1. #1
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Trouwen in een witte strapless trouwjurk.

    Zou dat in jouw familie ''kunnen'' of zou dat te ver gaan?

    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  2. #2
    Me love YOU

    Reacties
    691
    16-11-2007

    Ik ben er in getrouwd. Moet er wel bij zeggen dat onZe feesten gescheiden zijn. De enige man die mij dus in die jurk gezien heeft is mijn (ex) man.

  3. #3
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Wajow no no no. Alleen als ik aangevallen wil worden door 'n paar ooms op mijn eigen bruiloft. Je ziet wel dat steeds meer Marokkaanse meisjes voor strapless gaan.
    M Till death do us part.

  4. #4
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Mijn ouders zeiden niks en mn man ook niet. Hij zei wel niet te overdreven toch? Zei ik nee je kent mij toch, zei hij ja daarom... hihhi
    I wish that i could have this feeling for life.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-01-2013

    Ik ben er ook in getrouwd, maar ook gescheiden feesten hebben wij.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.909
    16-12-2009

    wauw mooi hoor, why not..mits je wel bedekt de deur uitgaat..dus bolero en hijab..of selhem

    dus enkel binnen, is dit totally oke..wanneer je natuurlijk je bruiloft echt helemaal gescheiden houd en geen enkele niet-mahrem man je zo ziet
    "echte liefde is dat jij je partner in de ogen kunt aan kijken en zegt: Al Hamdoelilah ya Allah dat U mij deze partner heeft gegeven"
    http://www.youtube.com/watch?v=faf_0DoBb6g Lala Yamma : Agraf 2013 (haal de zakdoeken maar tevoorschijn...)

  7. #7
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door ouiam_romaissa_ Bekijk reactie
    Ik ben er in getrouwd. Moet er wel bij zeggen dat onZe feesten gescheiden zijn. De enige man die mij dus in die jurk gezien heeft is mijn (ex) man.
    Vond je achteraf gezien jouw jurk mooi?

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    Wajow no no no. Alleen als ik aangevallen wil worden door 'n paar ooms op mijn eigen bruiloft. Je ziet wel dat steeds meer Marokkaanse meisjes voor strapless gaan.
    Hahaha, hoezo? Wat hebben je ooms ermee te maken?

    Citaat Geplaatst door orientelqueen Bekijk reactie
    Mijn ouders zeiden niks en mn man ook niet. Hij zei wel niet te overdreven toch? Zei ik nee je kent mij toch, zei hij ja daarom... hihhi
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  8. #8
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Als ik zou blijven aandringen misschien wel, maar de boobs mag je niet zien! Dus rechtop blijven zitten.
    Een oom zou wel woedend de bruiloft verlaten volgens mij.

    Dames. Hoe hebben jullie het dan gedaan in het park voor foto's?
    M Till death do us part.

  9. #9
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Ja bij mij zou dat kunnen

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  10. #10
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door Kahena Bekijk reactie
    Ik ben er ook in getrouwd, maar ook gescheiden feesten hebben wij.
    Vind je strapless mooier dan langer mouwen?

    Citaat Geplaatst door floor_faber Bekijk reactie
    wauw mooi hoor, why not..mits je wel bedekt de deur uitgaat..dus bolero en hijab..of selhem

    dus enkel binnen, is dit totally oke..wanneer je natuurlijk je bruiloft echt helemaal gescheiden houd en geen enkele niet-mahrem man je zo ziet
    Je bedoelt in jouw familie neem ik aan? Dat mis het strikt gescheiden is het oke is.
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  11. #11
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door floor_faber Bekijk reactie
    wauw mooi hoor, why not..mits je wel bedekt de deur uitgaat..dus bolero en hijab..of selhem

    dus enkel binnen, is dit totally oke..wanneer je natuurlijk je bruiloft echt helemaal gescheiden houd en geen enkele niet-mahrem man je zo ziet
    Het is eigenlijk.... ook niet zo netjes als moslima. Wat is tegenwoordig een gescheiden bruiloft? Iedereen heeft er een eigen betekenis aan gegeven. Zolang mannen een aparte zaal hebben en de bruidegom naar binnenkomt is het "gescheiden". Hoe dan naar buiten lopen of foto's maken in het park of de voordeur verlaten?
    M Till death do us part.

  12. #12
    zonnetje

    Reacties
    2.091
    05-09-2007

    mijn jurk was ook strapless

  13. #13
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Jules Bekijk reactie
    Vond je achteraf gezien jouw jurk mooi?



    Hahaha, hoezo? Wat hebben je ooms ermee te maken?



    Ik zie mijn oom nu precies voor me.
    "TFOEEES, kaffiera!! Voed jullie dochter op".
    M Till death do us part.

  14. #14
    Me love YOU

    Reacties
    691
    16-11-2007

    Citaat Geplaatst door Jules Bekijk reactie
    Vond je achteraf gezien jouw jurk mooi?
    Jazeker. Ben er nog steeds verliefd op. Bij het vertrekken uit huis had ik een selhem aan. Je zag dus niks. En fotos met mijn broers heb ik met mijn lebsa gedaan. Metde bruidskurk zijn ze dis niet binnen geweest.

  15. #15
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    Als ik zou blijven aandringen misschien wel, maar de boobs mag je niet zien! Dus rechtop blijven zitten.
    Een oom zou wel woedend de bruiloft verlaten volgens mij.

    Dames. Hoe hebben jullie het dan gedaan in het park voor foto's?
    Ja, zo'n rechte hé dus geen inkijk of boobs die er aan de boven of zijkant uitsteken, dat ziet er echt niet uit.

    Je oom? Het is toch gescheiden? Wat heeft hij er dan mee te maken? Vertrek dan maar jankerd en kom niet meer terug
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!