ik kan je niet beschrijven waarom ik je nooit meer wil laten gaan, waarom je zo belangrijk voor me bent, waarom ik altijd aan jou zijde wil blijven staan. Al kan ik je niet beschrijven hoeveel ik van je hou.. Ik hoop dat je nu beseft dat ik alles over heb voor jou.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  9. #9
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    8.

    Ik druk het kussen tegen mn hoofd aan. Ik snik. Pijn. Pijn is alles wat ik voel. Ik bel je, maar je neemt niet op. 1000 smsjes, want ik kan je niet laten gaan. Ik overleef dit niet. Het vreet me op van binnen. Mijn ogen zoeken je. Maar ik zie je niet. Niets meer dan het beeld die op mijn netvlies gebrand staat. Ik droom over je en schreeuw je naam. Maar je hoort me niet. Ik wacht op je. Elke dag. Dagen. Maanden. Jaren. Ik zal je niet vergeten. Nu niet. Nooit niet. Ik kan nog steeds niet bevatten dat je bij me weg bent en dat ik zonder jou verder moet. Je zal altijd een deel van mij zijn.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  10. #10
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    9.

    Ik was nog maar veertien en had nog niet veel van het leven gezien toen ik jou leerde kennen, het was even wennen maar het klikte al zo snel. Ik raakte je even kwijt maar vond je toen weer terug. Ik was jou dikkertje dap, en jij mijn lieve schat. Al die kleine dingen, vond ik zo leuk aan jou. Al die kleine dingen die ik nooit meer missen wou. Vriendschap toverde zich onbewust weer om in liefde, de dag dat jou lippen de mijne raakte. Mijn hart sloeg een slag over, ik wist het zeker, jij bent het voor mij. Jij bent mijn eerste echte liefde en vergeten zal ik niet. De dag dat jij mij achterliet is een zwarte bladzijde in mijn leven. Ik bid elke dag tot Allah subhanahu wata3ala dat hij ons een toekomst zal geven. Zonder jou om me heen staat mijn wereld op zn kop, ik kan niet helder nadenken, niet meer normaal leven. Door jou stond ik sterk in mn schoenen, jij liet mij zweven. Al begrijpen we elkaar soms niet ik geef niet op bij jou, jij bent mijn vriend en liefde in 1. Vergeet nooit dat ik van je hou.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  11. #11
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    10.

    Jij bent mijn zonneschijn in de regen. Jij bent mijn engel op deze aarde. Jij hebt voor mij zoveel waarde. Jij bent mijn trots. Mijn houvast. Jij bent mijn steun & mijn toeverlaat. Jij bent mijn centraal, mijn middelpunt. Jij bent mijn kracht, mijn wereld. Wij zijn 1. Jij bent alles wat ik voor mezelf niet kan zijn. Jij laat me lachen als het niet goed gaat met mij. Op jou kan ik leunen. Jij maakt me blij. Op jou kan ik bouwen, jou kan ik blind vertrouwen. Ik ben dankbaar dat ik jou in mn leven heb. Onthoud dat ik er altijd voor je zal zijn. Want jij bent er ook voor mij. Samen kunnen wij alles aan, daar ben ik van verzekerd. Ik geloof in jou, in mij. Ik geloof in ons. Voor altijd!

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  12. #12
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    11.

    Ik wil weten wat dit met je doet. Ik wil weten wat je achterlaten moet, als je voor mij kiest. Ik wil alles weten, dus geef alsjeblieft een keer antwoord op mijn vraag. Hoelang moet ik op jou blijven wachten? Hoelang moet ik slapeloze nachten blijven wachten? Hoelang is er nog hoop voor jou en mij? Ik dacht dat dit maar even zou duren, maar het duurt zo lang en het doet pijn. Ik wou dat de waarheid even anders was. Ik wou dat ik liefde in je ogen las. Ik had gehoopt dat ik voor jou de enige zou zijn maar nu loopt het ten einde. En ja, het doet pijn. Mijn hoop is weggevaard en mijn tranen zijn weer terug van weggeweest. Ik kan niet langer op jou blijven wachten. Ik kan dit niet meer aan. Het wachten en die slapeloze nachten breken mij. Dus ik moet nu maar gaan. De deur van mijn hart sluit ik.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  13. #13
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    12.

    De tranen op mijn wangen verraden mijn verdriet. Donkere doffe ogen, maar jij ziet het niet. De leegte in mijn hart maakt me langzaam aan gek. Waarom doe je mij dit aan? Waarom laat je me steeds zo achter? Ik verberg mijn verdriet, maar niks maakt het zachter. Heel zacht gesnik, zodat niemand mij hoort, bijna geluidloos gehuil, die de stilte doorboort. Vroeger was het anders. Vroeger vol geluk. Vroeger zoveel liefde, maar toch ging het stuk. De dagen duren langer en ik word nu echt gek. Misschien is het tijd dat ik je uit mijn hoofd zet.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  14. #14
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    13.

    Jij bent degene die ik niet kan vergeten, degene die mij kan laten huilen. Waar ik vroeger altijd bij kon schuilen. Jij, waar mijn tranen voor stromen, ik had je nooit in mijn hart mogen laten komen. En toch mis ik je woorden die mij raakten, elke keer. Als ik eraan terug denk, doet het nog steeds vreselijk zeer, ik had het niet van je verwacht, nooit achter je gezocht. Ben jij echt degene waar ik voor vocht? Waar ik van hou? & mijn leven mee delen wou. Ik mis de oude jij, de oude tijden toen alles nog goed ging tussen ons.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.


  15. #15
    Niet marokkaans.

    Reacties
    1.546
    09-08-2010

    14.

    Ik mis jou, jouw zachte gezicht.
    Die donkere tijd waar ik in zat, jij hebt die verlicht.
    Verlicht, met je mooie woorden, Ik straalde weer van geluk.
    Als ik had geweten dat je loog, zat ik er nu niet weer in.

    Ik mis je grote handen, die mij omhelsden als geen ander.
    Ze hielpen mij door die donkere tijd heen,
    Maar wat jij mij hebt aangedaan, was donkerder.
    Gewoon weg gemeen!

    Ik mis je zachte lippen, die mijn voorhoofd kuste wanneer ik dat nodig had.
    Ze hielpen mij door die donkere tijd heen.
    Kon ik de tijd maar terug draaien, dan had ik er nu niet nog een.

    Donkere dagen, vol verdriet..
    Iedereen ziet het, alleen jij niet.

    Alhamdoulilaah..
    Niet omdat het goed gaat,
    Maar omdat het slechter kan!

    [KLIK!] Mijn gedichten.